MUNICIPIUL DEVA
SERVICIUL PUBLIC DE ÎNTREȚINERE ȘI GOSPODĂRIRE MUNICIPALĂ DEVA
COMPARTIMENT RESURSE UMANE, SALARIZARE
RAPORT DE SPECIALITATE
la proiectul de hotărâre privind modificarea statului de funcții și a organigramei pentru
Serviciul Public de Întreținere și Gospodărire Municipală Deva
Compartimentul Resurse Umane, Salarizare din cadrul Serviciului Buget - Contabilitate, Resurse Umane, Arhivă al Serviciului Public de Întreținere și Gospodărire Municipală Deva, supunem atenţiei Consiliului local Deva următoarele:
Conform art. 129 alin. 3 lit c) din O.U.G. nr. 57 / 2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare, Consiliul local aprobă, la propunerea primarului, organigrama, statul de funcții și Regulamentul de Organizare și Funcționare al instituției.
Art. 129 - Atribuţiile consiliului local
(3) În exercitarea atribuţiilor prevăzute la alin. (2) lit. a), consiliul local:
c) aprobă, în condiţiile legii, la propunerea primarului, înfiinţarea, organizarea şi statul de funcţii ale aparatului de specialitate al primarului, ale instituţiilor publice de interes local, reorganizarea şi statul de funcţii ale regiilor autonome de interes local, precum şi înfiinţarea, reorganizarea sau desfiinţarea de societăţi de interes local şi statul de funcţii al acestora;
În baza Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 63 / 2010 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri financiare, pentru îndeplinirea atribuţiilor prevăzute de lege, la stabilirea numărului de posturi din aparatul de specialitate al primarului precum şi din instituţiile publice locale înfiinţate prin hotărâri ale autorităţilor deliberative, autorităţile administraţiei publice locale se încadrează în numărul maxim de posturi determinat potrivit anexei din această Ordonanță de Urgență.
În prezent organigrama, statul de funcții și regulamentul de organizare și funcționare pentru Serviciul Public de Întreținere și Gospodărire Municipală Deva, din subordinea Consiliului Local Deva, sunt aprobate prin Hotărârea Consiliului local nr. 194/2024, cu modificările și completările ulterioare,
Având în vedere adresa nr. 5048/2025, emisă de instituția prefectului-județul Hunedoara, prin care se stabilește numărul maxim de posturi la nivel de UAT Deva,
Pentru a ne încadra în numărul maxim de posturi, stabilit de Instituția Prefectului – Județul Hunedoara, propun desființarea a 3 posturi de execuție, vacante, de muncitor calificat din cadrul Serviciului Întreținere Zone Verzi- Zona 5.
Prin urmare, Serviciul Întreținere Zone Verzi- Zona 5, va avea următoarea componență:
- 4 posturi de muncitor calificat tr IG, din care 3 posturi ocupate și 1 post vacant
Organigrama se va modifica corespunzător.
Faţă de cele de mai sus, în temeiul prevederilor art. 129 alin. (2) lit. “a”, alin. (3) lit. “c” si art. 139 alin. (1) din Ordonanța de urgență nr. 57 / 2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, propun Consiliului Local Deva adoptarea hotărârii în forma prezentată.
DIRECTOR
CONSTANTINESCU RAUL- VASILE
Șef Serviciu Buget, Contabilitate, Resurse Umane, Arhivă
Vîrdea Laura Întocmit,
Inspector de Specialitate,
Mititelu Andreea
Avizat,
Serviciul Resurse Umane, Control - Primăria municipiului Deva
Anghe Oana Maria