România

România

Județul Hunedoara

Municipiul Deva

Municipiul Deva

Raport Serviciul resurse umane

ROMÂNIA

MUNICIPIUL DEVA                                                                                       

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI DEVA           

SERVICIUL  RESURSE UMANE

 

 

RAPORT DE SPECIALITATE

la proiectul de hotărâre privind modificarea organigramei, statului de funcții și Regulamentului de Organizare și Funcționare pentru aparatul de specialitate al Primarului municipiului Deva 

 

 

« Serviciul resurse umane » al aparatului de specialitate al Primarului municipiului Deva, analizând Referatul de aprobare întocmit de iniţiatorul proiectului, Primarul municipiului Deva, d-l Nicolae - Florin Oancea,   supunem atenţiei Consiliului local Deva următoarele :

  • La solicitarea conducerii ”Serviciului administrativ, parc auto” transmisă prin adresa nr. 90.542 / 15.09.2022, pentru eficientizarea activității serviciului și tinând cont de faptul că d-l Han Ovidiu Gabriel este absolvent al Facultății de inginerie mecanică și electrică, domeniul Ingineria transporturilor, s-a propus preluarea postului de execuție în regim contractual de Inspector de specialitate, grad II, ocupat de domnul Han Ovidiu Gabriel, din cadrul Compartimentului protecție civilă în cadrul Serviciului administrativ, parc auto. 

 

Modificările survenite în organigramă sunt centralizater mai jos :

Nr. crt.

Compartimentul funcțional

Numărul de posturi anterior modificării

Numărul de posturi după modificare

1.

Serviciul administrativ, parc auto

1+20

1+21

2.

Compartiment protecție civilă

5

4

 

  • Referitor la modificarea Regulamentului de Organizare și Funcționare 

          Ținând cont de solicitările următoarelor compartimente funcționale : 

- ”Serviciului control”, transmisă prin adresa nr. 89.500 / 15.09.2022 

- ”Serviciului administrarea domeniuuli public și privat” transmisă prin adresa nr. 90.864 / 15.09.2022 

- ”Serviciului programe dezvoltare” transmisă prin adresa nr. 90.922 / 15.09.2022 

- ”Compartimentului local pentru romi” transmisă prin adresa nr. 92.149 / 20.09.2022 

s-a propus modificarea Regulamentului de Organizare și Funcționare ale acestor structuri conform Anexei nr. 3 la proiectul de hotărâre .

În prezent aplicarea la nivel local a prevederilor Ordonanței nr. 82 / 2001 privind stabilirea unor forme de sprijin financiar pentru unităţile de cult aparţinând cultelor religioase recunoscute din România, republicată, se realizează prin intermediul ”Biroului Administrare Unități  Învățământ”  din ”Serviciul administrare unități de învățământ, comunicare, promovare imagine” .

Deoarece activitățile legate de  sprijinirea financiară a  unităţilor de cult aparţinând cultelor religioase sunt compatibile în mai mare măsură cu domeniul financiar-contabil decât cel de administrare a unităților de învățământ, s-a propus modificarea Regulamentului de Organizare și Funcționare al instituției în sensul preluării sarcinilor de serviciu legate de aplicarea Ordonanței nr. 82 / 2001 de la ”Biroul Administrare Unități   Învățământ” și atribuirea acestora ”Serviciului financiar, contabilitate” din ”Direcția economică” . 

Totodată s-a propus ca atribuțiile ”Compartimentului evidență patrimoniu” să fie completate cu cele legate de aplicarea la nivel local a prevederilor Legii nr. 350/2005 privind regimul finanţărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activităţi nonprofit de interes general, cu modificările şi completările ulterioare ”.  

 

Față de mai sus, în temeiul prevederilor art. 129 alin. (2)  lit. “a”, alin. (3) lit. “c” , art. 139 alin. (1), art.  409 și art. 478 alin. (1) din Ordonanța de urgență nr. 57 / 2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Menționăm că organigramele pentru aparatul de specialitate al Primarului municipiului Deva si pentru instituțiile publice din subordinea Consiliului local Deva se încadrează în numărul maxim de posturi comunicat de Instituţia Prefectului Judeţului Hunedoara prin adresa 2925 / 28.03.2022, înregistrată la Primăria municipiului Deva sub numărul  34.845 / 31.03.2022, iar numărul de posturi din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Deva rămâne neschimbat .

Față de cele de mai sus supunem spre aprobare Consiliului Local al municipiului Deva proiectul de hotărâre în forma prezentată .

     

 

 

 

 

   ȘEF SERVICIU RESURSE UMANE,                           

                                              Felea Diana Maria                                                                         

 

 

 

 

 

                   DIRECTOR EXECUTIV D.J.A.P.L.                                        

                                          Mura Oana Diana