România

România

Județul Hunedoara

Municipiul Deva

Municipiul Deva

Raport Serviciul resurse umane

ROMÂNIA

JUDEŢUL  HUNEDOARA

MUNICIPIUL DEVA                                                                                       

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI DEVA           

SERVICIUL  RESURSE UMANE

 

 

RAPORT DE SPECIALITATE

la proiectul de hotărâre privind desemnarea consilierilor locali  în comisia de evaluare a performanţelor profesionale individuale ale Secretarului general al municipiului Deva pentru activitatea desfășurată în anul 2022

 

«  Serviciul resurse umane » al aparatului de specialitate al Primarului municipiului Deva, analizând Referatul de aprobare întocmit de iniţiatorul proiectului, Primarul municipiului Deva, dl. Nicolae – Florin Oancea, supunem atenţiei Consiliului Local Deva următoarele :

 

Având în vedere prevederile ORDONANŢEI DE URGENŢĂ nr. 57 /2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare :

Articolul 485 - Evaluarea performanţelor individuale ale funcţionarilor publici

(1) Evaluarea performanţelor profesionale individuale ale funcţionarilor publici se face anual.

.............................

(5) Evaluarea performanţelor profesionale individuale ale secretarului general al unităţii administrativ-teritoriale/ subdiviziunii administrativ-teritoriale se realizează de către o comisie de evaluare formată din primar, respectiv preşedintele consiliului judeţean şi 2 consilieri locali, respectiv judeţeni, desemnaţi în acest scop, cu majoritate simplă, prin hotărâre a consiliului local sau judeţean, după caz.

Potrivit Anexei nr. 6 la ORDONANŢA DE URGENŢĂ nr. 57 /2019 privind Codul administrativ - METODOLOGIA pentru realizarea procesului de evaluare a performanţelor profesionale individuale ale funcţionarilor publici aplicabilă pentru activitatea desfăşurată începând cu 1 ianuarie 2020, precum şi pentru realizarea procesului de evaluare a activităţii funcţionarilor publici debutanţi numiţi în funcţia publică ulterior datei de 1 ianuarie 2020

Articolul 11

(1) Evaluarea performanţelor profesionale individuale ale funcţionarilor publici de execuţie şi conducere reprezintă aprecierea obiectivă a performanţelor profesionale individuale ale funcţionarilor publici, prin compararea gradului şi modului de îndeplinire a obiectivelor individuale şi a criteriilor de performanţă stabilite cu rezultatele obţinute în mod efectiv de către funcţionarul public pe parcursul unui an calendaristic, şi urmăreşte:

a)corelarea obiectivă dintre activitatea şi cunoştinţele funcţionarului public necesare îndeplinirii obiectivelor individuale, stabilite în baza atribuţiilor din fişa postului şi cerinţele funcţiei publice, prin raportare la nivelul funcţiei publice deţinute;

b)asigurarea unui sistem motivaţional, astfel încât să fie determinată creşterea performanţelor profesionale individuale;

c)identificarea necesităţilor de instruire a funcţionarilor publici, pentru îmbunătăţirea rezultatelor activităţii desfăşurate în scopul îndeplinirii obiectivelor stabilite.

..........................

(4) În realizarea evaluării prevăzute la alin. (1), calitatea de evaluator este exercitată de către :

.....................

e)membrii comisiei pentru evaluarea secretarilor generali ai unităţii administrativ-teritoriale/subdiviziunii administrativ-teritoriale;

...................................

(6) Comisia prevăzută la alin. (4) lit. e) se constituie prin dispoziţia primarului, respectiv a preşedintelui consiliului judeţean, pe baza propunerilor/nominalizării consiliului local, respectiv consiliului judeţean.

Articolul 14

(1) Evaluarea anuală a performanţelor profesionale individuale ale funcţionarilor publici se realizează pentru un an calendaristic, în perioada cuprinsă între 1 ianuarie - 31 martie din anul următor perioadei evaluate, pentru toţi funcţionarii publici care au desfăşurat efectiv activitate minimum 6 luni în anul calendaristic pentru care se realizează evaluarea.

Ţinând cont de faptul că în perioada 1 ianuarie - 31 martie 2023 se va desfăşura evaluarea  anuală a performanţelor profesionale individuale ale funcţionarilor publici pentru activitatea desfăşurată în anul 2022,  

În temeiul prevederilor art. 129 alin. (14), art. 139 alin. (1) și (6), art. 485, alin. (5) din Ordonanța de urgență nr. 57 / 2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Supunem atenţiei comisiilor de specialitate şi plenului Consiliului local Deva proiectul de hotărâre privind desemnarea a 2 consilieri locali pentru a face parte din  comisia de evaluare a performanţelor profesionale individuale ale Secretarului general al municipiului Deva pentru activitatea desfășurată în anul 2022 .

 

 

 

 

 

                                                 Şef serviciu resurse Umane, 

                                                           Felea Diana Maria

 

 

           

 

 

 

 

            Director executiv D.J.A.P.L.                          Șef Serviciu juridic, autoritate tutelară,

                   Mura Oana Diana                                                    Bartha Ana Anemona