România

România

Județul Hunedoara

Municipiul Deva

Municipiul Deva

Raport Direcţia administrarea domeniului public și privat - Serviciul administrare domeniu public şi privat

ROMÂNIA                                                                                        

JUDEȚUL HUNEDOARA                                                             

MUNICIPIUL DEVA

DIRECȚIA ADMINISTRAREA  DOMENIULUI

PUBLIC ȘI PRIVAT           

SERVICIUL ADMINISTRARE  DOMENIUL

PUBLIC ȘI PRIVAT

 
 
RAPORT

 la proiectul de hotărâre privind aprobarea Actului adițional nr.3 la Contractul de comodat nr.74909/21.07.2021 încheiat cu Direcția de asistență socială Deva, aflată în subordinea Consiliului local al municipiului Deva  

 

Direcția administrarea domeniului public și privat prin Serviciul administrarea domeniului public şi privat, din aparatul de specialitate al primarului, analizând Referatul de aprobare al domnului Primar Lucian Ioan Rus, prin care se propune Consiliului local al municipiului Deva adoptarea unei hotărâri privind aprobarea Actului adițional nr.3 la Contractul de comodat nr.74909/21.07.2021 încheiat cu Direcția de asistență socială Deva, aflată în subordinea Consiliului local al municipiului Deva, supunem atenţiei următoarele:  

Prin Hotărârea Consiliului local al municipiului Deva nr.185/2021 s-a aprobat darea în folosință    gratuită către Direcția de asistență socială Deva, aflată în subordinea Consiliului local al municipiului Deva, a spațiului nr.15 în suprafață de 25 mp, a spațiului nr.16 în suprafață de 25 mp, respectiv a spațiului nr.17 în suprafață de 16 mp, situate în zona Etaj din incinta Pieței Agroalimentară Deva, str. Ion Creangă, nr.5,  județul Hunedoara cu destinația de birouri.

Contractul de comodat nr.74909/21.07.2021 a fost încheiat pentru o perioadă de 1 an, respectiv până la data de 20.07.2022, cu posibilitatea de prelungire cu acordul amebelor părți, printr-un act adițional.

În baza Hotărârii Consiliului local al municipiului Deva nr.240/2022, Contractul de comodat nr. 74909/21.07.2021 a fost prelungit prin Actulul adițional nr.1 pentru o perioadă de 3 ani, respectiv până la data de 20.07.2025.

Prin Hotărârea Consiliului local al municipiului Deva nr.276/2024 s-a încheiat Actul adițional nr.2 la Contractul de comodat nr.74909/21.07.2021 pentru modificarea adresei Pieței Agroalimentară Centrală Deva în incinta căreia se află spațiile ce fac obiectul contractului de comodat, respectiv din  municipiul Deva, str. Ioan Creangă, nr.60, județul Hunedoara, în municipiul Deva, str. Ion Creangă nr.5, județul Hunedoara.

Direcția de asistență socială Deva din subordinea Consiliului local al municipiului Deva prin cererea nr.15026/04.06.2025 înregistrată la Primăria municipiului Deva sub nr.58923/04.06.2025,  solicită prelungirea Contractului de comodat nr.74909/21.07.2021, pentru o perioadă de 3 ani, respectiv până la data de 20.07.2028.            

Conform art.4 din Contractul de comodat nr.74909/21.07.2021, ”cu cel puțin 3 luni înaintea expirării duratei din contract, comodatarul are obligația să solicite, în scris comodantului prezentarea punctului de vedere cu privire la încetarea contractului de comodat sau, după caz, a prelungirii acestuia”, 

Raportat la cele mai sus prezentate în temeiul prevederilor art.108 lit.”d”, art.129 alin.2 lit.’’c’’ și alin.6 lit.’’a’’, alin.14, art.139 alin.3 lit.’’g’’, art.297 alin.1 lit.”d”, art.349 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,

Supunem dezbaterii Consiliului local al municipiului Deva, proiectul de hotărâre privind aprobarea Actului adițional nr.3 la Contractul de comodat nr.74909/21.07.2021 încheiat cu Direcția de asistență socială Deva, aflată în subordinea Consiliului local al municipiului Deva. 

 

 

Direcția administrarea domeniului                                          Direcția Juridice

             public și privat,                                                   și Administrației Publice Locale,

          Director Executiv,                                                               Director Executiv,

Petruțesc Boaru Lăcrămioara Suzana                                           Mura Oana

 

    Șef Serviciu A.D.P.P,                                                      Control Financiar Preventiv,

       Minoiu Cristina                                                                    Crăciun Daniela

 

 

                                                                                                            Întocmit,

                                                                                                       Consilier juridic,

                                                                                                      Borza Roxana