Nr. 20 / 21.03.2025
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind aprobarea bugetului local al comunei Dumbrava pe anul 2025 și estimărilor pentru anii 2026-2028, listei de investiții, programului de achiziții publice și numărul de personal

Inițiator proiect

Marian APOSTOL

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Prahova

Consiliul Local al comunei Dumbrava

Comuna Dumbrava

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 20 din 21.03.2025

privind aprobarea bugetului local al comunei Dumbrava pe anul 2025 și estimărilor pentru anii 2026-2028, listei de investiții, programului de achiziții publice și numărul de personal

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

Având în vedere referatul de aprobare al primarului comunei Dumbrava nr. 2160/14.03.2025 prin care propune aprobarea bugetului local al comunei Dumbrava pe anul 2025 și estimărilor pentru anii 2026-2028, listei de investiții, programului de achiziții publice și numărul de personal, raportul compartimentului de resort din cadrul primăriei și avizele comisiilor de specialitate ale consiliului local și al secretarului general al comunei;

În conformitate cu prevederile Legii bugetului de stat pe anul 2025 nr. 9/2025, art. 1 alin. (2) lit. a), art. 5 alin. (1) lit. a) și b) și alin. (3), art. 19 alin. (1) lit. a) și art. 26 din Legea privind finanțele publice locale nr. 273/2006, art. 12 alin. (1) și alin. (4), art. 13 și art. 14 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr395/2016, cu modificările ulterioare și art. 129 alin. (2) lit. b) și alin. (4) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului privind Codul administrativ nr. 57/2019;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) și alin. (3) lit. a) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei dumbrava

întrunit în a 5-a ședință ordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1. Se aprobă bugetul de venituri și cheltuieli pe anul 2025 și estimările pe anii 2026-2028 pe structura clasificației bugetare, conform modelelor transmise de Ministerul Finanțelor Publice, dupa cum urmează:

Denumire indicatori

An 2025

An 2026

An 2027

An 2028

Venituri secțiunea de funcționare

9.160.800

8.130.200

8.305.200

8.459.600

Venituri secțiunea de dezvoltare

15.909.900

1.741.460

2.985.360

0

TOTAL VENITURI

25.070.700

9.871.660

11.290.560

8.459.600

Cheltuieli secțiunea de funcționare

9.160.800

8.130.200

8.305.200

8.459.600

Cheltuieli secțiunea de dezvoltare

16.389.980

1.741.460

2.985.360

0

TOTAL CHELTUIELI

25.550.780

9.871.660

11.290.560

8.459.600

Art. 2. Aprobă pentru anul 2025, anexa nr. 1 privind bugetul local, anexa nr. 2 privind bugetul creditelor interne, anexa nr. 3 privind lista de investiții, anexa nr. 4 privind programul de achiziții publice și anexa nr. 5 privind numărul de personal, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 3. Se aprobă credite de angajament pentru anii 2026 – 2028.

Art. 4. Aprobă suma de 150 mii lei pentru activități culturale pe raza comunei Dumbrava, după cum urmează:

  1. buchete de flori și cadouri pentru omagierea persoanelor și familiilor din comuna Dumbrava care ȋmplinesc douăzeci și cinci de ani de căsătorie sau cincizeci de ani de căsătorie, precum și de ziua femeii;
  2. mărțișoare pentru ziua de 1 martie;
  3. organizarea Cupei de fotbal „Georgică Grecu”;
  4. coroane de flori ce vor fi depuse la monumentele eroilor locali, insigne și cocarde tricolore cu ocazia zilelor de sărbătoare naționale;
  5. cadouri pentru copii școlari și preșcolari, din cadrul unităților de învățământ de pe raza comunei Dumbrava, cu ocazia sărbătorilor de paște, ziua copilului și crăciun;
  6. cadouri pentru funcționarii publici și personalul contractual din Primăria comunei Dumbrava, cu ocazia sărbătorilor de paște și crăciun;
  7. plachete comemorative;
  8. protocol diverse activități, reuniuni și conferințe.

Art. 5. Prezenta hotărâre va fi comunicată Instituției Prefectului Județului Prahova și compartimentelor Financiar-contabil și Achiziții publice din cadrul Primăriei comunei Dumbrava prin grija secretarului general.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Gabriel AVRAM

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI DUMBRAVA,

Constantin SABĂU

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 20 / 21.03.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității absolute a consilierilor locali în funcție
Voturi necesare 7
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 13
2 Numărul consilierilor locali în funcție 13
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 13
4 Numărul voturilor „PENTRU” 11
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 1
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 1
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 20 / 21.03.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 21.03.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 03.04.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 27.10.2025
5 Aducerea la cunoștință publică 03.11.2025
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu