Nr. 44 / 17.05.2024
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind organizarea rugilor din localitățiile: Giulvăz, Rudna, Ivanda și Crai Nou, precum și încheierii contractelor de servicii muzicale și desemnarea responsabililor de evenimente.

Stare

Hotărâre

adoptată

devine obligatorie sau produce efecte juridice din:

17 Mai 2024

Hotărâre

România

România

Județul Timiș

Consiliul Local al comunei Giulvăz

Comuna Giulvăz

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 44 din 17.05.2024

privind organizarea rugilor din localitățiile: Giulvăz, Rudna, Ivanda și Crai Nou, precum și încheierii contractelor de servicii muzicale și desemnarea responsabililor de evenimente.

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. Hotărârea Consiliului Local Giulvăz, cu nr. 14/07.02.2024, privind aprobarea bugetului local de venituri și cheltuieli pe anul fiscal 2024;
  2. prevederile Legii nr. 26/2008, privind protejarea patrimoniului cultural imaterial; 
  3. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice;

Ținând cont de:

  1. Raportul Compartimentului Achiziții Publice, cu nr. 161/A/2023;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei giulvăz

întrunit în a 3-a ședință extraordinară a mandatului 2020 - 2024, adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1 Se aprobă organizarea rugilor din localitățiile:

a)     Giulvăz în data de 23.06.2024;

b)     Rudna în data de 07.07.2024;,

c)     Ivanda în data de 26.07.2024;

d)     Crai Nou în data de 20.07.2024;

 Art. 2 Se desemnează din cadrul Consiliului Local Giulvăz, responsabili de evenimentul menționat la art. 1, în persoana domnilor:

a)     Ruga comuna Giulvăz: Cristeți Florentin Gheorghe și  Cătău Sorin;

b)     Ruga sat Rudna: Ungureanu Sorin și Rămneanțu Sorin Petru;

c)     Ruga sat Ivanda: Dunăreanu Eugen și Teslovan Sergiu;

d)     Ruga sat Crai Nou Butu Solomon și Martinescu Cătălin.

Art. 3 Se aprobă contractarea unor firme specializate care să presteze servicii muzicale pentru evenimentele menționate la art.1.

Art. 4 Plata pentru serviciile menționate la art. 1, art.3, să se facă din bugetul local, Capitolul 67.02. – Cultură, recreare și religie

Art. 5 Prezenta hotărâre se comunică: Instituţiei Prefectului – Judeţul Timiş; Cetăţenilor prin afişare, la sediul instituţiei; dllui primar; dnei secretar general; prin publicare pe pagina de internet a Primăriei Comunei Giulvăz.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Ionela-Eliza-Maria LUNCZ

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI GIULVĂZ,

Ramona-Nicoleta BAKOS

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 44 / 17.05.2024

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 7
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 13
2 Numărul consilierilor locali în funcție 13
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 13
4 Numărul voturilor „PENTRU” 13
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 44 / 17.05.2024

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 17.05.2024
2 Comunicarea către primar 17.05.2024
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 30.05.2024
4 Comunicarea către prefectul județului 23.05.2024
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează 17.05.2024
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu 17.05.2024