Nr. 40 / 31.07.2023
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind vânzarea prin licitaţie publică a terenului intravilan ce apartine domeniului privat al Comunei Floresti, Judetul Prahova situat in Comuna Floresti,sat Floresti, tarlaua T33, parcela A 1623, cu nr.cadastral 26379(imobil inscris in CF sporadic 22425) în suprafaţă de 976 mp

Inițiator proiect

Simona DAVID

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Prahova

Consiliul Local al comunei Florești

Comuna Florești

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 40 din 31.07.2023

privind vânzarea prin licitaţie publică a terenului intravilan ce apartine domeniului privat al Comunei Floresti, Judetul Prahova situat in Comuna Floresti,sat Floresti, tarlaua T33, parcela A 1623, cu nr.cadastral 26379(imobil inscris in CF sporadic 22425) în suprafaţă de 976 mp

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

-prevederile art.354 si ale art.363 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare , ale art.1650 si urmatoarele din Legea nr.287/2009 privind Codul Civil,republicata,cu modificarile si completarile ulterioare; ale art.7 din Legea nr.52/2003(r1) privind transparenta decizionala , cu modificarile si completarile ulterioare;

Ținând cont de:

-referatul  de aprobare  nr.12.637/15.06.2023  al primarului comunei Floresti, Judetul Prahova, raportul de specialitate nr.12.640/15.06.2023  al Compartimentului Registrul  Agricol  din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Floresti si avizul de legalitate nr.12.643/15.06.2023 al Secretarului General al  Comunei Floresti;  

 - raportul de evaluare nr.16.605/30.09.2021  intocmit  de Evaluator autorizat EPI, EBM,  Membru titular ANEVAR –Dobrogeanu Bogdan Costin si  Evaluator autorizat EPI, Membru titular ANEVAR –Sirbu Madalina Elena  ,


Luând act de:

-avizul favorabil al  comisiei de specialitate  nr.1 activitati  economico financiare, urbanism, amenajarea teritoriului  din cadrul Consiliului Local Floresti;

 -avizul favorabil al  comisiei de specialitate nr.3 juridica si de disciplina, protectia mediului si turism, agricultura  din cadrul Consiliului Local Floresti;


În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei florești

întrunit în a 29-a ședință extraordinară a mandatului 2020 - 2024, adoptă prezenta hotărâre.


ART 1.Aproba  vânzarea prin licitaţie publică a terenului intravilan ce  apartine domeniului privat  al Comunei Floresti, Judetul Prahova, situat in  Comuna Floresti, sat Floresti, tarlaua T33 ,  parcela A 1623, cu nr.cadastral  26379(imobil inscris in CF sporadic 22425) în  suprafaţă de 976 mp.


ART.2.Aproba documentatia de atribuire   intocmita in vederea vânzarii prin licitaţie publică a terenului intravilan ce apartine domeniului privat  al Comunei Floresti, Judetul Prahova   situat in  Comuna Floresti, sat Floresti, tarlaua T33,  parcela  A 1623, cu nr.cadastral  26379(imobil inscris in CF sporadic 22425) în  suprafaţă de 976 mp, conform Anexei nr.1  la prezenta hotarare.


ART.3.Consiliul Local Floresti isi insuseste si aproba raportul de evaluare nr. 16605/30.09.2021  intocmit  de Evaluator autorizat EPI, EBM,  Membru titular ANEVAR –Dobrogeanu Bogdan Costin si  Evaluator autorizat EPI, Membru titular ANEVAR –Sirbu Madalina Elena, a terenului intravilan ce apartine domeniului privat  al Comunei Floresti, situat in  Comuna Floresti, sat Floresti, tarlaua T33,  parcela A 1623, cu nr.cadastral  26379(imobil inscris in CF sporadic 22425) în  suprafaţă de 976 mp.


 

ART.4. Pretul minim  de vanzare al terenului va fi de 38.500 lei (exclusiv TVA) ) ce reprezintă valoarea cea mai mare dintre prețul de piață determinat prin raport de evaluare și valoarea de inventar a imobilului si va fi platit integral la data incheierii contractului de vanzare-cumparare. Cheltuielile notariale ocazionate de incheierea contractului de vanzare-cumparare vor fi suportate de cumparator.


ART.5.Se imputerniceste Primarul Comunei Floresti  prin aparatul sau de specialitate sa realizeze toate procedurile si formalitatile in vederea organizarii licitatiei publice.


ART.6.Se imputerniceste Secretarul General al   Comunei Floresti  sa semneze contractul de vanzare – cumparare la notar.

        


ART.7. Prezenta hotarare se comunica Institutiei Prefectului Judetului Prahova,Primarului comunei Floresti si se aduce la cunostinta publica de catre Secretarul General al  Comunei Floresti.                                      


Aproba  vânzarea prin licitaţie publică a terenului intravilan ce  apartine domeniului privat  al Comunei Floresti, Judetul Prahova, situat in  Comuna Floresti, sat Floresti, tarlaua T33 ,  parcela A 16


23, cu nr.cadastral  26379(imobil inscris in CF sporadic 22425) în  suprafaţă de 976 mp.


ART.2.Aproba documentatia de atribuire   intocmita in vederea vânzarii prin licitaţie publică a terenului intravilan ce apartine domeniului privat  al Comunei Floresti, Judetul Prahova   situat in  Comuna Floresti, sat Floresti, tarlaua T33,  parcela  A 1623, cu nr.cadastral  26379(imobil inscris in CF sporadic 22425) în  suprafaţă de 976 mp, conform Anexei nr.1  la prezenta hotarare.


ART.3.Consiliul Local Floresti isi insuseste si aproba raportul de evaluare nr. 16605/30.09.2021  intocmit  de Evaluator autorizat EPI, EBM,  Membru titular ANEVAR –Dobrogeanu Bogdan Costin si  Evaluator autorizat EPI, Membru titular ANEVAR –Sirbu Madalina Elena, a terenului intravilan ce apartine domeniului privat  al Comunei Floresti, situat in  Comuna Floresti, sat Floresti, tarlaua T33,  parcela A 1623, cu nr.cadastral  26379(imobil inscris in CF sporadic 22425) în  suprafaţă de 976 mp.


 

ART.4. Pretul minim  de vanzare al terenului va fi de 38.500 lei (exclusiv TVA) ) ce reprezintă valoarea cea mai mare dintre prețul de piață determinat prin raport de evaluare și valoarea de inventar a imobilului si va fi platit integral la data incheierii contractului de vanzare-cumparare. Cheltuielile notariale ocazionate de incheierea contractului de vanzare-cumparare vor fi suportate de cumparator.


ART.5.Se imputerniceste Primarul Comunei Floresti  prin aparatul sau de specialitate sa realizeze toate procedurile si formalitatile in vederea organizarii licitatiei publice.


ART.6.Se imputerniceste Secretarul General al   Comunei Floresti  sa semneze contractul de vanzare – cumparare la notar.

        


ART.7. Prezenta hotarare se comunica Institutiei Prefectului Judetului Prahova,Primarului comunei Floresti si se aduce la cunostinta publica de catre Secretarul General al  Comunei Floresti.                                      


                                                                     ANEXA NR.1 LA PHCL NR.37/15.06.2023                                               

                                                             

DOCUMENTAŢIA DE ATRIBUIRE

privind vânzarea prin licitaţie publică a terenului intravilan ce apartine domeniului privat  al Comunei Floresti, Judetul Prahova  situat in Comuna Floresti,sat Floresti,  tarlaua T33,  parcela A 1623, cu nr.cadastral  26379(imobil inscris in CF sporadic 22425) în  suprafaţă de 976 mp



I.CAIET DE SARCINI


II.FISA DE DATE A PROCEDURII


III. CONTRACT CADRU CONȚINÂND CLAUZE CONTRACTUALE     OBLIGATORII


IV.  FORMULARE SI MODELE DE DOCUMENTE



                                                     I. CAIET DE SARCINI


CAP.I.  INFORMATII GENERALE PRIVIND OBIECTUL VANZARII 



1.1.Obiectul licitatiei publice il constituie terenul intravilan ce  apartine domeniului privat  al Comunei Floresti, Judetul Prahova, Prahova  situat in Comuna Floresti,sat Floresti, tarlaua T33,  parcela A 1623, cu nr.cadastral  26379(imobil inscris in CF sporadic 22425) în  suprafaţă de 976 mp.


             CAP. II.  MOTIVAŢIA VÂNZĂRII 


2.1. Motivele  de  ordin  legislativ,  economic,  financiar  şi  social  care  impun  vânzarea  unor imobile ­ terenuri sunt următoarele : 

-prevederile art. 129 alin.2 lit.c, alin.6 lit.b si ale art.139 alin.2 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ”Consiliile locale hotarasc vanzarea,darea in administrare,concesionarea ,darea in folosinta gratuita sau inchirierea bunurilor proprietate privata a comunei ,orasului sau municipiului;

­  prevederile  art.354  din  Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ,care stipuleaza urmatoarele:”(1).Domeniul prrivat al uniatatilor administrativ teritoriale este alactuit din bunuri aflate in proprietatea lor si care nu fac parte din domeniul public.

(2).Asupra acestor bunuri ,unitatile administrativ teritoriale au drept de proprietate privata.

-prevederile art.363 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ,-Reguli speciale privind procedura de vanzare a bunurilor din domeniul privat- care stipuleaza urmatoarele:”Vanzarea bunurilor din domeniul privat al unitatilor administrativ teritoriale se face prin licitatie publica ,organizata in conditiile prevazute la art.334-346  si a celorlalte prevederi cuprinse  in articolul sus mentionat.

 2.2.Oportunitatea vanzarii acestui imobil este motivata din punct de vedere juridic si financiar.Vanzarea terenului determina o sursa de venituri pentru bugetul local,prin plata pretului adjudecat prin licitatie publica deschisa,totodata viitorul proprietar va genera venituri prin plata impozitelor si taxelor locale. 

2.3.Vanzarea imobilului teren este motivata si din punct de al mediului prin intretinere.


CAP.III. ELEMENTE DE PREŢ 

 3.1. Preţul  minim de vanzare al terenului este de 38.500 lei(exclusiv TVA)  pentru intreaga suprafata conform Raportului de evaluare nr.16.605/30.09.2021  intocmit de Evaluator autorizat EPI, EBM,  Membru titular ANEVAR –Dobrogeanu Bogdan Costin si  Evaluator autorizat EPI, Membru titular ANEVAR –Sirbu Madalina Elena ,ce reprezintă valoarea cea mai mare dintre prețul de piață determinat prin raport de evaluare și valoarea de inventar a imobilului 

 3.2  Garanţia  de  participare  la  licitaţie  este  200  lei  şi  se  reţine  de  vânzător  până  în momentul încheierii contractului de vânzare cumpărare .

3.3.Taxa de participare la licitatie(contravaloare documentatie atrbuire) este in cuantum de 200 lei , se achita la casieria organizatorului,respectiv Primaria Comunei Floresti ,nr.604 si este nerambursabila.

3.4. Valoarea adjudecată va fi achitată integral la data semnării contractului. Cheltuielile notariale ocazionate de incheierea contractului de vanzare-cumparare vor fi suportate de cumparator.


      CAP.IV.GARANTII


       4.1.In vederea participării la licitaţie, ofertanţii sunt obligaţi să depună la casieria organizatorului respectiv Primaria Comunei Floresti ,nr.604  garanţia de participare la licitatie  în cuantum de 200 lei .Garantia de participare la licitatie  se  reţine  de  vânzător  până  în momentul încheierii contractului de vânzare cumpărare .

      4.2.Ofertanţilor necâstigători li se restituie garanţia de participare la licitatie , la cerere, in termen de 5 zile de la desemnarea ofertantului câştigător.

      4.3.Garanţia de participare la licitaţie se pierde în următoarele cazuri:

            -dacă ofertantul îşi retrage oferta în termenul de valabilitate al acesteia;

       -în cazul ofertantului desemnat câştigător, dacă acesta nu se prezintă în termenul limită prevăzut pentru încheierea contractului  de vanzare cumparare. 

            4.4.Dupa finalizarea procedurii de licitatie si efectuarea comunicarilor prevazute in termenul stabilit prin O.U.G.nr.57/2019,  catre ofertantii necastigatori, respectiv   catre ofertantul  declarat castigator, pana la semnarea contractului de vanzare cumparare, care se realizeaza numai dupa implinirea unui termen de 20  de zile calendaristice de la realizarea  comunicarii mai sus mentionate, ofertantul declarat castigator are obligatia de constitui o garantie de 3% din pretul contractului fara T.V.A.

