Art.1. – Aprobă Regulamentul privind ocuparea temporară a domeniului public al municipiului Deva în vederea amplasării și functionării de terase sezoniere, prevăzut în Anexa nr.1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2. - Aprobă modelul de cerere în vederea amplasării de terase sezoniere, prevăzut în Anexa nr.2, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.3. - Aprobă modelul contractului privind ocuparea temporara a domeniului public în vederea amplasării şi funcţionării de terase sezoniere, prevăzut în Anexa nr.3, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.4. - Abrogă Hotărârea Consiliului local nr.29/2013, pentru aprobarea Regulamentului privind ocuparea temporară a domeniului public al municipiului Deva în vederea amplasării şi funcţionării de terase sezoniere cu modificările şi completările ulterioare.
Art.5. – Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se împuterniceşte Direcţia urbanism şi Serviciul administrarea domeniului public şi privat.
Art.6. - Prezenta hotărâre se comunică
- Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara;
- Primarului municipiului Deva;
- Direcţiei urbanism;
- Serviciului administrarea domeniului public şi privat;
- Compartimentului autorizaţii de funcţionare;
- Direcţiei Poliția locală.