Nr. 3 / 31.01.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind aprobarea achiziționării de servicii de consultanță și asistență de specialitate, în domeniul achizițiilor publice pentru realizarea lucrărilor sistematice de cadastru general la nivelul Comunei Floresti, Județul Mehedinti

Hotărâre

România

România

Județul Mehedinți

Consiliul Local al comunei Florești

Comuna Florești

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 3 din 31.01.2025

privind aprobarea achiziționării de servicii de consultanță și asistență de specialitate, în domeniul achizițiilor publice pentru realizarea lucrărilor sistematice de cadastru general la nivelul Comunei Floresti, Județul Mehedinti

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. Prevederile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
  2. Prevederile art. 2, alin. (6) și ale art. 11 alin. (1), lit. c) H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziție publică / acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice;
  3. Legea nr. 24/2000, republicată, privind normele de tehnică legislative pentru elaborarea actelor normative, cu modificările și completările ulterioare;

Ținând cont de:

  1. Referatul de aprobare nr.133/16.01.2025 întocmit de Primarul comunei Floresti, județul Mehedinti;
  2. Raportul de specialitate nr. 134/16.01.2025 al Compartimentului achiziții publice și resurse umane;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei florești

întrunit în a 3-a ședință ordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre:

    Art.1.Se aprobă achiziția de servicii de consultanță și asistență de specialitate, în domeniul achizițiilor publice pentru realizarea lucrărilor sistematice de cadastru general la nivelul Comunei Floresti, Județul Mehedinti;

    Art.2.Autoritatea contractantă achiziționează servicii de consultanță, denumite în servicii auxiliare achiziţiei, în vederea sprijinirii activităţii compartimentului intern specializat în domeniul achiziţiilor, precum şi pentru elaborarea documentelor/documentaţiilor necesare parcurgerii etapelor procesului de achiziţie publică şi/sau pentru implementarea unor programe de prevenire/diminuare a riscurilor în achiziţiile publice, vizând toate etapele, de la planificarea/pregătirea procesului, organizarea/aplicarea procedurii de atribuire şi până la executarea/monitorizarea implementării contractului de achiziţie publică/acordului-cadru, inclusiv în raport cu activitatea comisiei de evaluare şi/sau soluţionareacontestaţiilor.

    Art. 3. Suma alocată acestei achiziții va fi suportată din bugetul local de venituri și cheltuieli al comunei Floresti, județul Mehedinti, de la capitolul bugetar:510103710130.

    Art. 4. Cu ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri și semnarea contractului,  se împuternicește primarul Comunei Floresti.

   Art.5. Prezenta hotărâre se va comunica Instituției Prefectului – Județul Mehedinti în vederea exercitării controlului cu privire la legalitate, Primarului comunei Floresti, Compartimentului contabilitate, Compartimentului achiziții publice, resurse umane și se aduce la cunoștință publică prin afișarea la sediul primăriei - www.comunafloresti.ro , prin grija secretarului general.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Alexandru MUSTĂȚEA

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI FLOREȘTI,

Ion-Dorian DRĂGHICI

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 3 / 31.01.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 6
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 11
2 Numărul consilierilor locali în funcție 11
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 11
4 Numărul voturilor „PENTRU” 11
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 3 / 31.01.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 31.01.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 13.02.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 06.02.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie și produce efecte juridice începând cu