Dupa incheierea contractului de vanzare cumparare cu ofertantul declarat castigator ,garantia va fi restituita la solicitarea scrisa  a acestuia.

      Garantia astfel constituita se pierde  în cazul ofertantului desemnat câştigător,  dacă acesta nu se prezintă în termenul limită prevăzut pentru încheierea contractului  de vanzare cumparare. 



CAP.V. CONDITIILE DE VALABILITATE PE CARE TREBUIE SA LE INDEPLINEASCA OFERTELE


   5.1 .Ofertantul are obligatia de a elabora oferta in conformitate cu prevederile documentatiei de atribuire.

   5.2. Ofertele se redacteaza in limba romana.

   5.3. Ofertele se depun la registratura Primariei comunei Floresti cu  sediul  in Comuna Floresti,sat Floresti,nr.604,Judetul Prahova, in  doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior, care se inregistreaza de autoritatea contractanta, in ordinea primirii lor, in registrul Oferte, precizandu-se data si ora.

   5.4. Pe plicul exterior se va indica obiectul licitatiei pentru care este depusa oferta. Plicul exterior va trebui sa contina:

   a) o fisa cu informatii privind ofertantul si o declaratie de participare, semnata de ofertant, fara ingrosari, stersaturi sau modificari;

   b) acte doveditoare privind calitatile si capacitatile ofertantilor, conform solicitarilor autoritatii contractante;

   c) acte doveditoare privind intrarea in posesia caietului de sarcini.

   5.5.Pe plicul interior, care contine oferta propriu-zisa, se inscriu numele sau denumirea ofertantului, precum si domiciliul sau sediul social al acestuia, dupa caz.

   5.6. Oferta va fi depusa intr-un singur exemplar. Fiecare exemplar al ofertei trebuie sa fie semnat de catre ofertant.

   5.7. Fiecare participant poate depune doar o singura oferta.

   5.8. Oferta are caracter obligatoriu, din punct de vedere al continutului, pe toata perioada de valabilitate stabilita de autoritatea contractanta.

   5.9. Persoana interesata are obligatia de a depune oferta la adresa si pana la data-limita pentru depunere, stabilite in anuntul procedurii.

   5.10. Riscurile legate de transmiterea ofertei, inclusiv forta majora, cad in sarcina persoanei interesate.

   5.11. Oferta depusa la o alta adresa a autoritatii contractante decat cea stabilita sau dupa expirarea datei-limita pentru depunere se returneaza nedeschisa.

   5.12. Continutul ofertelor trebuie sa ramana confidential pana la data stabilita pentru deschiderea acestora, autoritatea contractanta urmand a lua cunostinta de continutul respectivelor oferte numai dupa aceasta data.

   5.13.Deschiderea plicurilor interioare se face numai dupa semnarea procesului-verbal prevazut la alin. (15) de catre toti membrii comisiei de evaluare si de catre ofertanti.

   5.14.Sunt considerate oferte valabile ofertele care indeplinesc criteriile de valabilitate prevazute in caietul de sarcini al licitatiei.

   5.15 .In urma analizarii ofertelor de catre comisia de evaluare, pe baza criteriilor de valabilitate, secretarul acesteia intocmeste un proces-verbal in care mentioneaza ofertele valabile, ofertele care nu indeplinesc criteriile de valabilitate si motivele excluderii acestora din urma de la procedura de licitatie. Procesul-verbal se semneaza de catre toti membrii comisiei de evaluare.

   5.16. In baza procesului-verbal care indeplineste conditiile prevazute la alin. (15), comisia de evaluare intocmeste, in termen de o zi lucratoare, un raport pe care il transmite autoritatii contractante.

   5.17. In termen de 3 zile lucratoare de la primirea raportului comisiei de evaluare, autoritatea contractanta informeaza in scris, cu confirmare de primire, ofertantii ale caror oferte au fost excluse, indicand motivele excluderii. 

5.18.In cadrul comunicarii prevazute la alin.17 autoritatea contractanta are obligatia de a informa ofertantii care au fost respinsi sau a caror oferta nu a fost declarata castigatoare asupra motivelor ce au stat la baza deciziei respective.

   5.19. In cazul in care in urma publicarii anuntului de licitatie nu au fost depuse cel putin doua oferte valabile, autoritatea contractanta este obligata sa anuleze procedura si sa organizeze o noua licitatie, cu respectarea procedurii prevazute la alin. (1)-(17).

 5.19.Autoritatea contractanta are obligatia de a informa ofertantii despre deciziile referitoare la atribuirea contractului ,in scis cu confirmare de primire,nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la emiterea acestora.

  5. (20). Autoritatea contractanta poate sa incheie contractul numai dupa implinirea unui termen de 20 de zile calendaristice de la data realizarii comunicarii prevazute la alin. (19).

 5.  (21). In cazul in care, in cadrul celei de-a doua proceduri de licitatie publica nu se depune nicio oferta valabila, autoritatea contractanta anuleaza procedura de licitatie.

  5. (22). Pentru cea de-a doua licitatie va fi pastrata documentatia de atribuire aprobata pentru prima licitatie.

 5.  (23) Cea de-a doua licitatie se organizeaza in conditiile prevazute la art. 336 alin. (1)-(12) din O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ.


CAP.VI. OBLIGAŢIILE PĂRŢILOR 


6.1. Vânzătorul are următoarele obligaţii : 

a.­  vânzătorul  are  obligaţia  de  a  nu  tulbura  pe  cumpărător  în  exerciţiul  drepturilor rezultate din contractul de vânzare cumpărare. 

b.­  de  asemenea,  vânzătorul  garantează  pe  cumpărător  că  bunul  vândut  nu  este sechestrat, scos din circuitul civil, ipotecat sau gajat. 

c.­ vânzătorul nu răspunde de viciile aparente;


6.2. Cumpărătorul are următoarele obligaţii : 


a.­  cumpărătorul  are  întreaga  responsabilitate  în  ceea  ce  priveşte  respectarea 

legislaţiei în vigoare cu privire la P.S.I., protecţia mediului şi persoanelor. 

b.­  se obligă să achite preţul terenului   la  valoarea  adjudecată,  la  data  semnării  contractului  de vânzare­ cumpărare  în faţa notarului public. 

c.­  să  plătească  cheltuielile  vânzării:  cheltuielile  propriu  zise  ale  actului,  taxele  de timbru şi de autentificare – onorariul notarial, de publicitate imobiliară etc. 

d.­ să achite integral debitele  pe care le are faţă de bugetul local până la încheierea 

contractului  de  vânzare­  cumpărare  şi  cele  care  decurg  după  încheierea  contractului de vânzare – cumpărare. 



