ANEXA NR. 16 la proiectul de hotărâre nr. 64 din 10.02.2023

  

                                               FORMULARE

 

  

  

 

 

 

 

 

Formularul nr. 1

 

OPERATOR ECONOMIC

...............................

(denumirea/numele)

 

DECLARAŢIE

privind evitarea conflictului de interese

(art. 59 si 60 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice)

 

 

 

1. Subsemnatul/a……………………, în calitate de …………………….(ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator al ofertantului), la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica de …………………………, în temeiul art. 59 din Legea nr. 98/2016 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, declar pe proprie răspundere, sub sancţiunea falsului în declaraţii, următoarele:

a) eu sau unul dintre terţii susţinători ori subcontractanţi propuşi nu deţin părţi sociale, părţi de interes, acţiuni din capitalul subscris, ori a persoanelor care fac parte din consiliul de administraţie/organul de conducere sau de supervizare al autoritatii contractante; 

b) eu sau unul dintre terţii susţinători ori subcontractanţi propuşi nu este este soţ/soţie, rudă sau afin, până la gradul al doilea inclusiv, cu persoane care fac parte din consiliul de administraţie/organul de conducere sau de supervizare al autoritatii contractante;

c) eu sau unul dintre terţii susţinători ori subcontractanţi propuşi nu avem, direct ori indirect, un interes personal, financiar, economic sau de altă natură, ori ne aflăm într-o altă situaţie de natură să afecteze independenţa şi imparţialitatea autoritatii contractante pe parcursul procesului de evaluare;

d) eu sau unul dintre terţii susţinători ori subcontractanţi propuşi nu avem drept membri în cadrul consiliului de administraţie/organul de conducere sau de supervizare şi/sau nu avem acţionari ori asociaţi semnificativi persoane care sunt soţ/soţie, rudă sau afin până la gradul al doilea inclusiv ori care se află în relaţii comerciale cu persoane cu funcţii de decizie în cadrul autoritatii contractante; 

e) eu sau unul dintre terţii susţinători ori subcontractanţi propuşi nu am nominalizat printre principalele persoane desemnate pentru executarea contractului persoane care sunt soţ/soţie, rudă sau afin până la gradul al doilea inclusiv ori care se află în relaţii comerciale cu persoane cu funcţii de decizie în cadrul autorității contractante – Asociația de Dezvoltare Intercomunitară „Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor” Județul Hunedoara. 

 

2. Subsemnatul/a………………………….…. declar că voi informa imediat autoritatea contractantă dacă vor interveni modificări în prezenta declaraţie la orice punct pe parcursul derulării procedurii de atribuire a contractului de achiziţie publică sau, în cazul în care vom fi desemnaţi câştigători, pe parcursul derulării contractului de achiziţie publică.

3. De asemenea, declar că informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înţeleg că autoritatea contractantă are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiilor, situaţiilor şi documentelor care însoţesc oferta, orice informaţii suplimentare.

4. Subsemnatul/a autorizez prin prezenta orice instituţie, societate comercială, bancă, alte persoane juridice să furnizeze informaţii reprezentanţilor autorizaţi ai autoritatii contractante cu privire la orice aspect tehnic şi financiar în legătură cu activitatea noastră.

Prezenta declaraţie este valabilă până la data de ___________________________ (se precizează data expirării perioadei de valabilitate a ofertei)

 

 

Data completării: ..................

Operator economic

,................................. 

(numele prenumele reprezentantului legal, în clar)

(semnătură autorizată)

L.S.

 

 

Formularul nr. 2- opțional

  OPERATOR ECONOMIC

  …………………………….

     (denumirea/ numele)

 

 

Declaraţie pe proprie răspundere 

privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute de art. 164, 165 şi 167 

din Legea nr. 98/ 2016 privind achiziţiile publice

 

 

Subsemnatul ................................................................................................................, 

                                                        (denumirea/ numele şi sediul/ adresa operatorului economic)

în calitate de ofertant la achiziţia ………………………………..……………………………….….

                                                                                       (denumirea achiziţiei publice)

organizată de Asociația de Dezvoltare Intercomunitară „Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor” Județul Hunedoara ,

 

declar pe propria răspundere, sub sancţiunea excluderii din procedură şi a sancţiunilor aplicate faptei de fals în acte publice, că nu ne aflăm în niciuna din situaţiile prevăzute la art. 164, 165 şi 167 din Legea nr. 98/ 2016 privind achiziţiile publice. 

 

             Subsemnatul declar că informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înţeleg că autoritatea contractantă are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiilor orice documente doveditoare de care dispunem.

 

 

      Data completării ......................

 

 

 

 

Operator economic,

...................................

(semnatura autorizată)

 

 

 

 

Formularul nr. 3

OPERATOR ECONOMIC

_____________________

  (denumirea/numele) 

 

ACORD DE ASOCIERE

în vederea participării la procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică

Nr. …………………………………………

 

 

Prezentul acord de asociere are ca temei legal art. 53 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice.

 

  1. Părţile acordului :

_______________________, reprezentată prin................................, în calitate de..............

(denumire operator economic, sediu, telefon)

şi

________________________ reprezentată prin..............................., în calitate de..............

(denumire operator economic, sediu, telefon)

 

ne asociem pentru:

a) a participa la procedura de achiziţie publică organizată de ................................... ................................(denumire autoritate contractantă) pentru atribuirea contractului /acordului cadru ...........................................................(obiectul contractului/acordului-cadru)

b) a derula în comun contractul de achiziţie publică în cazul desemnării ofertei comune ca fiind câştigătoare. 

                 

2. Obiectul acordului:

2.1 Asociaţii au convenit să desfăşoare în comun următoarele activităţi:

1. ___________________________________

2. ___________________________________

… __________________________________

2.2 Contribuţia financiară/tehnică/profesională a fiecarei părţi la îndeplinirea contractului de achiziţie publică este:

 

1._______ % S.C. ___________________________

2._______ % S.C. ___________________________

2.3 Repartizarea beneficiilor sau pierderilor rezultate din activităţile comune desfăşurate de asociaţi se va efectua proporţional cu cota de participare a fiecărui asociat, respectiv:

 

1._______ % S.C. ___________________________

2._______ % S.C. ___________________________

 

3. Durata asocierii

3.1 Durata asocierii constituite în baza prezentului acord este egală cu perioada derulării procedurii de atribuire şi se prelungeşte corespunzător cu perioada de îndeplinire a contractului (în cazul desemnării asocierii ca fiind câştigătoare a procedurii de achiziţie). 

 

4. Condiţiile de administrare şi conducere a asociaţiei:

4.1 Se împuterniceşte S.C................................, având calitatea de lider al asociaţiei pentru întocmirea ofertei comune, semnarea şi depunerea acesteia în numele şi pentru asocierea constituită prin prezentul acord. 

4.2 Se împuterniceşte S.C................................, având calitatea de lider al asociaţiei pentru semnarea contractului de achiziţie publică în numele şi pentru asocierea constituită prin prezentul acord, în cazul desemnării asocierii ca fiind câştigătoare a procedurii de achiziţie).

 

 

5. Încetarea acordului de asociere

5.1 Asocierea îşi încetează activitatea ca urmare a următoarelor cauze:

  1. expirarea duratei pentru care s-a încheiat acordul;
  2. neîndeplinirea sau îndeplinirea necorespunzătoare a activităţilor prevăzute la art. 2 din acord;
  3. alte cauze prevăzute de lege.

 

6. Comunicări

6.1 Orice comunicare între părţi este valabil îndeplinită dacă se va face în scris şi va fi transmisă la adresa/adresele ......................................................., prevăzute la art..........

6.2 De comun acord, asociaţii pot stabili şi alte modalităţi de comunicare.

 

7. Litigii

7.1 Litigiile intervenite între părţi se vor soluţiona pe cale amiabilă, iar în caz de nerezolvare vor fi soluţionate de către instanţa de judecată competentă.

 

8. Alte clauze:____________________________________________

Prezentul acord a fost încheiat într-un număr de.....exemplare, câte unul pentru fiecare parte, astăzi............................(data semnării lui)

 

 

Liderul asociației:

 

______________________

(denumire și semnătură autorizată)

 

ASOCIAT 1,

___________________

 

ASOCIAT 2,

___________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Notă: Prezentul acord de asociere constituie un model orientativ şi se va completa în funcţie de cerinţele specifice ale obiectului contractului/contractelor. 

