ANEXĂ la proiectul de hotărâre nr. 75 din 13.02.2023

                                                                                                              Nr. înregistrare Ministerul Educației 

                                                                                                                        [...................../.....................]

 

ACT ADIȚIONAL NR. 1 - CONTRACT DE PARTENERIAT PENTRU CONSTITUIREA CONSORȚIULUI PENTRU ÎNVĂȚĂMÂNT DUAL DEVA

 

Nr. înregistrare U.A.T. MUNICIPIUL DEVA - Lider de consorțiu, Partener 1 

 

Nr. înregistrare UNIVERSITATEA DIN PETROȘANI, Partener 2


Nr. înregistrare UNIVERSITATEA DE ȘTIINȚELE VIEȚII ”REGELE MIHAI I” DIN TIMIȘOARA, Partener 3


Nr. înregistrare LICEUL TEHNOLOGIC ENERGETIC ”DRAGOMIR HURMUZESCU” DEVA, Partener 4 

 

Nr. înregistrare LICEUL TEHNOLOGIC ”TRANSILVANIA” DEVA, Partener 5 

 

Nr. înregistrare LICEUL TEHNOLOGIC ”GRIGORE MOISIL” DEVA, Partener 6

 

Nr. înregistrare COLEGIUL ECONOMIC ”HERMES” PETROȘANI, Partener 7

 

Nr. înregistrare LICEUL TEHNOLOGIC ”DIMITRIE LEONIDA” PETROȘANI, Partener8

 

Nr. înregistrare LICEUL TEHNOLOGIC ”NICOLAUS OLAHUS”  ORĂȘTIE, Partener 9

 

Nr. înregistrare LICEUL TEHNOLOGIC AGRICOL ”ALEXANDRU BORZA” GEOAGIU, Partener 10

 

Nr. înregistrare DEMGY DEVA S.R.L., Partener 11

 

Nr. înregistrare ARCELORMITTAL HUNEDOARA S.A., Partener 12

 

Nr. înregistrare AUTO SCHUNN S.R.L., Partener 13

 

Nr. înregistrare INSPECTORATUL ȘCOLAR JUDEȚEAN HUNEDOARA, Partener 14

 

Nr. înregistrare INSTITUȚIA PREFECTULUI - JUDEȚUL HUNEDOARA, Partener 15

 

Prezentul Act adițional se încheie între: 

 

