Nr. 25 / 25.03.2025
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

cu privire la aprobarea actualizării devizului generel aferent pentru programul ‘’C3-MANAGEMENTULUI DESEURILOR, Investitia I1- Dezvoltarea, modernizarea si completarea sistemelor de management integrat al deseurilor municipale la nivel de comuna” pentru proiectul: “INFIINTAREA UNUI CENTRU DE COLECTARE PRIN APORT VOLUNTAR IN COMUNA FERESTI, JUDETUL VASLUI”

Hotărâre

România

România

Județul Vaslui

Consiliul Local al comunei Ferești

Comuna Ferești

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 25 din 25.03.2025

cu privire la aprobarea actualizării devizului generel aferent pentru programul ‘’C3-MANAGEMENTULUI DESEURILOR, Investitia I1- Dezvoltarea, modernizarea si completarea sistemelor de management integrat al deseurilor municipale la nivel de comuna” pentru proiectul: “INFIINTAREA UNUI CENTRU DE COLECTARE PRIN APORT VOLUNTAR IN COMUNA FERESTI, JUDETUL VASLUI”

Având în vedere:

- Referatul de aprobare la proiectul de hotărâre privind aprobarea actualizării devizului general, aferent pentru programul ‘’C3-MANAGEMENTULUI DESEURILOR, Investitia I1- Dezvoltarea, modernizarea si completarea sistemelor de management integrat al deseurilor municipale la nivel de comuna” pentru proiectul:

“INFIINTAREA UNUI CENTRU DE COLECTARE PRIN APORT VOLUNTAR IN COMUNA FERESTI, JUDETUL VASLUI”

- Raportul nr. 1061/25.03.2025 al aparatului de specialitate al primarului UAT Ferești ; 

- Prevederile Ordinului  2.367/08.09.2022 al Ministrului mediului, apelor si padurilor pentru aprobarea Ghidului specific privind regulile și condițiile de accesare a fondurilor europene aferente Planului național de redresare și reziliență în cadrul apelului de proiecte PNRR/2022/C3/S/I.1.A, pentru subinvestiția I1.a. "Înființarea de centre de colectare prin aport voluntar", investiția I1. "Dezvoltarea, modernizarea și completarea sistemelor de management integrat al deșeurilor municipale la nivel de județ sau la nivel de comuna", componenta 3. Managementul deșeurilor

-  art. 120 și art. 121,alin (1)și (2) din Constituția României, republicată;

- art 7, alin.(2) din Legea 287/2009 privind Codul civil, republicată cu modificările ulterioare referitoare la contracte sau convenții;

-art.108,lit.”a”, art. 298, art. 362, alin(1) și (2) din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul Administrativ;

-H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare și conținutul cadru al documentațiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate din fonduri publice; 

         

                  În temeiul art. 129, alin. 2, lit. d, alin. 7, lit. h, art. 139, alin. 1 și art. 196, alin. 1, lit. a din Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 a Guvernului României privind Codul administrativ:


Consiliul Local al comunei Feresti, jud. Vaslui adopta prezenta hotarare


Art.1. Aprobarea actualizării devizului general, aferent pentru programul ‘’C3-MANAGEMENTULUI DESEURILOR, Investitia I1- Dezvoltarea, modernizarea si completarea sistemelor de management integrat al deseurilor municipale la nivel de comuna” pentru proiectul: “INFIINTAREA UNUI CENTRU DE COLECTARE PRIN APORT VOLUNTAR IN COMUNA FERESTI, JUDETUL VASLUI”;

Art.2.  Devizul general se regaseste in Anexa parte integranta a prezentei hotarari.

Art.3. Reprezentantul legal al comunei este, potrivit legii, primarul acesteia, domnul Arteni Sebastian, în dubla sa calitate și de ordonator principal de credite, pentru relatia cu MMAP pe parcursul derularii proiectului 

 Art.4. Primarul comunei Ferești, va aduce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri. 

 Art.5. Prezenta hotărâre se comunică prin intermediul secretarului general al comunei Ferești în termenul prevăzut de lege, primarului comunei Ferești, Instituţiei Prefectului – Judeţul Vaslui şi se aduce la cunoştinţă publică prin afişarea la sediul primăriei, precum şi pe pagina de internet  www.primariaferesti.ro 


PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Alin-Marian MANEA

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI FEREȘTI,

Viorel GAVRILUȚĂ

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 25 / 25.03.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 7
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 13
2 Numărul consilierilor locali în funcție 13
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 13
4 Numărul voturilor „PENTRU” 13
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 25 / 25.03.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 25.03.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 07.04.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 03.04.2025
5 Aducerea la cunoștință publică 03.04.2025
6 Devine obligatorie și produce efecte juridice începând cu