Având în vedere :
- referatul de aprobare al primarului Feresti şi raportul compartimentului de specialitate;
- avizele comisiilor de specialitate ale Consiliului Local Feresti;
- prevederilor art.129 alin.(2) lit.a), alin.(3) lit.”c”, art.158 din Ordonanța de urgența a Guvernului cu nr. 57/2019 privind Codul administrativ.
- prevederilor art.XVII alin.(8) din Legea nr.296/2023 privind unele măsuri fiscal - bugetare pentru asigurarea sustenabilităţii financiare a României pe termen lung.
- adresa nr. 5586/16.04.2024 transmisă de Instituţia Prefectului - judeţul Vaslui privind numărul maxim de posturi pe anul 2024;
În temeiul prevederilor art.129 și ale art.196 alin.(1) lit. a) din Ordonanța de urgența a Guvernului cu nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
Consiliul Local al comunei Ferești, jud. Vaslui adoptă prezenta hotarare
Art.1. – Începând cu data prezentei hotărâri se modifica organigrama şi statul de funcţii ale aparatului de specialitate al primarului comunei Feresti și serviciilor publice de interes local din subordinea Consiliului Local al comunei Feresti, județul Vaslui.
Art.2. – Se aprobă organigrama şi statul de funcţii ale aparatului de specialitate al primarului comunei Feresti și serviciilor publice de interes local din subordinea Consiliului Local al comunei Feresti, județul Vaslui, conform anexelor 1 şi 2, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.3. – Începând cu data intrării în vigoare a prezentei hotărâri orice prevederi contrare stabilite prin hotărâri ale Consiliului Local Feresti îşi încetează aplicabilitatea.
Art.4. – Primarul Comunei Ferești, jud. Vaslui, va duce la indeplinire prevederile prezentei hotărâri.
Art.5. – Prezenta hotărâre va fi comunicată, în condiţiile legii şi publicată, pentru informare, în monitorul oficial local prin grija secretarului general al comunei Feresti.