CAP VII.INSTRUCŢIUNI PRIVIND MODUL DE ELABORARE ŞI PREZENTARE A OFERTELOR


 7. (1). Ofertantul are obligatia de a elabora oferta in conformitate cu prevederile documentatiei de atribuire.

 7.  (2). Ofertele se redacteaza in limba romana.

 7.  (3) .Ofertele se depun la  registratura Primariei comunei Floresti, cu sediul in  Comuna Floresti,sat Floresti,nr.604,Judetul Prahova, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior, care se inregistreaza de autoritatea contractanta, in ordinea primirii lor, in registrul Oferte, precizandu-se data si ora.

  7. (4). Pe plicul exterior se va indica obiectul licitatiei pentru care este depusa oferta. Plicul exterior va trebui sa contina:


A.In cazul persoanelor juridice:


a)      o fisa cu informatii privind ofertantul si o declaratie de participare, semnata de ofertant, fara ingrosari, stersaturi sau modificari;


  b) acte doveditoare privind calitatile si capacitatile ofertantilor, conform solicitarilor autoritatii contractante,respectiv:

 -  actul constitutiv/statut  al societăţii – copie legalizata;

      - certificatul de înmatriculare emis de Oficiul Registrului Comerţului – copie legalizata;

      - certificat de atestare fiscala, eliberat de DGRFP, care să ateste că societatea nu are datorii, valabile la data deschiderii ofertelor – original ;

      - certificat privind  taxele  şi  impozitele locale, care să ateste că societatea nu are datorii, valabile la data deschiderii ofertelor – original ; 

- certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comerţului/altele echivalente, eliberate cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, original sau copie legalizata (formulare - tip eliberate de autorităţile competente din ţara în care ofertantul este rezident)-original

c) acte doveditoare privind intrarea in posesia caietului de sarcini: chitanţa reprezentand contravaloarea documentatiei de atribuire-copie

d) dovada achitării garanţiei de participare la licitaţie ( copie chitanta  sau O.P  in contul  RO 98TREZ5395006XXX004355 ,deschis la Trezoreria Boldesti Scaieni)-copie

e) împuternicire de participare în numele persoanei juridice(original) + copie dupa actul de identitate;


B.In cazul persoanelor fizice:


a)      o declaratie de participare, semnata de ofertant, fara ingrosari, stersaturi sau modificari;

b)      certificat privind  taxele  şi  impozitele locale, care să ateste că  ofertantul persoana fizica  nu are datorii, valabile la data deschiderii ofertelor – original ;

c)      certificat de atestare fiscala, eliberat de DGRFP, care să ateste că ofertantul  persoana fizica  nu are datorii, valabile la data deschiderii ofertelor – original

d)      copie C.I./B.I ofertant;

      e) procură autentificată la notar în cazul în care ofertantul participă la licitaţie prin reprezentant, insotita de copie dupa cartea sau  buletinul de identitate  al acestora

     f) acte doveditoare privind intrarea in posesia caietului de sarcini: chitanţa reprezentand contravaloarea documentatiei de atribuire(copie)

    g) dovada achitării garanţiei de participare la licitaţie ( copie chitanta  sau O.P  in contul  RO 98TREZ5395006XXX004355 ,deschis la Trezoreria Boldesti Scaieni).


 7.(5). Pe plicul interior, care contine oferta propriu-zisa, se inscriu numele sau denumirea ofertantului, precum si domiciliul sau sediul social al acestuia, dupa caz.

 7. (6). Oferta va fi depusa intr-un singur   exemplar.Fiecare exemplar al ofertei trebuie sa fie semnat de catre ofertant.

 7.  (7). Fiecare participant poate depune doar o singura oferta.

 7.   (8). Oferta are caracter obligatoriu, din punct de vedere al continutului, pe toata perioada de valabilitate stabilita de autoritatea contractanta.

  7. (9). Persoana interesata are obligatia de a depune oferta la adresa si pana la data-limita pentru depunere, stabilite in anuntul procedurii.

  7. (10) .Riscurile legate de transmiterea ofertei, inclusiv forta majora, cad in sarcina persoanei interesate.

   7.(11). Oferta depusa la o alta adresa a autoritatii contractante decat cea stabilita sau dupa expirarea datei-limita pentru depunere se returneaza nedeschisa.

  7. (12). Continutul ofertelor trebuie sa ramana confidential pana la data stabilita pentru deschiderea acestora, autoritatea contractanta urmand a lua cunostinta de continutul respectivelor oferte numai dupa aceasta data.

  7. (13). Deschiderea plicurilor interioare se face numai dupa semnarea procesului-verbal prevazut la alin. (15) de catre toti membrii comisiei de evaluare si de catre ofertanti.

  7. (14). Sunt considerate oferte valabile ofertele care indeplinesc criteriile de valabilitate prevazute in caietul de sarcini al licitatiei.

  7. (15). In urma analizarii ofertelor de catre comisia de evaluare, pe baza criteriilor de valabilitate, secretarul acesteia intocmeste un proces-verbal in care mentioneaza ofertele valabile, ofertele care nu indeplinesc criteriile de valabilitate si motivele excluderii acestora din urma de la procedura de licitatie. Procesul-verbal se semneaza de catre toti membrii comisiei de evaluare.

 7.  (16) .In baza procesului-verbal care indeplineste conditiile prevazute la alin. (15), comisia de evaluare intocmeste, in termen de o zi lucratoare, un raport pe care il transmite autoritatii contractante.

   7.(17). In termen de 3 zile lucratoare de la primirea raportului comisiei de evaluare, autoritatea contractanta informeaza in scris, cu confirmare de primire, ofertantii ale caror oferte au fost excluse, indicand motivele excluderii.