  1. U.A.T. MUNICIPIUL DEVA, cu sediul în Deva, Piața Unirii, nr. 4, cod poștal 330152, tel.: 0254/218579, fax:, e-mail: programe.dezvoltare@primariadeva.ro, cod fiscal 4374393, cont bancar IBAN:RO27TREZ24A655000710130X, deschis la Trezoreria Deva, reprezentată prin domnul Nicolae-Florin Oancea, în calitate de Primar, denumit în continuare Lider de consorțiu, Partener 1,
  2. UNIVERSITATEA DIN PETROȘANI, cu sediul în Petroșani, Str. Universității, nr. 20, cod poștal 332006, tel.: 0254/542994, fax: 0254543491, e-mail: rector@upet.ro, cod fiscal 4374849, cont bancar IBAN: RO33TREZ36820F428901XXXX, deschis la Trezoreria Petroșani, reprezentată prin domnul Sorin Mihai Radu, în calitate de Rector, denumit în continuare Partener 2,
  3. UNIVERSITATEA DE ȘTIINȚELE VIEȚII ”REGELE MIHAI I” DIN TIMIȘOARA, cu sediul în Timișoara, Calea Aradului, nr. 119, județul Timiș, cod poștal 300645, tel.: 0256277122, fax: 0256/200296, e-mail: rectorat@usab-tm.ro, cod fiscal 3487181, cont bancar IBAN: RO70TREZ62120F428901XXXX, deschis la Trezoreria Timișoara, reprezentată prin domnul Popescu Cosmin Alin, în calitate de Rector, denumit în continuare Partener 3,
  4. LICEUL TEHNOLOGIC ENERGETIC ”DRAGOMIR HURMUZESCU” DEVA, cu sediul în Deva, Str. Titu Maiorescu, nr. 28, cod poștal 330054, tel.: 0254220240, fax: 0254/220240, e-mail: ct_energ_deva@yahoo.com, cod fiscal 4374580, cont bancar IBAN: RO85TREZ36621E330500XXXX, deschis la Trezoreria Deva, reprezentată prin domnul Gheorghe Dan Sârbu Motântău, în calitate de Director, denumit în continuare Partener 4,
  5. LICEUL TEHNOLOGIC ”TRANSILVANIA” DEVA, cu sediul în Deva, Bd. 22 Decembrie, nr. 116, cod poștal 330167, tel.: 0254/230739, fax: 0354409811, e-mail: deva_trans2003@yahoo.com, cod fiscal 4374733, cont bancar IBAN: RO85TREZ36621E330500XXXX, deschis la Trezoreria Deva, reprezentată prin domnul Marin Sorin Demeter, în calitate de Director, denumit în continuare Partener 5,
  6. LICEUL TEHNOLOGIC ”GRIGORE MOISIL” DEVA, cu sediul în Deva, Str. Titu  Maiorescu nr. 24, cod poștal 330054, tel.: 0254/221280, fax: 0254/221206, e-mail:  moisildeva@gmail.com, cod fiscal 4727037, cont bancar IBAN: RO85TREZ36621E330500XXXX, deschis la Trezoreria Deva, reprezentată prin doamna  Mariana Luminița Benea, în calitate de Director, denumit în continuare Partener 6, 
  7. COLEGIUL ECONOMIC ”HERMES” PETROȘANI, cu sediul în Petroșani, str. Independenței nr. 1A, cod poștal 332058, tel.: 0255/542252, fax: 0254/542252, e-mail:   lecohermespet@yahoo.com, cod fiscal 27329162, cont bancar IBAN: RO32TREZ36821E330500XXXX, deschis la Trezoreria Petroșani, reprezentată prin doamna   Estera Ramona Ința, în calitate de Director, denumit în continuare Partener 7,
