Art.1 Se convoacă consilierii locali din cadrul Consiliului Local Giulvăz în şedinţă ordinară, pentru data de 24.03.2025, ora 13:00, la sediul Primăriei comunei Giulvăz, având următoarea:
O R D I N E D E Z I
- Proiect de hotărâre privind validarea prelungirii valabilității Contractului de prestări servicii pentru activitățile de sortare a deșeurilor reciclabile și tratare a deșeurilor reziduale în vederea valorificării energetice/reciclare nr. 8354/10.10.2023, în conformitate cu Hotărârea AGA ADID Timiș - Zona 1Timișoara nr. 6/31.01.2025 și actul adițional nr. 3/31.01.2025 la Contractul de prestări servicii pentru activitățile de sortare a deșeurilor reciclabile și tratare a deșeurilor reziduale în vederea valorificării energetice/reciclare nr. 8354/10.10.2023;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației de atribuire pentru prestarea serviciilor de sortare a deșeurilor reciclabile și tratare mecanică a deșeurilor reziduale desfășurată în obiectivul Stație de Sortare Deșeuri Municipale Timișoara prin procedura de achiziție publică de negociere fără publicare prealabilă a unui anunț de participare pentru prestarea activităților de sortare a deșeurilor reciclabile și tratare mecanică a deșeurilor reziduale desfășurată în obiectivul Stație de Sortare Deșeuri Municipale Timișoara, provenită din localitățile arondate la Zona 1 Timișoara, asociați în ADID Timiș;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea concesionării și întocmirii raportului de evaluare a terenurilor înscrise în CF 405179, în suprafață de 25.546 mp și CF 405177, în suprafață de 34.172 mp, care fac parte din domeniul privat al comunei Giulvăz;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea bugetului local de venituri și cheltuieli pe anul 2025;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea listei cu obiectivele de investiții pe anul 2025;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea virării sumelor din secțiunea de funcționare în secțiunea de dezvoltare a bugetului local pe anul 2025, virarea excedentului bugetului local pe anul 2024, ca sursă de finanțare a cheltuielilor secțiunii de dezvoltare a bugetului local pe anul 2025, precum și aprobarea obiectivelor de investiții finanțate din excedentul bugetului local pe anul 2024;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea contractării unei firme care să înlocuiască și să actualizeze echipamentele IT din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Giulvăz;
- Proiect de hotărâre privind achiziționarea de licențe Microsoft 365 Apps for business - licență lunară cu angajament anual și antivirus pentru echipamentele IT din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Giulvăz;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea închirierii prin atribuire directă a pășunii identificată cu nr. PS 905, BF 1065, în suprafață de 2 ha, în baza cererii cu nr. 1376/20.03.2025 a domnului Ivănescu Felician;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea închirierii prin atribuire directă a pășunii identificată cu nr. PS 204/11, BF 808, în suprafață de 2 ha, în baza cererii cu nr. 2152/16.05.2024 a societății PISTOL D-ZOOG ii, având ca administrator pe domnul Pistol Dumitru;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea închirierii prin atribuire directă a pășunii identificată cu nr. PS 214, BF 660, în suprafață de 2 ha, în baza cererii cu nr. 5421/05.12.2024 a domnului Ungureanu Nicolae;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea închirierii prin atribuire directă a pășunii identificată cu nr. PS 991/3, BF 660, în suprafață de 1 ha și nr. PS 310/2, BF 2404, în suprafață de 1 ha în baza cererii cu nr. 1186/11.03.2025 a domnului Dica Dumitru;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea închirierii prin atribuire directă a pășunii identificată cu nr. PS 99, BF 858, în suprafață de 2,5 ha și nr. PS 113, BF 973, în suprafață de 23 ha, în baza cererii cu nr. 1185/11.03.2025 a domnului Zăgrean Pavel.
- Cereri adresate Consiliului Local Giulvăz.
- Adrese primite spre rezolvare de către Consiliul Local Giulvăz.
- Întrebări, interpelări, petiţii şi informarea consilierilor locali.
Art. 2 De convocarea consilierilor, răspunde secretarul general al UAT Giulvăz.
Art. 3 Prezența dispoziţie se comunică:
- Cetăţenilor prin afişare;
- Consilierilor locali;
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- D-lui primar.
- Materiale înscrise pe proiectul ordinii de zi: rapoartele compartimentelor de resort, legislație ;
- Materialele înscrise pe ordinea de zi, sunt puse la dispoziția consilierilor locali, în format electronic.
- Comisiile de specialitate, cărora le-au fost trimise proiectele de hotătâri, spre avizare:
Comisia 1 - Comisia pentru domeniile de Administrarea domeniului public şi privat al comunei Giulvăz, Agricultură, Activităţi economico – financiare, Amenajarea teritoriului şi urbanism, Protectia mediului şi Gospodărirea Apelor, Studii şi Strategii, Buget, Finanţe, Impozite şi Taxe, Administraţie locală şi Ordine publică : toate proiectele înscrise pe ordinea de zi
Comisia 2 – Comisia pentru domeniile – Activităţi social-culturale, Culte, Învăţământ, Sănătate şi Familie, Tineret şi Sport, Drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Ştiinţă, Turism, Servicii publice şi Comerţ: toate proiectele înscrise pe ordinea de zi
Comisia 3 – Muncă şi protecţie socială, Protecţie copii, Juridică şi de disciplină, Cooperarea interinstituţională pe plan intern şi extern, Cooperarea sau Asocierea cu persoane juridice române sau străine, Înfrăţirea, Cooperarea comunei cu unităţi administrativ – teritoriale din ţară sau din alte ţări, Aderarea la Asociaţii naţionale şi internaţionale: toate proiectele înscrise pe ordinea de zi.
Domnii consilieri sunt invitați să formuleze amendamente, dacă este necesar.