Dispoziție a autorității executive

Nr. 65 / 25.03.2025
Caracter normativ

Dispoziție

privind suplimentarea proiectului ordinii de zi a ședintei ordinare a Consiliul Local Dumbrăvești din data de 26.03.2025

Inițiator proiect

Dorin-Gabriel RĂDUCANU

Primarul comunei

Stare

Dispoziție

emisă

contrasemnată

Dispoziție

România

România

Județul Prahova

primarul comunei Dumbrăvești

Comuna Dumbrăvești

Dispoziția

nr. 65 din 25.03.2025

privind suplimentarea proiectului ordinii de zi a ședintei ordinare a Consiliul Local Dumbrăvești din data de 26.03.2025

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1.  art. 134 alin. (1) lit. a),  art. 135 alin (8) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completarile ulterioare

În temeiul prevederilor art. 196 alin. (1) lit. b) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Primarul comunei Dumbrăvești

emite următoarea dispoziție.

           Art. 1 - Proiectul ordinii de zi a ședinței ordinare a Consiliul local al comunei Dumbrăvești din data de 26.03.2025, ora 17,00 se suplimentează cu următoarele proiecte de hotărâre:

        Proiect de hotârâre nr. 27 din 25.03.2025 privind acordarea unui mandat special d-lui Răducanu Dorin Gabriel, reprezentantul Comunei Dumbrăvești în cadrul Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară Parteneriatul pentru Managementul Deșeurilor Prahova - inițiat de Primar Răducanu Dorin Gabriel (transmis spre avizare Comisiei pentru programe de dezvoltare economico-socială, buget finanțe, administrația domeniului public și privat al comunei, agricultură, gospodărie comunală, protecția mediului, servicii și comerț, Comisiei pentru învățământ, sănătate, cultură și religie, protecție socială, activități sportive și de agrement, Comisiei pentru administrație publică locală, juridic, apararea oridinii și liniștii publice a drepturilor cetățenilor);

          Proiect de hotârâre nr. 28 din 25.03.2025 privind  aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiții „ Demolare și construire Grădinița cu program normal, sat Mălăeștii de Jos, comuna Dumbrăvești”,  inclus la finanțare în Programul național de investiţii „Școli sigure și sănătoase” - inițiat de Primar Răducanu Dorin Gabriel (transmis spre avizare Comisiei pentru programe de dezvoltare economico-socială, buget finanțe, administrația domeniului public și privat al comunei, agricultură, gospodărie comunală, protecția mediului, servicii și comerț, Comisiei pentru învățământ, sănătate, cultură și religie, protecție socială, activități sportive și de agrement, Comisiei pentru administrație publică locală, juridic, apararea oridinii și liniștii publice a drepturilor cetățenilor);

        Art. 2 -  (1) Materialele înscrise pe proiectul ordinii de zi se pun la dispoziția consilierilor locali în format electronic (pdf).

                     (2) Consilierii locali pot formula și depune amendamente asupra proiectului de  hotărâre aflat pe suplimentarea ordinii de zi.

   Art. 3 – Prezenta dispoziție se comunică persoanelor și instituțiilor interesate prin grija secretarului general al  Comunei  Dumbrăvești.

    Art. 4 –Prezenta dispozitie poate fi atacată la Tribunalul Prahova, în termenul și în condițiile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, modificata si completata.


PRIMARUL COMUNEI DUMBRĂVEȘTI

Dorin-Gabriel RĂDUCANU

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI DUMBRĂVEȘTI

Luminița-Mihaela DESPA

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare emiterii dispoziției autorității executive nr. 65 / 25.03.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Semnarea dispoziției 25.03.2025
2 Data până la care dispoziția trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 07.04.2025
3 Comunicarea către prefectul județului 09.04.2025
4 Aducerea la cunoștință publică
5 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu