Nr. 24 / 27.02.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind aprobarea contractării unor firme specializate care să presteze serviciile de cadastru, topografie și geodezie, pentru domeniul public și privat aflat în administrarea Consiliului Local Giulvăz

Hotărâre

România

România

Județul Timiș

Consiliul Local al comunei Giulvăz

Comuna Giulvăz

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 24 din 27.02.2025

privind aprobarea contractării unor firme specializate care să presteze serviciile de cadastru, topografie și geodezie, pentru domeniul public și privat aflat în administrarea Consiliului Local Giulvăz

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. Raportul cu nr. 56/A/14.02.2025 al consilier achiziții publice Radu Manuela Izabela, Compartiment Achiziții publice, din  cadrul Primăriei Comunei Giulvăz;
  2. Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
  3. OUG nr. 45/2018 pentru modificarea și completarea unor acte normative cu impact asupra sistemului achizițiilor publice;
  4. Art. 354 din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ;
  5. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice;
  6. HG nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice:
  7. Ordonanţă de Urgenţă nr. 107/2017 pentru modificarea şi completarea unor acte normative cu impact în domeniul achiziţiilor publice

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei giulvăz

întrunit în a 4-a ședință ordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre:

Art.1 Se aprobă contractarea unor firme specializate care să presteze servicii de cadastru, topografice și geodezie, pentru domeniul public și privat aflat în administrarea Consiliului Local Giulvăz.

Art. 2 Se aprobară, ca plata pentru serviciile mentionate la art. 1, să se facă din bugetul local, Cap. 70.02. – Servicii de Dezvoltare Publică și Locuințe.

Art. 3 Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează  Compartimentului de Achiziții publice și Compartimentului Financiar, contabilitate, taxe și impozite.

Art. 4 Prezenta hotărâre poate fi atacată în contencios, conform prevederilor art. 7 şi 11 din Legea nr. 554/2004 privind contenciosul administrativ.

Art. 5 Prezenta hotărâre se comunică: Instituţiei Prefectului – Judeţul Timiş; Cetăţenilor prin afişare, la sediul instituţiei; D-lui primar; Compartimentelor de specialitate; prin publicare pe pagina de internet a Primăriei Comunei Giulvăz.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Gheorghe CHINCEȘ

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI GIULVĂZ,

Ramona-Nicoleta BAKOS

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 24 / 27.02.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 7
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 13
2 Numărul consilierilor locali în funcție 13
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 12
4 Numărul voturilor „PENTRU” 12
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 1
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 24 / 27.02.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 27.02.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 12.03.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 12.03.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie și produce efecte juridice începând cu