Proiect de Hotărâre al autorității deliberative

Nr. 278 / 27.06.2025
Caracter individual

Proiect de hotărâre

privind modificarea organigramei și a statului de funcții pentru Serviciul public local de evidența persoanelor și stare civilă Deva

Raportul compartimentelor de resort

Forma inițiatorului

România

România

Județul Hunedoara

Consiliul Local al municipiului Deva

Municipiul Deva

Proiect de hotărâre

Nr. 278 din 27.06.2025

privind modificarea organigramei și a statului de funcții pentru Serviciul public local de evidența persoanelor și stare civilă Deva

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

Ordonanța de urgență a Guvernului nr.63/2010 pentru modificarea şi completarea Legii nr.273/2006 privind finanţele publice locale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri financiare, cu modificările și completările ulterioare,

Ordonanța Guvernului nr.84/2001 privind înființarea, organizarea și funcționarea serviciilor publice comunitare de evidență a persoanelor, cu modificările și completările ulterioare,                

Art.129 alin.2 lit.“a”, alin.3 lit.“c” din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,


Ținând cont de:

Adresa Instituției Prefectului județului Hunedoara nr.5048/2025 înregistrată la Primăria municipiului Deva sub nr.60845/2025 prin care s-a stabilit numărul maxim de posturi pentru Serviciul public local de evidența persoanelor și stare civilă Deva,

Avizul Direcţiei Generale pentru Evidenţa Persoanelor nr.3782160/17.06.2025, înregistrat la Primăria municipiului Deva sub nr.67659/26.06.2025,                    

    

Luând act de:

Proiectul de hotărâre nr.278/2025, Referatul de aprobare nr.278/2025 prezentat de Primarul municipiului Deva, domnul Lucian Ioan Rus, din care reiese necesitatea şi oportunitatea adoptării unei hotărâri privind modificarea organigramei și a statului de funcții pentru Serviciul public local de evidența persoanelor și stare civilă Deva, instituție publică fără personalitate juridică din subordinea Consiliului local Deva,

Raportul Serviciului resurse umane, control nr.68107/27.06.2025,

Avizul Comisiei pentru administraţie publică locală, juridică, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi a libertăţilor cetăţenilor, agricultură nr.328/110815/30.06.2025, precum și de avizul Comisiei de studii, prognoze economico-sociale, buget-finanțe nr.168/110818/30.06.2025,

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al municipiului deva

adoptă prezenta hotărâre.

Art.1. - Aprobă modificarea organigramei și a statului de funcții pentru Serviciul public local de evidența persoanelor și stare civilă Deva, instituție publică fără personalitate juridică din subordinea Consiliului local Deva, conform Anexelor nr.1 și 2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2. - Prezenta hotărâre modifică în mod corespunzător Hotărârea Consiliului local nr.192/2024.

Art.3. - Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se împuternicește Serviciul resurse umane, control din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Deva.

Art.4. - Prezenta hotărâre poate fi atacată potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

Art.5. - Prezenta hotărâre se comunică:

- Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara;

- Primarului municipiului Deva;

- Serviciului resurse umane, control;

- Serviciului public local de evidența persoanelor și stare civilă Deva.

 




INIȚIATOR PROIECT:

PRIMARUL MUNICIPIULUI DEVA

Lucian Ioan RUS

AVIZEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI DEVA

Florina-Doris VISIRIN

Rezultate voturi