  7. (18) In cazul in care in urma publicarii anuntului de licitatie nu au fost depuse cel putin doua oferte valabile, autoritatea contractanta este obligata sa anuleze procedura si sa organizeze o noua licitatie, cu respectarea procedurii prevazute la alin. (1)-(13).


CAP VIII.INFORMAŢII PRIVIND CRITERIILE DE ATRIBUIRE


        8.1. Pentru determinarea ofertei câştigătoare, comisia de evaluare va analiza  conformitate ofertele cu prezentele instructiuni si documentatie de atribuire.Se are in vedere pentru declararea ofertei castigatoare criteriul ofertei cea mai avantajoasa din punct de vedere financiar ,superior nivelului minim al pretului de pornire stabilit prin raportul de evaluare.

În cazul în care 2 ofertanţi au ofertat acelaşi preţ, comisia de evaluare va solicita depunerea în plic închis a unei noi oferte financiare, în vedrea stabilirii ofertantului câştigător.In cazul in care si in aceasta situatie exista egalitate de oferta se va lua in considerare  criteriul capacitatii economico-financiara a ofertantilor. Contractul de vanzare cumparare  se va incheia cu ofertantul declarat castigator. 


CAP IX.INSTRUCŢIUNI PRIVIND MODUL DE UTILIZARE A CĂILOR DE  ATAC


9.1. Litigiile apărute între părti, se vor soluţiona pe cale amiabilă. 

9.2.(1). In caz contrar, soluţionarea litigiilor apărute în legătură cu atribuirea, încheierea, executarea, modificarea şi încetarea contractului de vanzare -cumparare precum şi a celor privind acordarea de despăgubiri se realizează potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările ulterioare. 

         (2). Acţiunea în justiţie se introduce la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a cărui jurisdicţie se află sediul proprietarului. 

      (3). Împotriva hotărârii tribunalului se poate declara recurs la secţia de contencios administrativ a curţii de apel, conform prevederilor legale. 



CAP.X.INFORMAŢII REFERITOARE LA CLAUZELE CONTRACTUALE OBLIGATORII


10.1. Vânzătorul are următoarele obligaţii : 


a.­  vânzătorul  are  obligaţia  de  a  nu  tulbura  pe  cumpărător  în  exerciţiul  drepturilor rezultate din contractul de vânzare cumpărare. 

b.­  de  asemenea,  vânzătorul  garantează  pe  cumpărător  că  bunul  vândut  nu  este sechestrat, scos din circuitul civil, ipotecat sau gajat. 

c.­ vânzătorul nu răspunde de viciile aparente;


10.2. Cumpărătorul are următoarele obligaţii : 


a.­  cumpărătorul  are  întreaga  responsabilitate  în  ceea  ce  priveşte  respectarea 

legislaţiei în vigoare cu privire la P.S.I., protecţia mediului şi persoanelor. 

b.­  se obligă să achite preţul terenului   la  valoarea  adjudecată,  la  data  semnării  contractului  de vânzare­ cumpărare  în faţa notarului public. 

c.­  să  plătească  cheltuielile  vânzării:  cheltuielile  propriu  zise  ale  actului,  taxele  de timbru şi de autentificare – onorariul notarial, de publicitate imobiliară etc. 

d.­ să achite integral debitele  pe care le are faţă de bugetul local până la încheierea 

contractului  de  vânzare­  cumpărare  şi  cele  care  decurg  după  încheierea  contractului de vânzare – cumpărare. 

                                   

                  II.FISA DE DATE A PROCEDURII


1.INFORMAŢII GENERALE PRIVIND VANZATORUL SI PROCEDURA APLICATA


1.1.Consiliul local al Comunei Floresti  cu sediul în Comuna Floresti, nr.604, judetul Prahova, cod fiscal 2843620, telefon :0244/369502,fax :0244/362161, persoane de contacte:Ruxandra Bucur –Secretar  General Comuna Floresti si Cristina Banescu -Inspector cu atrib.de Arhitect Sef Compartiment   Urbanism si Amenajarea Teritoriului.


1.2.Atribuirea contractului de vanzare cumparare, se va face prin procedura de licitaţie, cu respectarea prevederilor art.334-346 si  art.363 din  Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare. 


II.OBIECTUL CONTRACTULUI 


2.1.  Obiectul licitatiei publice il constituie terenul intravilan ce  apartine domeniului privat  al Comunei Floresti, Judetul Prahova, Prahova  situat in Comuna Floresti,sat Floresti, tarlaua T33,  parcela A 1623, cu nr.cadastral  26379(imobil inscris in CF sporadic 22425) în  suprafaţă de 976 mp

2.2.Tip contract:Contract de vanzare cumparare.

2.3.  Preţul  minim de vanzare al terenului este de 38.500 lei (exclusiv TVA)  pentru intreaga suprafata conform  Raportului de evaluare nr.16.605/30.09.2021  intocmit de Evaluator autorizat EPI, EBM,  Membru titular ANEVAR –Dobrogeanu Bogdan Costin si  Evaluator autorizat EPI, Membru titular ANEVAR –Sirbu Madalina Elena  .

         2.4.Criteriul de atribuire: Pentru determinarea ofertei câştigătoare, comisia de evaluare va analiza  conformitate ofertele cu prezentele instructiuni si documentatie de atribuire.Se are in vedere pentru declararea ofertei castigatoare criteriul ofertei cea mai avantajoasa din punct de vedere financiar ,superior nivelului minim al pretului de pornire stabilit prin raportul de evaluare.

În cazul în care 2 ofertanţi au ofertat acelaşi preţ, comisia de evaluare va solicita depunerea în plic închis a unei noi oferte financiare, în vedrea stabilirii ofertantului câştigător.In cazul in care si in aceasta situatie exista egalitate de oferta se va lua in considerare  criteriul capacitatii economico-financiara a ofertantilor. Contractul de vanzare cumparare  se va incheia cu ofertantul declarat castigator. 



