România

România

Județul Hunedoara

Municipiul Deva

Municipiul Deva

Raport Serviciul resurse umane

MUNICIPIUL DEVA                                                                                       

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI DEVA           

SERVICIUL  RESURSE UMANE


RAPORT DE SPECIALITATE

la proiectul de hotărâre privind modificarea statului de funcții pentru Direcția Publică Locală de Evidența Persoanelor și Stare Civilă Deva

 

« Serviciul resurse umane » al aparatului de specialitate al Primarului municipiului Deva, analizând Referatul de aprobare întocmit de iniţiatorul proiectului, Primarul municipiului Deva, d-l Nicolae - Florin Oancea,   supunem atenţiei Consiliului local Deva următoarele:

În prezent, în cadrul ”Compartimentului Stare Civilă” din ”Serviciul Evidenţa Persoanelor” al ”Direcției Publice Locale de Evidența Persoanelor și Stare Civilă Deva” este VACANT un post de Consilier, clasa I, grad profesional superior.

Astfel, la solicitarea conducerii Direcției Publice Locale de Evidența Persoanelor și Stare Civilă Deva înregistrată la Primăria municipiului Deva sub numărul 10137 / 01.02.2023 s-a propus tranformarea postului vacant de Consilier, clasa I, grad profesional superior, din ”Compartimentul Stare Civilă” al ”Serviciului Evidenţa Persoanelor”  în Consilier, clasa I,  grad profesional asistent.

Menționăm că numărul total de posturi din Direcția Publică Locală de Evidența Persoanelor și Stare Civilă Deva rămâne neschimbat.

Ținând cont de prevederile art. 409, alin. (1), (2) și alin. (3), lit. b) din Ordonanța de urgență nr. 57 / 2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, conform căruia :

Comunicarea modificărilor intervenite în situaţia posturilor şi a funcţionarilor publici

(1) Autorităţile şi instituţiile publice comunică Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, în termen de 10 zile lucrătoare de la dispunerea măsurii prin act administrativ, orice modificare intervenită în situaţia funcţionarilor publici şi a funcţiilor publice.

(3)  Modificările intervenite în situaţia funcţiilor publice se fac prin acte administrative emise în următoarele situaţii: .........

b) transformarea unei funcţii publice vacante într-o funcţie publică cu o altă denumire sau într-o funcţie publică de nivel inferior ori superior, cu încadrarea în numărul maxim de posturi aprobat pentru autoritatea sau instituţia publică şi în fondurile bugetare anuale alocate.

În conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 84 / 2001 privind înfiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidentă a persoanelor, cu modificările și completările ulterioare, conform căreia:

Art. 9 - (3) Structura organizatorică, statul de funcții, numărul de personal şi regulamentul de organizare şi funcționare ale serviciilor publice comunitare locale, județene, respectiv al municipiului Bucureşti, se stabilesc prin hotărâre a consiliilor locale, județene, respectiv a Consiliului General al Municipiului Bucureşti şi a consiliilor locale ale sectoarelor municipiului Bucureşti, cu avizul Direcţiei generale. 

În baza Avizului Direcţiei Generale pentru Evidenţa Persoanelor nr. 3496451/22.02.2023, înregistrat la Primăria municipiului Deva sub numărul  22.376/28.02.2023,                                    

În temeiul prevederilor art. 129 alin. (2)   lit. “a”, alin. (3) lit. “c” si art. 139 alin. (1) din Ordonanța de urgență nr. 57 / 2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, 

Supunem spre aprobare Consiliului Local al municipiului Deva proiectul de hotărâre în forma prezentată.

 

 

 

         Șef serviciu resurse umane,                                        DIRECTOR EXECUTIV D.J.A.P.L. ,

               Felea Diana Maria                                                               Mura Oana Diana