  8. LICEUL TEHNOLOGIC ”DIMITRIE LEONIDA” PETROȘANI, cu sediul în Petroșani, Str. 22 Decembrie nr. 6, cod poștal 332020, tel.: 0254/542482, fax: 0254/542482, e-mail: gsdlpetrosani@yahoo.com, cod fiscal 27329863, cont bancar IBAN: RO32TREZ36821E330500XXXX, deschis la Trezoreria Petroșani, reprezentată prin doamna  Olga-Mihaela Marița, în calitate de Director, denumit în continuare Partener 8, 
  9. LICEUL TEHNOLOGIC ”NICOLAUS OLAHUS” ORĂȘTIE, cu sediul în Orăștie, str. Octavian Goga nr. 25, cod poștal 335700, tel.: 0254/241389, fax: 0371/611006, e-mail: nicolaus_olahus@yahoo.com, cod fiscal 5453924, cont bancar IBAN: RO14TREZ37021E300530XXXX, deschis la Trezoreria Orăștie, reprezentată prin doamna  Elena Meștereagă, în calitate de Director, denumit în continuare Partener 9, 
  10.  LICEUL TEHNOLOGIC AGRICOL ”ALEXANDRU BORZA” GEOAGIU, cu sediul în   Geoagiu, Str. Independenței nr. 47, cod poștal 335400, tel.: 0254/248518, fax:  0254/248299, e-mail: ctageoagiu@yahoo.com, cod fiscal 3365125, cont bancar IBAN: RO84TREZ37021E330800XXXX, deschis la Trezoreria Orăștie reprezentată prin domnul Mihai Octav Cismașiu, în calitate de Director, denumit în continuare Partener 10, 
  11.  DEMGY DEVA S.R.L., cu sediul în Deva, Str. Dr. Victor Șuiaga, nr. 10A, cod poștal 330161, tel.: 0740062370, fax:-, e-mail: t.tarog@demgy.com, cod fiscal 15060310, cont bancar IBAN: RO19BRDE220SV59938182200, deschis la BRDE Deva, reprezentată prin doamna Teodora Tarog, în calitate de Director General, denumit în continuare Partener 11, 
  12.  ARCELORMITTAL HUNEDOARA S.A, cu sediul în Hunedoara, Str. DJ 687, nr. 4, cod poștal 331111, tel.: 0254712266, fax: 0254712266, e-mail: office.hd@arcelormittal.com, cod fiscal 2126855, cont bancar IBAN: RO54TREZ3665069XXX002441, deschis la Trezoreria Deva, reprezentată prin Rao Dayananda Shimoga Pawar, în calitate de Director General, denumit în continuare Partener 12,
  13.  AUTO SCHUNN S.R.L., cu sediul în Arad, Str. Calea Radnei, nr. 247, cod poștal 310316, tel.: 0745059381, fax:-, e-mail: resurse.umane@auto-schunn.ro, cod fiscal 6336590, cont bancar IBAN: RO58BRDE020SV06348500200, deschis la BRD, reprezentată prin doamna Elena Kovacs, în calitate de Director General, denumit în continuare Partener 13, 
  14. (14)        INSPECTORATUL ȘCOLAR JUDEȚEAN HUNEDOARA, cu sediul în Deva, Str. Gheorghe Barițiu, nr. 2, cod poștal 330065, tel.: 0254213315, fax: 0254215034, e-mail: inspectorat@isj.hd.edu.ro, cod fiscal 4944320, cont bancar IBAN: RO97TREZ3665005XXX000114, deschis la Trezoreria Deva, reprezentată prin doamna Maria Ștefănie, în calitate de Inspector Școlar General, denumit în continuare Partener 14,
  15.  INSTITUȚIA PREFECTULUI - JUDEȚUL HUNEDOARAcu sediul în Deva, B-dul 1 Decembrie 1918, nr. 28, cod poștal 330025, tel.: 0254211439, fax: 0254215010, e-mail: prehd@prefecturahunedoara.ro, cod fiscal 4374296, cont bancar IBAN: RO87TREZ3665005XXX002137, deschis la Trezoreria Deva, reprezentată prin domnul Călin-Petru Marian, în calitate de Prefect, denumit în continuare Partener 15.

numite în mod colectiv “Consorțiul”, convin următoarele:

 

  1. Se modifică prevederile articolului 5, astfel:

ART. 5. Mecanismele de coordonare, decizie și administrare a Patrimoniului la nivelul Consorțiului,

  1. Coordonarea Consorțiului este asigurată de Liderul Consorțiului. 
  2. Liderul Consorțiului asigură coordonarea acțiunilor Partenerilor în procesul de educare și formare profesională a elevilor/studenților înmatriculați în învățământul dual la entități din cadrul Consorțiului, respectiv își asumă rolul de Lider de parteneriat în cadrul unor finanțări din fonduri externe nerambursabile sau al unor alte tipuri de finanțări destinate scopului pentru care este constituit Consorțiul. 
  3. Procesul de luare a deciziilor în cadrul Consorțiului este asigurat printr-o structură de tip Consiliu Director, din care fac parte reprezentanții legali ai tuturor entităților partenere. 
  4. Consiliul Director se întrunește, în format fizic sau online, la solicitarea Liderului de Consorțiu, ori de câte ori este nevoie, dar nu mai puțin de 2 ori pe an, având la bază o comunicare scrisă, cu o ordine de zi propusă.  Totodată, oricare dintre membrii Consiliului Director pot convoca o ședință de lucru a acestei structuri, în baza unei solicitări scrise, argumentate, însoțite de o ordine de zi propusă.
  5. Convocarea întrunirilor și a ședințelor de lucru ale Consiliului Director, de către Liderul Consorțiului sau de către membrii petenți, se comunică în scris, tuturor Partenerilor din Consorțiu, via poștă electronică/fax sau orice altă cale de comunicare scrisă. Convocarea se consideră completă la momentul confirmării în scris a recepției comunicării (sub diferite forme- e-mail, confirmare de primire poștă etc.). Ședințele bianuale vor fi considerate ședințe ordinare, care se comunică de către Liderul Consorțiului Partenerilor cu cel puțin 7 zile înainte. Toate celelalte ședințe de lucru, convocate de Lider sau Parteneri, vor fi comunicate de inițiator cu cel puțin 3 zile înainte. În cazuri extraordinare, pot fi convocate ședințe de îndată, cu condiția justificării și notificării în scris a urgenței de către inițiator.          
  6. Liderul Consorțiului, prin reprezentantul legal, prezidează Consiliul Director. Totodată, un reprezentant desemnat al Liderului de Consorțiu asigură secretariatul Consiliului Director, întocmește procesele verbale și/sau minutele de ședință, asumate prin semnătură (letrică sau electronică) de toți Partenerii prezenți.
  7. Ședința de lucru a Consiliului Director se consideră legal constituită, în baza unui Cvorum format din 50+1% din reprezentanții Partenerilor (fizic, online sau în format hibrid) și este validată de către Liderul Consorțiului, prin Secretar, reprezentant desemnat de către Liderul de Consorțiu (suplimentar față de reprezentantul legal, asigură secretariatul tehnic, nu are drept de vot). În cazul în care pentru desfășurarea ședinței de lucru sau ordinară nu se întrunește cvorumul, se reia în maximum 72 de ore, cu anunțarea tuturor membrilor absenți via poștă electronică. Cea de-a două ședință de lucru sau ordinară, după prima convocată pentru care nu s-a obținut cvorum, se consideră statutară, sub condiția prezenței a cel puțin 30%+1 dintre reprezentanții Partenerilor. În cazul în care reprezentanții legali ai Partenerilor nu pot participa, au dreptul de a desemna un reprezentant prin document scris, conform procedurilor legale/constituite specifice Partenerilor respectivi, care poate exprima voturi în numele Partenerului pe care îl reprezintă. Orice ședință în care Liderul de Consorțiu nu este prezent, va fi considerată nestatutară.
  8. Deciziile de luat cu privirile la subiectele înscrise în ordinea de zi sau care survin din acestea se iau cu respectarea prevederilor legale și se supun la vot de către Liderul Consorțiului/Secretar și se iau prin consens sau prin majoritatea voturilor exprimate (abținerile nu se numără ca voturi exprimate). Voturile se consemnează de către Secretarul Consiliului Director.  În cazul ședințelor fără cvorum, însă statutar întrunite (a 2-a ședință convocată după neîndeplinirea cvorumului), deciziile se iau prin majoritatea   voturilor exprimate ale reprezentanților prezenți. În orice ședință, Liderul de Consorțiu are drept de veto, cu privire la deciziile ce angajează bugetul administrat de către acesta, care nu sunt pre-agreate într-un contract de finanțare. Deciziile luate de Partenerii prezenți în cadrul ședințelor statutare sunt obligatorii pentru toți Partenerii.
  9. Minutele de ședință și procesele verbale de luare a deciziilor se redactează de către Secretarul Consiliului Director, se semnează de către Liderul de Consorțiu și se comunică prin via poștă electronică/fax sau orice altă cale de comunicare scrisă, în maxim 48 de ore de la ședință. Reprezentanții Partenerilor din Consorțiu pot formula obiecțiuni motivate în scris în termen de 48 de ore de la comunicarea procesului verbal de luare a deciziilor, iar în cazuri excepționale, Liderul Consorțiului are prerogativul de a decide convocarea sau nu a unei ședințe de urgență pentru a ajusta Deciziile asupra cărora s-au formulat obiecțiuni. Deciziile se consideră finale în termen de 72 de ore de la comunicarea acestora, dacă nu s-au formulat obiecțiuni în scris și dacă Liderul de Consorțiu nu a convocat o ședință de lucru pentru a dezbate posibilitatea ajustării Deciziilor.
  10. Patrimoniul material format din bunuri mobile și imobile pus la dispoziție de către Parteneri Consorțiului rămâne în proprietatea acelor Parteneri.
  11. Patrimoniul material obținut de Partenerii Consorțiului Regional pentru Învățământ Dual Deva, ca urmare a unor proiecte și programe finanțate din PNRR/alte fonduri guvernamentale și/sau structurale se va folosi cu scopul educațional pentru care a fost achiziționat/finanțat și rămâne în proprietatea Partenerului/Partenerilor care l-a/l-au obținut.
  12. În vederea operaționalizării activităților Consorțiului Regional pentru Învățământ Dual Deva, UAT Municipiul Deva pune la dispoziția Consorțiului un teren liber de sarcini de minimum 2 ha, domeniul public al UAT Municipiul Deva, situat în Municipiul Deva, pentru Dezvoltarea Campusului Profesional Integrat Deva.”

