Dispoziție a autorității executive

Nr. 21 / 21.02.2025
Caracter normativ

Dispoziție

privind convocarea consiliului în şedinţă ordinară, în data de 27.02.2025, ora 13:00

Stare

Dispoziție

emisă

contrasemnată

devine obligatorie și produce efecte juridice din:

21 Februarie 2025

Dispoziție

România

România

Județul Timiș

primarul comunei Giulvăz

Comuna Giulvăz

Dispoziția

nr. 21 din 21.02.2025

privind convocarea consiliului în şedinţă ordinară, în data de 27.02.2025, ora 13:00

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. În temeiul art. 133, alin. 2, lit.a, art. 134, alin. 1, alin. 4, alin. 5, art. 196, alin. 1, lit.b, art. 197, alin. 4, art. 198, alin. 1 și 2, art. 199, alin. 1 și 2, din OUG nr. 57/2019, privind Codul Administrativ

În temeiul prevederilor art. 196 alin. (1) lit. b) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Primarul comunei Giulvăz

emite următoarea dispoziție:

Art.1 Se convoacă consilierii locali din cadrul Consiliului Local Giulvăz în şedinţă ordinară, pentru data de 27.02.2025, ora 13:00, la sediul Primăriei comunei Giulvăz,  având următoarea:

O R D I N E    D E    Z I

  1. Proiect de hotărâre privind includerea de noi mijloace fixe în Anexa V (Lista bunurilor proprietate publică) a Contractului de Delegare a gestiunii serviciilor publice de alimentare cu apă și canalizare.
  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea încetării de drept a mandatului de consilier local în cadrul Consiliului local Giulvăz, a doamnei Miloșev Slageana Corina și declararea vacantării locului de consilier local;
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea contractării unor firme specializate care să presetze serviciile de cadastru, topografie și geodezie, pentru domeniul public și privat aflat în administrarea Consiliului Local Giulvăz;
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea raportului de activitate a asistenților personali, desfăsurată în semestrul al II-lea, al anului 2024;
  5. Proiect de hotărâre privind aprobarea planului de acțiuni și lucrări de interes local, care vor fi efectuate de beneficiarii Legii nr. 196/2016 - privind venitul minim de incluziune în anul 2025;
  6. Cereri adresate Consiliului Local Giulvăz.
  7. Adrese primite spre rezolvare de către Consiliul Local Giulvăz.
  8. Întrebări, interpelări, petiţii şi informarea consilierilor locali.

Art. 2 De convocarea consilierilor, răspunde secretarul general al UAT Giulvăz.

Art. 3 Prezența dispoziţie se comunică:

-    Cetăţenilor prin afişare;

-    Consilierilor locali;

-     Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;

-     D-lui primar.

  • Materiale înscrise pe proiectul ordinii de zi: rapoartele compartimentelor de resort,  legislație ;
  • Materialele înscrise pe ordinea de zi, sunt puse la dispoziția consilierilor locali, în format electronic.
  • Comisiile de specialitate, cărora le-au fost trimise proiectele de hotătâri, spre avizare:

Comisia 1 - Comisia pentru domeniile de Administrarea domeniului public şi privat al comunei Giulvăz, Agricultură, Activităţi economico – financiare, Amenajarea teritoriului şi urbanism, Protectia mediului şi Gospodărirea Apelor, Studii şi Strategii, Buget, Finanţe, Impozite şi Taxe, Administraţie locală şi Ordine publică : toate proiectele înscrise pe ordinea de zi

Comisia 2 – Comisia pentru domeniile – Activităţi social-culturale, Culte, Învăţământ, Sănătate şi Familie, Tineret şi Sport, Drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Ştiinţă, Turism, Servicii publice şi Comerţ: toate proiectele înscrise pe ordinea de zi

Comisia 3 – Muncă şi protecţie socială, Protecţie copii, Juridică şi de disciplină, Cooperarea interinstituţională pe plan intern şi extern, Cooperarea sau Asocierea cu persoane juridice române sau străine, Înfrăţirea, Cooperarea comunei cu unităţi administrativ – teritoriale din ţară sau din alte ţări, Aderarea la Asociaţii naţionale şi internaţionale: toate proiectele înscrise pe ordinea de zi.

Domnii consilieri sunt invitați să formuleze amendamente, dacă este necesar.

PRIMARUL COMUNEI GIULVĂZ

Florentin-Gheorghe CRISTEȚI

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI GIULVĂZ

Ramona-Nicoleta BAKOS

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare emiterii dispoziției autorității executive nr. 21 / 21.02.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Semnarea dispoziției 21.02.2025
2 Data până la care dispoziția trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 06.03.2025
3 Comunicarea către prefectul județului 04.03.2025
4 Aducerea la cunoștință publică 21.02.2025
5 Devine obligatorie și produce efecte juridice începând cu 21.02.2025