 

 

 

Formularul nr. 4

Terţ susţinător (denumirea)

ANGAJAMENT

privind susținerea capacității tehnice şi/sau profesională
 a ofertantului/grupului de operatori economici

Catre,____________________________________ 

   (denumirea autorităţii contractante şi adresa completă)

Cu privire la procedura pentru atribuirea contractului_______________________________________,

             (denumirea contractului de achiziţie publică)

noi, 

______________________________________________________________________________________________________,

(denumirea terţului susţinător tehnic şi/sau profesional)

reprezentată prin_____________________având sediul înregistrat la___________________ ______,

                            (nume, prenume, funcţia)                                                    (adresa terţului susţinător tehnic şi/sau profesional)

ne obligăm, în mod ferm, necondiţionat şi irevocabil, să punem la dispoziţia _________________________

                                                                                                                          (denumirea ofertantului/grupului de operatori economici) 

următoarele resurse necesare pentru îndeplinirea integrală, reglementară şi la termen a tuturor obligaţiilor asumate de acesta/aceştia, conform ofertei prezentate şi contractului de achiziţie publică ce urmează a fi încheiat între ofertant şi autoritatea contractantă: (se precizează explicit resursele/echipamentele/personalul care sunt puse la dispoziţia operatorului economic)

Acordarea susţinerii tehnice şi profesionale nu implică alte costuri pentru achizitor, cu excepţia celor care au fost incluse în propunerea tehnică.

în acest sens, ne obligam în mod ferm, necondiţionat şi irevocabil, ca, în cazul în care contractantul întâmpina dificultăţi pe parcursul derulării contractului, să asigurăm îndeplinirea completă şi reglementară a obligaţiilor contractuale prin implicarea noastră directă.

Noi,________________________________________  ,

                                  (denumirea terţului susţinător tehnic şi/sau profesional)

declarăm că înţelegem să răspundem, în mod necondiţionat, faţă de autoritatea contractantă pentru neexecutarea oricărei

obligaţii asumate de ___________________________________, în baza contractului de achiziţie publică,

(denumire ofertant/grupul de operatori economici)

determinată de orice eventuală neonorare a obligaţiilor de susţinere cu resurse din partea noastră, conform prezentului angajament, renunţând în acest sens, definitiv şi irevocabil, la invocarea beneficiului de diviziune sau discuţiune.

Noi,____________________________________ , declarăm că vom respecta contractul de

(denumirea terţului susţinător tehnic şi/sau profesional)

achiziţie publică pentru obligaţiile asumate şi înţelegem să răspundem pentru prejudiciile cauzate autorităţii contractante ca urmare a nerespectării obligaţiilor prevăzute în angajament.

Prezentul document reprezintă angajamentul nostru ferm încheiat în conformitate cu prevederile art.182 din Legea nr. 98/2016, care dă dreptul autorităţii contractante de a solicita, în mod legitim, îndeplinirea de către noi a serviciilor în legătură cu care sunt necesare respectivele calificări, precum şi a obligaţiilor asumate prin acest angajament, în situaţia în care ________________________________________________ 

                                                                                              (denumirea ofertantului/grupului de operatori economici)

întâmpină dificultăţi pe parcursul derulării contractului.

 

Data completării,                                                                   Terţ susţinător,

(Nume prenume reprezentant/ funcţia/ semnătură autorizată)

Ofertant ..............................................................................................            

                             (denumirea/ numele)

 

Formularul nr. 5

Terţ susţinător (denumirea)

ANGAJAMENT

privind susținerea financiară
 a ofertantului/grupului de operatori economici

Catre, ____________________________________ 

   (denumirea autorităţii contractante şi adresa completă)

Cu privire la procedura pentru atribuirea contractului_______________________________________,

             (denumirea contractului de achiziţie publică)

noi, 

______________________________________________________________________________________________________,

(denumirea terţului susţinător financiar)

reprezentată prin_____________________având sediul înregistrat la___________________ ______,

                            (nume, prenume, funcţia)                                                           (adresa terţului susţinător financiar)

ne obligăm, în mod ferm, necondiţionat şi irevocabil, să punem la dispoziţia _________________________

                                                                                                                          (denumirea ofertantului/grupului de operatori economici) 

următoarele resurse financiare necesare pentru îndeplinirea integrală, reglementară şi la termen a tuturor obligaţiilor asumate de acesta/aceştia, conform ofertei prezentate şi contractului de achiziţie publică ce urmează a fi încheiat între ofertant şi autoritatea contractantă.

Acordarea susţinerii financiare nu implică alte costuri pentru achizitor, cu excepţia celor care au fost incluse în propunerea financiară.

în acest sens, ne obligam în mod ferm, necondiţionat şi irevocabil, ca, în cazul în care contractantul întâmpina dificultăţi pe parcursul derulării contractului, să asigurăm îndeplinirea completă şi reglementară a obligaţiilor contractuale prin implicarea noastră directă.

Noi,________________________________________  ,

                                  (denumirea terţului susţinător financiar)

declarăm că înţelegem să răspundem, în mod necondiţionat, faţă de autoritatea contractantă pentru neexecutarea oricărei

obligaţii asumate de ___________________________________, în baza contractului de achiziţie publică,

(denumire ofertant/grupul de operatori economici)

determinată de orice eventuală neonorare a obligaţiilor de susţinere cu resurse din partea noastră, conform prezentului angajament, renunţând în acest sens, definitiv şi irevocabil, la invocarea beneficiului de diviziune sau discuţiune.

Noi,____________________________________ , declarăm că vom respecta contractul de

(denumirea terţului susţinător financiar)

achiziţie publică pentru obligaţiile asumate şi înţelegem să răspundem pentru prejudiciile cauzate autorităţii contractante ca urmare a nerespectării obligaţiilor prevăzute în angajament.

Prezentul document reprezintă angajamentul nostru ferm încheiat în conformitate cu prevederile art.182 din Legea nr. 98/2016, care dă dreptul autorităţii contractante de a solicita, în mod legitim, îndeplinirea de către noi a serviciilor în legătură cu care sunt necesare respectivele calificări, precum şi a obligaţiilor asumate prin acest angajament, în situaţia în care ________________________________________________ 

                                                                                              (denumirea ofertantului/grupului de operatori economici)

întâmpină dificultăţi pe parcursul derulării contractului.

 

Data completării,                                                                   Terţ susţinător,

(Nume prenume reprezentant/ funcţia/ semnătură autorizată)

Ofertant ..............................................................................................            

                             (denumirea/ numele)

 

 

Formular nr. 6

ACORD DE SUBCONTRACTARE

nr………./…………

în vederea participării la procedura de achiziţie publică 

organizată de.............................................................în vederea atribuirii contractului de achiziție …………………………….

 

 

1. Părţi contractante:

Acest contract este încheiat între S.C. _______________ cu sediul în __________________________(adresa, telefon, fax), reprezentată prin _______________ având funcţia de ____________________ denumită în cele ce urmează contractant general

şi

S.C. ______________ cu sediul în _______________ (adresa,tel.,fax) reprezentată prin __________________ având funcţia de  ____________________, denumită în cele ce urmează subcontractant.

 

2. Obiectul contractului:

  1. Asociaţii au convenit sa desfăşoare în comun următoarele activităţi:
  2. participarea la procedura de achiziţie publica organizata de___________________________ 

                                                                                               (denumire autoritate contractanta)

pentru atribuirea contractului_________________________________ 

(obiectul contractului)

  1. derularea în comun a contractului de achiziţie publica în cazul desemnării ofertei comune ca fiind câştigătoare, dar in mod specific, fiecare asociat va executa următoarele activităţi:

 

  1. Asociatul________________________________ 

(denumire operator economic)

  1. Asociatul________________________________ 

(denumire operator economic)

  1. Alte activităţi ce se vor realiza în comun:

1)  _____________________________________

2) ______________________________________

  1. Contribuţia fînanciară/tehnică/profesională a fiecărei părţi la îndeplinirea contractului de achiziţie publică este:
  2. ______ %   S.C.
  3.             %    S.C._________________________ 
    1. Repartizarea beneficiilor sau pierderilor rezultate din activităţile comune desfăşurate de asociaţi se va efectua proporţional cu cota de participare a fiecărui asociat, respectiv:
  4. ______ %   S.C._________________________ 
  5.             %    S.C._________________________ 
  6. Durata asocierii

 

  1. Durata asocierii constituite în baza prezentului acord este egală cu perioada derulării procedurii de atribuire şi se prelungeşte corespunzător cu perioada de îndeplinire a contractului (în cazul desemnării asocierii ca fiind câştigătoare a procedurii de achiziţie).

 

  1. Condiţiile de administrare şi conducere a asociaţiei:
    1. Se împuterniceşte________________ , având calitatea de lider al asociaţiei pentru întocmirea

ofertei comune, semnarea şi depunerea acesteia în numele şi pentru asocierea constituita prin prezentul acord.

  1. Se împuterniceşte__________________ , având calitatea de lider al asociaţiei pentru semnarea

contractului de achiziţie publica în numele şi pentru asocierea constituita prin prezentul acord, în cazul desemnării asocierii ca fiind câştigătoare a procedurii de achiziţie).

  1. încetarea acordului de asociere
    1. Asocierea îşi încetează activitatea ca urmare a următoarelor cauze:
  2. expirarea duratei pentru care s-a încheiat acordul;
  3. neîndeplinirea sau îndeplinirea necorespunzatoare a activităţilor prevăzute la art. 2 din acord;
  4. alte cauze prevăzute de lege.
  5. Comunicări
    1. Orice comunicare între părţi este valabil îndeplinita daca se va face în scris şi va fi transmisa la

adresa/adresele______________________ , prevăzute la art._________ .

  1. De comun acord, asociaţii pot stabili şi alte modalităţi de comunicare.
  2. Litigii
    1. Litigiile intervenite între părţi se vor soluţiona pe cale amiabila, iar în caz de nerezolvare vor fi soluţionate de către instanţa de judecata competenta.
  3. Alte clauze:_________________________________________ 

Prezentul acord a fost încheiat într-un număr de_______ exemplare, câte unul pentru fiecare parte,

astazi.......................... (data semnării lui)

Liderul asociaţiei:

ASOCIAT 1, (Denumire operator economic,

Nume prenume reprezentant / funcţia/ semnătură autorizata)

ASOCIAT 2, (Denumire operator economic,

Nume prenume reprezentant / funcţia/ semnătură autorizata)


 

Formular nr. 7

FORMULAR DE OFERTĂ

Către: 

ASOCIAȚIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARĂ „SISTEM INTEGRAT DE GESTIUNE A DEȘEURILOR” JUDEȚUL HUNEDOARA (A.D.I. S.I.G.D. Județul Hunedoara)

  1. Examinând documentaţia de atribuire, subsemnaţii, reprezentanţi ai ofertantului

____________________________________________________________________________ ,      

                                                                   (denumirea/ numele ofertantului)

ne oferim să prestăm serviciile aferente contractului  de achiziție având ca obiect: Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad + 2 Hațeg + 3 Centru, Județul Hunedoara, pentru următoarele tarife:

 

Zona de colectare  1 Brad + 2 Hațeg + 3 Centru

Pentru activitățile de colectare și transport deșeuri

1

Tariful pentru activitatea de colectare si transport separat a deşeurilor de hârtie, metal, plastic şi sticlă din deşeurile municipale (reciclabile)

 

 

2

Tariful pentru activitatea de colectare și transport separat al deșeurilor reziduale

 

 

3

Tariful pentru activitatea de colectare şi transport a deşeurilor voluminoase, în campanii

 

 

4

Tariful pentru activitatea de colectare şi transport a deşeurilor voluminoase, la cerere

 

 

5

Tariful pentru activitatea de colectare şi transport la solicitare a deşeurilor periculoase menajere, în campanii

 

 

Pentru activitatea de sortare (stația de sortare Brad) a deșeurilor municipale

6

Tariful pentru activitatea de sortare

 

 

Pentru activitatea de operare/administrare a stațiilor de transfer pentru deșeuri municipale 

7

Tariful pentru activitatea de transfer deșeuri reziduale (stația de transfer Brad)

 

 

8

Tariful pentru activitatea de transfer deșeuri reziduale (stația de transfer Hațeg)

 

 

9

Tariful pentru activitatea de transfer deșeuri reciclabile (stația de transfer Hațeg)

 

 

 

Valoarea totală a contractului este de ……… lei, la care se adaugă TVA.

 

  1. Ne angajăm să plătim o redevenţă în cuantumul precizat la art. 11 din contractul de delegare .

 

  1. Ne angajăm   ca, în cazul în care oferta noastră este stabilită câştigătoare, să prestăm serviciile în 

condiţiile şi la nivelul de performanţă prevăzute în Documentația de atribuire.

 

  1. Ne angajăm să menţinem această ofertă valabilă pentru o durată de ........ zile, (durata în litere şi 

cifre), respectiv până la data de .................. (ziua/ luna/ anul), şi ea va rămâne obligatorie pentru noi şi poate fi acceptată oricând înainte de expirarea perioadei de valabilitate.

 

  1. Până la încheierea şi semnarea contractului de delegare, această ofertă, împreună cu comunicarea 

transmisă de dumneavoastră, prin care oferta noastră este stabilită câştigătoare, vor constitui un contract angajant între noi.

 

  1. Am înţeles şi consimţim ca, în cazul în care oferta noastră este stabilită ca fiind câştigătoare, să 

constituim garanţia de bună execuţie în conformitate cu prevederile legislative în vigoare, (în 5 zile de la semnarea contractului de delegare și în cuantum de 5% din valoarea contractului fără TVA).

 

  1. Înţelegem ca orice nerespectare a documentaţiei de atribuire care a stat la baza procedurii de licitație 

deschisă prin oferta depusă, dacă aduce prejudicii Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor” (A.D.I. S.I.G.D.) Județul Hunedoara  sau membrilor săi sau, distorsionează concurenţa, va genera respingerea ofertei depuse.

 

  1. Întelegem că nu sunteţi obligaţi să acceptaţi oferta cu preţul cel scăzut sau orice altă  ofertă pe care 

o puteţi primi.

 

 

 

Data ..../..../....            

 

........................................., în calitate de ....................................., legal autorizat

(semnătura)

să semnez oferta pentru şi în numele ....................................................................

(denumirea/ numele operatorului economic)
 

ANEXA la formularul de oferta

Fișa de fundamentare 

Nr. crt.

Elemente de cost     

Cost total anual (lei)

Cost unitar(lei/tonă)

1

CHELTUIELI MATERIALE, din care  

 

 

1.1

Combustibil, carburanți și lubrifianți 


 

1.2

Energie electrică 


 

1.3

Alimentarea cu apa si epurarea apei uzate 


 

1.4

Costuri cu eliminarea concentratului (dupa caz)


 

1.5

Piese de schimb, utilaje


 

1.6

Materii prime si materiale consumabile


 

1.7

Echipamente de lucru si protectia muncii


 

1.8

Intretinerea utilajelor si autovehiculelor si reparatii


 

1.9

Amortizarea utilajelor și mijloacelor de transport


 

1.10

Cheltuieli cu protectia mediului


 

1.11

Alte servicii executate de terți


 

1.12

Alte cheltuieli materiale


 

2

Cheltuieli cu munca vie


 

2.1

Salarii


 

2.2 

CAS


 

2.3

Fond șomaj


 

2.4

CASS


 

2.5

Fond accidente și boli profesionale


 

2.6

Cotă de contribuții pentru concedii și indemnizații


 

2.7

Fond garantare creanțe salariale


 

2.8

Alte cheltuieli cu munca vie (inclusiv tichete de masă)


 

3

Cheltuieli cu taxe, licente, acreditari/certificari si autorizari


 

4

Cheltuieli cu închirierea utilajelor


 

5

Alte cheltuieli


 

 

 

 

 

 



 

A

CHELTUIELI DE EXPLOATARE (1+2+3+4+5)


 

B

CHELTUIELI FINANCIARE 


 

I

CHELTUIELI TOTALE (A+B)


 

II

PROFIT


 

III

Venituri din vânzarea reciclabilelor 


 

IV

VENITURI OBȚINUTE DIN ACTIVITATEA DE SALUBRIZARE (I+II-III)


 

V

CANTITATE PROGRAMATĂ


 

VI

TARIF EXCLUSIV TVA (IV:V)


 

VII

Redevență

 

 

VIII

TVA


 

IX

TARIF INCLUSIV TVA


 

 

Fișa de fundamentare va fi întocmită în conformitate cu Ordinul ANRSC 640/2022, pentru fiecare activitate în parte. Aceastea vor fi însoțite, obligatoriu, de memoriile tehnico-justificative. Documentele 

 

 

 

 

Formular nr.8

 

DECLARAŢIE

PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR PRESTĂRI DE SERVICII 

ÎN ULTIMII 3 ANI 

 

Subsemnatul, reprezentant împuternicit al ............................... (denumirea/numele si sediul/adresa operatorului economic) declar pe propria răspundere, sub sancţiunile aplicate faptei de fals în acte publice, ca datele prezentate în tabelul anexat sunt reale. Subsemnatul declar ca informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înteleg că autoritatea contractantă are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiilor, situaţiilor şi documentelor care însoţesc oferta, orice informaţii suplimentare în scopul verificării datelor din prezenta declaraţie. Subsemnatul autorizez prin prezenta orice instituţie, societate comercială, bancă, alte persoane juridice să furnizeze informaţii reprezentanţilor autorizaţi ai autorității contractante - Asociația de Dezvoltare Intercomunitară „Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor” (A.D.I. S.I.G.D.) Județul Hunedoara,    cu privire la orice aspect tehnic și financiar în legatură cu activitatea noastră. Prezenta declaraţie este valabilă până la data de ……(se precizează data expirării perioadei de valabilitate a ofertei) .

 

 

Obiectul  contractului

Denumirea

/Numele și Adresa

 Beneficiarului

 

Calitatea 

Prestatorului*

Prețul total al contractului

  Procent îndeplinit

 

%

Perioada de derulare**

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*) Se precizează calitatea în care a participat la îndeplinirea contractului care poate fi de: contractant unic sau contractant conducător (lider de asociaţie); contractant asociat, subcontractant;

**)Se va preciza perioada de începere şi de finalizare a contractului.

Data ...................................... 

                                                                                    Reprezentant legal operator economic                

                                                                                                              ................................ 

                                                                                            (nume, prenume, semnătura, ştampila)

 

 

 

 

 

 

Formular nr. 9

OPERATOR ECONOMIC                                                                          

……………………………

 

DECLARAŢIE 

PRIVIND EFECTIVELE MEDII ANUALE ALE PERSONALULUI ANGAJAT ŞI AL CADRELOR DE CONDUCERE ȘI A PERSONALULUI IMPLICAT ÎN DERULAREA CONTRACTULUI (personalul cheie)

 

            Subsemnatul, reprezentant împuternicit al....................................................., declar pe propria răspundere, sub sancţiunile aplicate faptei de fals în acte publice, că datele prezentate în tabelul de mai jos sunt reale.

            Subsemnatul declar că informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înteleg că autoritatea contractantă are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiilor, situaţiilor şi documentelor care însoţesc oferta, orice informaţii suplimentare în scopul verificării datelor din prezenta declaraţie.

            Subsemnatul autorizez prin prezenta orice instituţie, societate comercială, bancă, alte persoane juridice să furnizeze informaţii reprezentanţilor autorizaţi ai ………..(denumirea şi adresa autorităţii contractante)  cu privire la orice aspect tehnic şi  financiar în legatură cu activitatea noastră.

            Prezenta declaraţie este valabilă până la data de ……………………………..……

                                                       (se precizează data expirării   perioadei de valabilitate a ofertei)

 

Anul 2019

Anul

2020

Anul 2021

Personal angajat

 

 

 

Din care personal de conducere

 

 

 

 

Nr.

crt.

Nume și Prenume

pentru personalul cheie pentru îndeplinirea contractului

Funcția

1.

 

Manager de contract

2.

 

Responsabil de calitate

3.

 

Responsabil de mediu

4. 

 

Responsabil stații de sortare și transfer Brad

5.

 

Responsabil stație de transfer Hațeg

6.

 

Responsabil tehnic servicii salubrizare

7.

 

Responsabil cu securitatea şi sănătatea muncii

 

Anexez la declaratie CV-urile personalului cheie pentru indeplinirea contractului de achizitie publică, precum și Declarația de disponibilitate, după caz..

 

    Data completării ......................

 

 

                                                                                                                  Operator economic,

                                                                                                                 ………… ……………….

                                                                                                                 (semnatura autorizată )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Formular nr. 10

Operator economic _________________ 

                                   (denumirea/numele) 

 

DECLARAŢIE 

privind utilajele, instalaţiile, echipamentele tehnice 

 

Subsemnatul, reprezentant împuternicit al ........................................................... (denumirea/numele şi sediul/adresa candidatului/ofertantului), declar pe propria răspundere, sub sancţiunile aplicabile faptei de fals în acte publice, că datele prezentate în tabelul anexat sunt reale. 

Subsemnatul declar că informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înteleg că autoritatea contractantă are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiilor, situaţiilor şi documentelor care însoţesc oferta, orice informaţii suplimentare în scopul verificării datelor din prezenta declaraţie. Subsemnatul autorizez prin prezenta orice instituţie, societate comercială, bancă, alte persoane juridice să furnizeze informaţii reprezentanţilor autorizaţi ai ...................................... (denumirea şi adresa autorităţii contractante) cu privire la orice aspect tehnic şi financiar în legătură cu activitatea noastră. 

 

LISTĂ 

privind utilajele, instalaţiile, echipamentele tehnice

Nr. crt.

Denumire utilaj/echipament/instalaţie

U.M.

Cantitate

Forma de deţinere

Proprietate

Chirie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Data …………………..

  Operator economic,

 ..................................

(semnătură autorizată) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Necesarul de utilaje și echipamente pentru executia serviciului

 

 

  1. Numărul și tipul de autogunoiere pentru colectarea deșeurilor menajere reziduale și a deșeurilor similare colectate în amestec și după caz separat (biodegradabil case urban-pubela de 80l)

Ofertantul precizează numărul și tipul (capacitatea) autogunoierelor ca rezultat al unui calcul care trebuie să țină cont de: 

  • cerințele Caietului de sarcini ca de exemplu: frecvența de colectare, programul de execuție a serviciului etc.;
  • date obiective precum: numărul de platforme de colectare, numărul și volumul recipientelor pentru pre-colectarea deșeurilor, distanțele de parcurs între platformele de colectare, distantele de parcurs între garaj, platformele de colectare și instalațiile de transfer, sortare, valorificare sau depozitare, etc.;

La acest punct ofertantul va prezenta obligatoriu graficul de prestare a serviciului în urban și în rural pe o perioadă de o lună, cu utilajele propuse. 

  

  1. Numărul și tipul de utilaje specifice pentru colectarea și transportul deșeurilor colectate selectiv

Ofertantul precizează numărul și tipul (capacitatea) autogunoierelor ca rezultat al unui calcul care trebuie să țină cont de: 

  • cerințele Caietului de sarcini ca de exemplu: frecvența de colectare, programul de prestare a serviciului, etc.;
  • date obiective precum: numărul de platforme de colectare, numărul și volumul recipientelor pentru colectarea deșeurilor reciclabile, distanțele de parcurs între platformele de colectare, distanțele de parcurs între garaj, platformele de colectare și instalațiile de transfer, sortare, valorificare sau depozitare, etc.;

La acest punct ofertantul va prezenta obligatoriu graficul de prestare a serviciului în urban și în rural pe o perioadă de o lună cu utilajele propuse. 

 

Ofertanții vor prevedea în ofertă (Formularul 8.4) un număr de utilaje specifice mai mare cu cel puțin 10% (ca număr întreg obținut prin rotunjire în sus) față de cel rezultat din calculele prezentate la punctele A. și Neîndeplinirea acestei condiții are drept rezultat declararea ofertei ca neconformă din punct de vedere tehnic.

 

  1. Numărul și tipul de utilaje destinate altor activități componente ale serviciului de salubrizare

Ofertantul precizează numărul și tipul (capacitatea) utilajelor destinate execuției activităților pe baza unui program periodic ca rezultat al unui calcul care trebuie să țină cont de: 

  • cerințele Caietului de sarcini ca de exemplu: frecvența de colectare pe fiecare tip de activitate, etc.;
  • date obiective precum: distanțele medii de parcurs între garaj, zonele de colectare și instalațiile de gestionare sau depozitare, etc.;

 

 

* Notă:

Ofertantii vor prezenta subiectul din punct de vedere al cerințelor din Documentația de atribuire.

Formular nr. 11

 

ORGANIGRAMA

 

 

Numele/ denumirea operatorului economic. 

 

……………………………………………………………..

 

 

Organigrama prezentată va fi cea a structurii Ofertantului care va asigura prestarea ia Serviciului și va conține, pentru fiecare compartiment, numărul de personal și funcțiile îndeplinite de acesta. Ofertantul va furniza, suplimentar, informaţii detaliate despre pozitia Managerului de contract în structura proprie a ofertantului individual sau a membrului grupului de operatori economici care îl angajează, precum și numele, prenumele, datele de contact și pozitia în organigrama proprie a superiorilor ierarhici ai acestuia și ai conducătorilor executivi ai fiecărui membru al grupului de operatori economici (dacă este cazul).

 

 

Data:    .....................

 

 

 

Semnătura:       ..................................................................................

(persoana sau persoanele autorizate să semneze în numele ofertantului)