 

Art.II. – Celelalte prevederi ale Contractului de parteneriat pentru constituirea consorțiului pentru învățământ dual Deva, rămân neschimbate.

 

Prezentul Act Adițional la Contractul de parteneriat a fost încheiat, în 16 (șaisprezece) exemplare în limba română, câte unul pentru fiecare parte și 1 (unul) pentru Ministerul Educației. 

U.A.T. MUNICIPIUL DEVA - Lider de consorțiu, Partener 1 

Nicolae-Florin Oancea - Primar

Data __________________

 

Universitatea din Petroșani - Partener 2

Sorin Mihai Radu - Rector

Data __________________

 

Universitatea de Științele Vieții Regele Mihai I” din Timișoara - Partener 3

Popescu Cosmin Alin - Rector

Data __________________

 

Liceul Tehnologic Energetic ”Dragomir Hurmuzescu” Deva - Partener 4

Gheorghe Dan Sârbu Motântău - Director

Data __________________

 

Liceul Tehnologic ”Transilvania” Deva - Partener 5

Marin Sorin Demeter - Director

Data __________________

 

Liceul Tehnologic ”Grigore Moisil” Deva - Partener 6

Mariana Luminița Benea - Director

Data __________________

 

Colegiul Economic ”Hermes” Petroșani - Partener 7

Estera Ramona Ința - Director

Data __________________

 

Liceul Tehnologic ”Dimitrie Leonida” Petroșani - Partener 8

Mihaela Olga Marița - Director

Data __________________

 

Liceul Tehnologic ”Nicolaus Olahus” Orăștie - Partener 9

Elena Meștereagă - Director

Data __________________

 

Liceul Tehnologic Agricol ”Alexandru Borza” Geoagiu - Partener 10

Mihai Octav Cismașiu - Director

Data __________________

 

S.C. Demgy Deva S.R.L. - Partener 11

Teodora Tarog - Director General

 Data __________________

 

Arcelor Mittal Hunedoara S.A. - Partener 12

Rao Dayananda Shimoga Pawar - Director General

Data __________________

 

Auto Schunn S.R.L - Partener 13

Elena Kovacs - Director General

Data __________________

 

Inspectoratul Școlar Județean Hunedoara - Partener 14

Maria Ștefănie - Inspector școlar general

Data __________________

 

Instituția Prefectului – Judetul Hunedoara - Partener 15

Călin-Petru Marian - Prefect

Data __________________

 

 

 

                                               Deva, ______________2023

 

 

       INIŢIATOR PROIECT:                                                      AVIZEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

PRIMARUL MUNICIPIULUI DEVA                     SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI                 DEVA

  Nicolae-Florin Oancea                                                             Florina-Doris Visirin