Nr. 23 / 27.02.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind includerea de noi mijloace fixe în Anexa V (Lista bunurilor proprietate publică) a Contractului de Delegare a gestiunii serviciilor publice de alimentare cu apa și canalizare

Hotărâre

România

România

Județul Timiș

Consiliul Local al comunei Giulvăz

Comuna Giulvăz

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 23 din 27.02.2025

privind includerea de noi mijloace fixe în Anexa V (Lista bunurilor proprietate publică) a Contractului de Delegare a gestiunii serviciilor publice de alimentare cu apa și canalizare

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. Raportul cu nr. 385/30.01.2025 al apartului de specialitate al Primarului comunei Giulvăz;
  2. Proiect regional de dezvoltare a infrastructutii de apă și apă uzată din județul Timiș, în perioada 2014-2020
  3. Contract de lucrări nr. 319/AP/11.11.2021 ”CL 5: Proiectare și execuție stații tratare Giulvăz, Mașloc, Liebling, Sacoșul Turcesc, Tormac.
  4. Procesul verbal de recepție la terminarea lucrărilor nr. 11977/22.05.2024
  5. Procesul verbal de predare – primire nr. 1398/27.01.2025 încheiat între AQUATIM SA și Primăria comunei Giulvăz.
  6. Legea nr. 241/2006 privind serviciul de alimentare cu apa și de canalizare;
  7. Legea nr. 51/2006 privind serviciile comunitare de utilitati publice;
  8. Hotărârea consiliului local Giulvăz nr. 101/29.07.2009, privind aprobarea delegării gestiunii serviciilor publice de alimentare cu apă și de canalizare în comuna Giulvăz prin atribuire directă operatorului regional AQUATIM SA Timișoara.

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei giulvăz

întrunit în a 4-a ședință ordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre:

Art.1 (1) Se aprobă transmiterea spre administrare şi folosinţă a  mijloacelor fixe din anexa la prezenta hotărâre si a terenurilor aferente acestora, către Aquatim SA  pentru a completa Anexa V „Lista cu bunurile proprietate publică transmise operatorului” la Contractul de Delegare a serviciilor publice de alimentare cu apă şi de canalizare nr. 932/19.01.2010 încheiat între Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară Apă - Canal Timis şi Aquatim S.A.

           (2) Mijloacele  fixe cuprinse in Anexa la prezenta hotărâre sunt de natura domeniului public și sunt realizate prin Programul Operaţional Infrastructura Mare “Proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apă și apă uzată din județul Timiș, în perioada 2014-2020” predate-primite de catre Aquatim SA catre UAT Giulvăz;

Art. 2 Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri, se încredințează Compartimentului Financiar, contabilitate, taxe și impozite.

Art. 3 Prezenta hotărâre poate fi atacată în contencios, conform prevederilor art. 7 şi 11 din Legea nr. 554/2004 privind contenciosul administrativ.

Art. 4 Prezenta hotărâre se comunică: Instituţiei Prefectului – Judeţul Timiş; Cetăţenilor prin afişare, la sediul instituţiei; D-lui primar; Compartimentelor de specialitate; prin publicare pe pagina de internet a Primăriei Comunei Giulvăz.


PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Gheorghe CHINCEȘ

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI GIULVĂZ,

Ramona-Nicoleta BAKOS

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 23 / 27.02.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 7
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 13
2 Numărul consilierilor locali în funcție 13
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 12
4 Numărul voturilor „PENTRU” 11
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 1
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 1
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 23 / 27.02.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 27.02.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 12.03.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 12.03.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie și produce efecte juridice începând cu