III.CONDITII DE PARTICIPARE LA LICITATIE


3.1. Are dreptul de a participa la licitatie orice persoana fizica sau juridica, romana sau straina, care indeplineste cumulativ urmatoarele conditii:

   a) a platit toate taxele privind participarea la licitatie, inclusiv garantia de participare;

   b) a depus oferta sau cererea de participare la licitatie, impreuna cu toate documentele solicitate in documentatia de atribuire, in termenele prevazute in documentatia de atribuire;

   c) are indeplinite la zi toate obligatiile exigibile de plata a impozitelor, a taxelor si a contributiilor catre bugetul consolidat al statului si catre bugetul local;

   d) nu este in stare de insolventa, faliment sau lichidare.

    3.  2. Nu are dreptul sa participe la licitatie persoana fizica/  juridica care a fost desemnata castigatoare la o licitatie publica anterioara privind bunurile statului sau ale unitatilor administrativ-teritoriale in ultimii 3 ani, dar nu a incheiat contractul ori nu a platit pretul, din culpa proprie. Restrictia opereaza pentru o durata de 3 ani, calculata de la desemnarea persoanei respective drept castigatoare la licitatie.

3.3.In cazul persoanelor juridice participante la licitatie acestea au obligatia depunerii urmatoarelor documente:


a)      o fisa cu informatii privind ofertantul si o declaratie de participare, semnata de ofertant, fara ingrosari, stersaturi sau modificari;


  b) acte doveditoare privind calitatile si capacitatile ofertantilor, conform solicitarilor autoritatii contractante,respectiv:

 -  actul constitutiv/statut  al societăţii – copie legalizata;

      - certificatul de înmatriculare emis de Oficiul Registrului Comerţului – copie legalizata;

      - certificat de atestare fiscala, eliberat de DGRFP, care să ateste că societatea nu are datorii, valabile la data deschiderii ofertelor – original ;

      - certificat privind  taxele  şi  impozitele locale, care să ateste că societatea nu are datorii, valabile la data deschiderii ofertelor – original ; 

- certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comerţului/altele echivalente, eliberate cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, original sau copie legalizata (formulare - tip eliberate de autorităţile competente din ţara în care ofertantul este rezident)-original

c) acte doveditoare privind intrarea in posesia caietului de sarcini: chitanţa reprezentand contravaloarea documentatiei de atribuire-copie

d) dovada achitării garanţiei de participare la licitaţie ( copie chitanta  sau O.P  in contul  RO 98TREZ5395006XXX004355 ,deschis la Trezoreria Boldesti Scaieni)-copie

e) împuternicire de participare în numele persoanei juridice(original) + copie dupa actul de identitate;

3.4.In cazul persoanelor fizice participante la licitatie acestea au obligatia depunerii urmatoarelor documente:


a)      o declaratie de participare, semnata de ofertant, fara ingrosari, stersaturi sau modificari;

b)      certificat privind  taxele  şi  impozitele locale, care să ateste că  ofertantul persoana fizica  nu are datorii, valabile la data deschiderii ofertelor – original ;

c)      certificat de atestare fiscala, eliberat de DGRFP, care să ateste că ofertantul  persoana fizica  nu are datorii, valabile la data deschiderii ofertelor – original

d)      copie C.I./B.I ofertant;

      e) procură autentificată la notar în cazul în care ofertantul participă la licitaţie prin reprezentant, insotita de copie dupa cartea sau  buletinul de identitate  al acestora

     f) acte doveditoare privind intrarea in posesia caietului de sarcini: chitanţa reprezentand contravaloarea documentatiei de atribuire(copie)

    g) dovada achitării garanţiei de participare la licitaţie ( copie chitanta  sau O.P  in contul  RO 98TREZ5395006XXX004355 ,deschis la Trezoreria Boldesti Scaieni).

3.5. In vederea participării la licitaţie, ofertanţii sunt obligaţi să depună la casieria organizatorului respectiv Primaria Comunei Floresti ,nr.604  garanţia de participare la licitatie  în cuantum de 200 lei .Garantia de participare la licitatie  se  reţine  de  proprietar  până  în momentul încheierii contractului de vanzare cumparare .


IV.MODUL DE PREZENTARE AL OFERTEI


 4.(1).   Pe plicul interior, care contine oferta propriu-zisa, se inscriu numele sau denumirea ofertantului, precum si domiciliul sau sediul social al acestuia, dupa caz.

 4. (2). Oferta va fi depusa intr-un singur   exemplar.Fiecare exemplar al ofertei trebuie sa fie semnat de catre ofertant.

 4.  (3). Fiecare participant poate depune doar o singura oferta.

 4.   (4). Oferta are caracter obligatoriu, din punct de vedere al continutului, pe toata perioada de valabilitate stabilita de autoritatea contractanta.

 4. (5). Persoana interesata are obligatia de a depune oferta la adresa si pana la data-limita pentru depunere, stabilite in anuntul procedurii.

4 . (6) .Riscurile legate de transmiterea ofertei, inclusiv forta majora, cad in sarcina persoanei interesate.

 4.(7). Oferta depusa la o alta adresa a autoritatii contractante decat cea stabilita sau dupa expirarea datei-limita pentru depunere se returneaza nedeschisa.

 4. (8). Continutul ofertelor trebuie sa ramana confidential pana la data stabilita pentru deschiderea acestora, autoritatea contractanta urmand a lua cunostinta de continutul respectivelor oferte numai dupa aceasta data.

   4. (9). Sunt considerate oferte valabile ofertele care indeplinesc criteriile de valabilitate prevazute in caietul de sarcini al licitatiei.

  


 V.INSTRUCŢIUNI PRIVIND MODUL DE UTILIZARE A CĂILOR DE  ATAC


5.1. Litigiile apărute între părti, se vor soluţiona pe cale amiabilă. 

5.2.(1) In caz contrar, soluţionarea litigiilor apărute în legătură cu atribuirea, încheierea, executarea, modificarea şi încetarea contractului de inchiriere  precum şi a celor privind acordarea de despăgubiri se realizează potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările ulterioare. 

   (2) Acţiunea în justiţie se introduce la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a cărui jurisdicţie se află sediul concedentului. 

   (3) Împotriva hotărârii tribunalului se poate declara recurs la secţia de contencios administrativ a curţii de apel, conform prevederilor legale. 



VI.INSTRUCŢIUNI PRIVIND ORGANIZAREA ŞI DESFĂŞURAREA PROCEDURII DE VANZARE


 6.  (1). In cazul procedurii de licitatie, autoritatea contractanta are obligatia sa publice anuntul de licitatie in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a VI-a, intr-un cotidian de circulatie nationala si intr-unul de circulatie locala, pe pagina sa de internet ori prin alte medii ori canale publice de comunicatii electronice.

   6.(2). Anuntul de licitatie se intocmeste dupa aprobarea documentatiei de atribuire de catre autoritatea contractanta si trebuie sa cuprinda cel putin urmatoarele elemente:

   a) informatii generale privind autoritatea contractanta, precum: denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, datele de contact, persoana de contact;

   b) informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut

   c) informatii privind documentatia de atribuire: modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire; denumirea si datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul autoritatii contractante de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire; costul si conditiile de plata pentru obtinerea documentatiei, daca este cazul; data-limita pentru solicitarea clarificarilor;

   d) informatii privind ofertele: data-limita de depunere a ofertelor, adresa la care trebuie depuse ofertele, numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta;

   e) data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor;

   f) instanta competenta in solutionarea eventualelor litigii si termenele pentru sesizarea instantei;

   g) data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii.

  6. (3). Anuntul de licitatie se trimite spre publicare cu cel putin 20 de zile calendaristice inainte de data-limita pentru depunerea ofertelor.

 6.  (4). Orice persoana interesata are dreptul de a solicita si de a obtine documentatia de atribuire.

  6. (5.) Autoritatea contractanta are dreptul de a opta pentru una dintre urmatoarele modalitati de obtinere a documentatiei de atribuire de catre persoanele interesate:

   a) asigurarea accesului direct, nerestrictionat si deplin, prin mijloace electronice, la continutul documentatiei de atribuire;

   b) punerea la dispozitia persoanei interesate care a inaintat o solicitare in acest sens a unui exemplar din documentatia de atribuire, pe suport hartie si/sau pe suport magnetic.

6.  (6). In cazul prevazut la alin. (5) lit. b) autoritatea contractanta are dreptul de a stabili un pret pentru obtinerea documentatiei de atribuire, cu conditia ca acest pret sa nu depaseasca costul multiplicarii documentatiei, la care se poate adauga, daca este cazul, costul transmiterii acesteia.

  6. (7). Autoritatea contractanta are obligatia sa asigure obtinerea documentatiei de atribuire de catre persoana interesata, care inainteaza o solicitare in acest sens.

 6.  (8). In cazul prevazut la alin. (5) lit. b) autoritatea contractanta are obligatia de a pune documentatia de atribuire la dispozitia persoanei interesate cat mai repede posibil, intr-o perioada care nu trebuie sa depaseasca 4 zile lucratoare de la primirea unei solicitari din partea acesteia.

 6.  (9). Persoana interesata are obligatia de a depune diligentele necesare, astfel incat respectarea de catre autoritatea contractanta a perioadei prevazute la alin. (8) sa nu conduca la situatia in care documentatia de atribuire sa fie pusa la dispozitia sa cu mai putin de 5 zile lucratoare inainte de data-limita pentru depunerea ofertelor.

 6.  (10). Persoana interesata are dreptul de a solicita clarificari privind documentatia de atribuire.

  6.(11). Autoritatea contractanta are obligatia de a raspunde in mod clar, complet si fara ambiguitati, la orice clarificare solicitata, intr-o perioada care nu trebuie sa depaseasca 5 zile lucratoare de la primirea unei astfel de solicitari.

 6.  (12). Autoritatea contractanta are obligatia de a transmite raspunsurile insotite de intrebarile aferente catre toate persoanele interesate care au obtinut, in conditiile prezentei sectiuni, documentatia de atribuire, luand masuri pentru a nu dezvalui identitatea celui care a solicitat clarificarile respective.

 6.  (13). Fara a aduce atingere prevederilor alin. (11), autoritatea contractanta are obligatia de a transmite raspunsul la orice clarificare cu cel putin 5 zile lucratoare inainte de data-limita pentru depunerea ofertelor.

6.   (14) .In cazul in care solicitarea de clarificare nu a fost transmisa in timp util, punand astfel autoritatea contractanta in imposibilitatea de a respecta termenul prevazut la alin. (13), acesta din urma are totusi obligatia de a raspunde la solicitarea de clarificare in masura in care perioada necesara pentru elaborarea si transmiterea raspunsului face posibila primirea acestuia de catre persoanele interesate inainte de data-limita de depunere a ofertelor.

   6.(15). Procedura de licitatie se poate desfasura numai daca in urma publicarii anuntului de licitatie au fost depuse cel putin doua oferte valabile.

  6.(16). Are dreptul de a participa la licitatie orice persoana fizica sau juridica, romana sau straina, care indeplineste cumulativ urmatoarele conditii:

   a) a platit toate taxele privind participarea la licitatie, inclusiv garantia de participare;

   b) a depus oferta sau cererea de participare la licitatie, impreuna cu toate documentele solicitate in documentatia de atribuire, in termenele prevazute in documentatia de atribuire;

   c) are indeplinite la zi toate obligatiile exigibile de plata a impozitelor, a taxelor si a contributiilor catre bugetul consolidat al statului si catre bugetul local;

   d) nu este in stare de insolventa, faliment sau lichidare.

 6.  (17). Nu are dreptul sa participe la licitatie persoana care a fost desemnata castigatoare la o licitatie publica anterioara privind bunurile statului sau ale unitatilor administrativ-teritoriale in ultimii 3 ani, dar nu a incheiat contractul ori nu a platit pretul, din culpa proprie. Restrictia opereaza pentru o durata de 3 ani, calculata de la desemnarea persoanei respective drept castigatoare la licitatie.



III - CONTRACT CADRU DE VÂNZARE CONȚINÂND CLAUZE CONTRACTUALE OBLIGATORII



În temeiul H.C.L. nr. ___/_____________, privind vânzarea prin licitaţie publică a terenului intravilan ce apartine domeniului privat  al Comunei Floresti, Judetul Prahova  situat in Comuna Floresti,sat Floresti, tarlaua T33,  parcela A 1623, cu nr.cadastral  26379(imobil inscris in CF sporadic 22425) în  suprafaţă de 976 mp a fost încheiat prezentul contract.


1.Părţile contractante :

COMUNA FLORESTI , adresa  Com. Floresti, sat  Floresti, nr.604, telefon/fax: 0244/369502, cod fiscal nr. 2843620, reprezentată prin Primar SIMONA DAVID în calitate de vânzător, pe de o parte

 şi

S.C./ Dl./Dna. __________. cu sediul/domiciliul în_____________, str._________ nr._______, înregistrată la Oficiul National al Registrului Comerțului sub nr. _______/, CUI_________ reprezentată de _____________  , având funcția de _______, in calitate de Cumpărător, au convenit încheierea prezentului contract de vânzare, în următoarele condiții: 

      


Art.1. Subscrisa Comuna Floresti,prin reprezentantul legal/imputernicit vand terenul aparținând domeniului privat, în suprafaţă de 976 m.p.,  situat in Comuna Floresti,sat Floresti, tarlaua T33,  parcela A 1623, cu nr.cadastral  26379(imobil inscris in CF sporadic 22425)  

Art.2. Vânzarea se face in baza H.C.L. nr.______/_________, privind vânzarea prin licitaţie publică a terenului intravilan ce apartine domeniului privat  al Comunei Floresti, Judetul Prahova  situat in Comuna Floresti,sat Floresti, tarlaua T33,  parcela A 1623, cu nr.cadastral  26379(imobil inscris in CF sporadic 22425) în  suprafaţă de 976 mp și ca urmare a Raportului procedurii de atribuire a contractului, intocmit de comisia de evaluare a ofertelor, inregistrat la sediul primariei sub numarul ________/________.

Art.3. Pretul total adjudecat este de_____ lei pentru intreaga suprafata.

Art.4. S.C./Subsemnatul/a_____________ , inteleg sa cumpar de la Comuna Floresti, terenul descris mai-sus, la pretul si in condițiile prevăzute in prezentul contract, cu al cărui conținut ma declar de acord.

Art.5. Cheltuielile ocazionate de incheierea prezentului contract sunt suportate de cumpărător.

Art.6. Eu vânzătoarea, prin reprezentantul legal, mă declar in mod expres de acord cu intabularea dreptului de proprietate al cumpărătoarei in Cartea Funciara a imobilului ce formează obiectul prezentului contract.

Art.7. Noi, părțile am luat cunoștintă de condițiile actului de fata, care exprima in totalitate voința noastră.




   Vanzator,                                          Cumparator,

                  Comuna  Floresti













IV.FORMULARE  SI MODELE DE DOCUMENTE

                                                                                                                  

   Formular nr.1



  OFERTANTUL

___________________________

       (denumirea/numele)



FISA INFORMATII GENERALE PRIVIND OFERTANTUL


                                                                                                                     

 


1.      Denumirea/numele:

2.      Codul fiscal:

3.      Adresa sediului central:/adresa domiciliului:

4.      Telefon:

Fax:

E-mail:

5.      Certificatul de inmatriculare/inregistrare_______________________________

                                                      (numarul, data si locul de inmatriculare/inregistare)

6.      Obiectul de activitate, pe domenii: _____________________________________

                                                            (in conformitate cu prevederile din statutul propriu)





                                                          Candidat / ofertant

                                                         _______________

                                                        (semnatura autorizata)

            




                            L.S                                                                               

            










                                                                                                         Formular nr.2.

  OFERTANTUL

___________________________

       (denumirea/numele)


DECLARATIE DE PARTICIPARE PENTRU PROCEDURA DE LICITATIE PUBLICA IN VEDEREA VANZARII   PRIN LICITAŢIE PUBLICĂ A TERENULUI INTRAVILAN CE APARTINE DOMENIULUI PRIVAT  AL COMUNEI FLORESTI, JUDETUL PRAHOVA  SITUAT IN COMUNA FLORESTI,SAT FLORESTI,  TARLAUA T33,  PARCELA  A1623 , CU NR.CADASTRAL 26379(imobil inscris in CF sporadic 22425),ÎN  SUPRAFAŢĂ DE  976 MP


 


Subsemnatul___________________reprezentant imputernicit al____________________cu sediul in_____________str._________nr.___________judet__________________telefon/fax________,e_mail ,inregistrata la Registrul Comertului__________avand CUI, cu atribut fiscal_________in calitate de ofertant la procedura de licitatie publica privind  vânzarea  terenului intravilan ce apartine domeniului privat  al Comunei Floresti, Judetul Prahova  situat in Comuna Floresti,sat Floresti, tarlaua T33,  parcela A 1623, cu nr.cadastral  26379(imobil inscris in CF sporadic 22425) în  suprafaţă de 976 mp  declar pe propria raspundere sub sanctiunea excluderii din procedura si sub sanctiunile aplicabile faptei de fals in acte publice,ca:

a)nu sunt in stare de insolventa,faliment sau lichidare;

b)mi-am indeplinit toate obligatiile exigibile de plata a impozitelor ,taxelor si contributiilor catre bugetul consolidat  al statului si catre bugetul local in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care sunt stabilit pana la data solicitata;

c)nu am fost desemnat castigator la o licitatie publica anterioara privind bunurile statului sau ale unitatilor administrative teritoriale in ultimii 3 ani,la care sa nu fi platit  pretul  sau sa nu fi incheiat contractul din culpa proprie;

d)informatiile furnizate nu sunt false si voi prezenta toate informatiile solicitate de catre organizatorul procedurii ,in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare.


Inteleg ca in cazul in care aceasta declarative nu este conforma cu realitatea sunt pasibil de incalcarea prevederilor legislatiei penale privind falsul in declaratii si de excluderea din procedura.


Data completarii                                                      Operator economic/persoana fizica




               DISPOZITII FINALE

     

Prezenta Documentaţie de atribuire constituie anexa nr.1  la hotararea Consiliului Local  Floresti si se completează după caz, cu legislatia în vigoare referitoare la procedura de vanzare a bunurilor din domeniul privat al unitatilor administrativ teritoriale.










PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Mugurel-Dragoș OPREA

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI FLOREȘTI,

Ioana-Ruxandra BUCUR

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 40 / 31.07.2023

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 8
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 15
2 Numărul consilierilor locali în funcție 14
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 14
4 Numărul voturilor „PENTRU” 10
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 5
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 40 / 31.07.2023

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 31.07.2023
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 11.08.2023
4 Comunicarea către prefectul județului 02.08.2023
5 Aducerea la cunoștință publică 09.08.2023
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu