Art. 1 – Consiliul Local al Comunei Dumbrăvești este convocat în sedință ordinară în data de 26.03.2025, ora 17.00, pentru următoarea ordine de zi:
1.Aprobarea procesului verbal al ședinței din data de 21.02.2025
2.Aprobarea procesului verbal al ședinței din data de 27.02.2025
3. Aprobarea procesului verbal al ședinței din data de 11.03.2025
4.Proiectul de hotărâre nr. 22 din 11.03.2025 privind aprobarea utilizarii în anul 2025 a excedentului anual al bugetului local rezultat la încheierea exercitiului bugetar al anului 2024- inițiat de Primar Răducanu Dorin Gabriel (transmis spre avizare Comisiei pentru programe de dezvoltare economico-socială, buget finanțe, administrația domeniului public și privat al comunei, agricultură, gospodărie comunală, protecția mediului, servicii și comerț, Comisiei pentru învățământ, sănătate, cultură și religie, protecție socială, activități sportive și de agrement, Comisiei pentru administrație publică locală, juridic, apararea oridinii și liniștii publice a drepturilor cetățenilor);
5.Proiectul de hotărâre nr. 23 din 11.03.2025 privind aprobarea bugetului local al comunei Dumbrăvești pentru anul 2025 și estimări anii 2026 - 2028- inițiat de Primar Răducanu Dorin Gabriel (transmis spre avizare Comisiei pentru programe de dezvoltare economico-socială, buget finanțe, administrația domeniului public și privat al comunei, agricultură, gospodărie comunală, protecția mediului, servicii și comerț, Comisiei pentru învățământ, sănătate, cultură și religie, protecție socială, activități sportive și de agrement, Comisiei pentru administrație publică locală, juridic, apararea oridinii și liniștii publice a drepturilor cetățenilor);
6.Proiectul de hotărâre nr. 24 din 11.03.2025 privind actualizarea Programului anual al achizitiilor publice pe anul 2025 - inițiat de Primar Răducanu Dorin Gabriel (transmis spre avizare Comisiei pentru programe de dezvoltare economico-socială, buget finanțe, administrația domeniului public și privat al comunei, agricultură, gospodărie comunală, protecția mediului, servicii și comerț, Comisiei pentru învățământ, sănătate, cultură și religie, protecție socială, activități sportive și de agrement, Comisiei pentru administrație publică locală, juridic, apararea oridinii și liniștii publice a drepturilor cetățenilor);
7.Proiectul de hotărâre nr. 25 din 12.03.2025 privind aprobarea Programului de acțiune comunitară destinat prevenirii și combaterii riscului de sărăcie și excluziune socială pentru anul 2025 la nivelul comunei Dumbrăvești - inițiat de Primar Răducanu Dorin Gabriel (transmis spre avizare Comisiei pentru programe de dezvoltare economico-socială, buget finanțe, administrația domeniului public și privat al comunei, agricultură, gospodărie comunală, protecția mediului, servicii și comerț, Comisiei pentru învățământ, sănătate, cultură și religie, protecție socială, activități sportive și de agrement, Comisiei pentru administrație publică locală, juridic, apararea oridinii și liniștii publice a drepturilor cetățenilor).
8.Proiectul de hotărâre nr. 26 din 12.03.2025 privind reorganizarea Echipei mobile pentru intervenția de urgență în cazurile de violență domestică la nivelul comunei Dumbrăvești, județul Prahova - inițiat de Primar Răducanu Dorin Gabriel (transmis spre avizare Comisiei pentru programe de dezvoltare economico-socială, buget finanțe, administrația domeniului public și privat al comunei, agricultură, gospodărie comunală, protecția mediului, servicii și comerț, Comisiei pentru învățământ, sănătate, cultură și religie, protecție socială, activități sportive și de agrement, Comisiei pentru administrație publică locală, juridic, apararea oridinii și liniștii publice a drepturilor cetățenilor);
9.Întrebări, interpelări și răspunsuri
10.Diverse
Art. 2 – (1) Sedința ordinară a Consiliul Local al comunei Dumbrăvești se va desfășura la sediul Primăriei comunei Dumbrăvești. Persoanele ca nu pot ajunge fizic pot participă la ședință prin utilizarea mijloacelor electronice. Înainte de începerea ședinței vor primi link-ul pentru a se putea conecta exclusiv la videoconferință prin aplicația meet.
Art. 3 – Materialele înscrise pe proiectul ordinii de zi se pun la dispoziția consilierilor locali în format electronic (pdf). La solicitarea consilierilor locali materialele de ședință se pun la dispoziție în format letric prin ridicarea acestora de consilierii locali de la sediul instituției
Art. 4 - Consilierii locali pot formula și depune amendamente asupra proiectelor de hotărâri aflate pe ordinea de zi. Amendamentele vor fi transmise secretarului general în format letric/electronic (pdf) la adresa de e-mail: dumbravesti@yahoo.com /contact@primariadumbravesti.ro în termenul prevăzut de legislația în vigoare .
Art. 5 – Prezenta dispoziție se comunică persoanelor și instituțiilor interesate prin grija secretarului general al Comunei Dumbravesti
Art. 6 – Prezenta dispoziție poate fi atacată la Tribunalul Prahova, în termenul și în condițiile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, modificată și completată.