Art.I. - Articolul 3 al Hotărârii Consiliului local al municipiului Deva nr.68/2009, privind aprobarea transmiterii în administrare către Direcția de asistență socială Deva, a imobilului situat în Deva, strada Ion Luca Caragiale, nr.4, în vederea utilizării acestuia ca sediu administrativ, cu modificările și completările ulterioare, se modifică și va avea următorul conținut:
,,Durata transmiterii este de 10 ani, cu începere de la data de 01.01.2026.”
Art.II. - Celelalte prevederi ale Hotărârii Consiliului local al municipiului Deva nr.68/2009, privind aprobarea transmiterii în administrare către Direcția de asistență socială Deva, a imobilului situat în Deva, strada Ion Luca Caragiale, nr.4, în vederea utilizării acestuia ca sediu administrativ, cu modificările și completările ulterioare, rămân neschimbate.
Art.III. - Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se împuterniceşte Direcția administrarea domeniului public și privat prin Serviciul administrarea domeniului public și privat și Direcția de asistență socială Deva.
Art.IV. - Prezenta poate fi atacată potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările și completările ulterioare.
Art.V. - Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara;
- Primarului municipiului Deva;
- Direcției economice;
- Direcției administrarea domeniului public și privat;
- Direcției de asistență socială Deva.