ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
MUNICIPIULUI DEVA
DIRECTIA ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT
SERVICIUL CADASTRU, FOND FUNCIAR
COMPARTIMENT REGISTRUL AGRICOL
RAPORT
privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol și stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activități
Compartimentul Registrul Agricol, din cadrul Direcției Administrarea Domeniului Public și Privat, analizând Referatul de aprobare a domnului Primar Nicolae-Florin Oancea, ce însotește proiectul de hotărâre privind analiza stadiului de înscriere a datelor in registrul agricol si stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activități, supunem atenţiei următoarele:
Prin adresa înregistrată sub nr. 116719/2022, Institutia Prefectului -Judetului Hunedoara, solicită analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol și stabilirea de măsuri pentru eficientizarea acestei activități.
Înscrierea si actualizarea datelor din registrul agricol se face cu respectarea prevederilor Ordonanței Guvernului nr. 28/2008 privind registrul agricol, cu modificările și completările ulterioare si a Normelor tehnice privind modul de completare a registrului agricol in perioada 2020-2024.
Prin H.C.L. nr. 417/2019 a fost aprobat modul de întocmire si ținere la zi a Registrului agricol în format electronic, începând cu data de 01.01.2020
Registrul agricol se întocmește în format electronic, pe fiecare componentă a unitații administrativ-teritoriale cu obligația de a se interconecta cu Registrul agricol national (RAN), în vederea raportării unitare către instituțiile interesate a datelor gestionate către acesta .
Conform prevederilor art.7 alin.(4) din Anexa la Ordinul 25/2020 pentru aprobarea Normelor privind modul de completare a registrului agricol pentru perioada 2020-2024, trimestrial, în şedinţa consiliului local, prin grija primarului, se face analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol şi, prin hotărâre, se stabilesc măsuri pentru eficientizarea acestei activităţi ”,
În temeiul art.129 alin.14 , art.139 alin.1 si art.196 alin.1 lit ,, a” din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completarile ulterioare, Supunem dezbaterii plenului Consiliului local al municipiului Deva, proiectul de hotărâre privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol și stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activități.
DIRECTOR EXECUTIV,
PETRUȚESC -BOARU LĂCRĂMIOARA SUZANA
Director Executiv al Direcției Juridice Șef Serviciu Juridic,
și Administrației Publică Locală, Autoritate Tutelară,
OANA MURA ANA BARTHA
Șef Serviciu
Cadastru, Fond Funciar
HORIA JARNEA
Intocmit,
Adina Turnescu