Proiect de Hotărâre al autorității deliberative

Nr. 40 / 23.07.2024
Caracter normativ

Proiect de hotărâre

privind modificarea organigramei şi a statului de funcţii ale aparatului de specialitate al primarului comunei Feresti și serviciilor publice de interes local din subordinea Consiliului Local al comunei Feresti , județul Vaslui

Avizul comisiilor de specialitate

  • Comisia 1

  • Comisia 2

Forma inițiatorului

România

România

Județul Vaslui

Consiliul Local al comunei Ferești

Comuna Ferești

Proiect de hotărâre

Nr. 40 din 23.07.2024

privind modificarea organigramei şi a statului de funcţii ale aparatului de specialitate al primarului comunei Feresti și serviciilor publice de interes local din subordinea Consiliului Local al comunei Feresti , județul Vaslui

Având în vedere : 

-      referatul de aprobare al primarului Feresti şi raportul compartimentului de specialitate; 

-      avizele  comisiilor  de specialitate ale Consiliului Local Feresti; 

-      prevederilor art.129  alin.(2) lit.a), alin.(3) lit.”c”, art.158 din Ordonanța de urgența a Guvernului cu nr. 57/2019 privind Codul administrativ. 

-      prevederilor art.XVII alin.(8) din Legea nr.296/2023 privind unele măsuri fiscal - bugetare pentru asigurarea sustenabilităţii financiare a României pe termen lung.

-      adresa nr. 5586/16.04.2024 transmisă de Instituţia Prefectului - judeţul Vaslui  privind numărul  maxim de posturi pe  anul 2024; 

În temeiul prevederilor art.129  și ale  art.196 alin.(1) lit. a) din Ordonanța de urgența a Guvernului cu nr. 57/2019 privind Codul administrativ; 

        Consiliul Local al comunei Ferești, jud. Vaslui  adoptă prezenta hotarare


Art.1.  –  Începând cu data prezentei hotărâri  se modifica   organigrama şi statul de funcţii ale aparatului de specialitate al primarului comunei Feresti și  serviciilor  publice de interes local din subordinea Consiliului Local al comunei Feresti, județul Vaslui, si anume:

-      Compartimentul Urbanism Amenajarea Teritoriului,  Cadastru si Agricultura isi va schimba denumirea in Compartiment Registrul Agricol.

-      se desfințează un post de  inspector grad profesional principal din Compartimentul Registrul Agricol. 

-      se inființează Compartimentul Stare Civilă având în structură  un post de consilier grad profesional superior .

-      se inființează Compartimentul Urbanism Amenajarea Teritoriului si Cadastru având în structură  un post de inspector grad profesional asistent.

-      se inființează Compartimentul Relații cu Publicul si Resurse Umane având în structură  un post de inspector grad profesional asistent.

-      se inființează un post de referent grad profesional principal in cadrul Compartimentului Contabilitate, impozite și taxe, constatare și colectare creanțe.


-      se inființează un post de referent cultural, grad I studii medii, în cadrul Compartimentului Centru Cultural Biblioteca.


Art.2. – Se aprobă   organigrama şi statul de funcţii ale aparatului de specialitate al primarului comunei Feresti și  serviciilor  publice de interes local din subordinea Consiliului Local al comunei Feresti, județul Vaslui, conform anexelor 1 şi 2, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.3. – Începând cu data intrării în vigoare a prezentei hotărâri orice prevederi contrare stabilite prin hotărâri ale Consiliului Local Feresti îşi încetează aplicabilitatea. 

Art.4. – Primarul Comunei Ferești, jud. Vaslui, va duce la indeplinire prevederile prezentei hotărâri.

Art.5. –  Prezenta hotărâre va fi comunicată, în condiţiile legii şi publicată, pentru informare, în monitorul oficial local prin grija secretarului general al comunei Feresti.               


INIȚIATOR PROIECT:

PRIMARUL COMUNEI FEREȘTI

Sebastian ARTENI

AVIZEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI FEREȘTI

Viorel GAVRILUȚĂ

Rezultate voturi