Art.1 Se convoacă consilierii locali din cadrul Consiliului Local Giulvăz în şedinţă extraordinară, pentru data de 09.04.2025, ora 13:00, la sediul primăriei, având următoarea:
O R D I N E D E Z I
- Proiect de hotărâre privind aprobarea contractării unei firme specializate în elaborarea caietelor de sarcini pentru lucrările de investiții ale comunei Giulvăz, pe anul 2025;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea Procesului verbal nr. 1451/25.03.2025 încheiat cu ocazia finalizării implementării RENNS (Registrul Electronic al Nomenclaturii Stradale);
- Proiect de hotărâre privind aprobarea obiectivului de investiții ”Drum de acces și parcare la Grădinița cu Program Prelungit din localitatea Giulvăz, comuna Giulvăz, județul Timiș”, a indicatorilor tehnico-economici, a devizului general și contractarea unei firme specializate care să execute lucrarea mai sus menționată, precum și desemnarea unor reprezentanți din cadrul Consiliului local Giulvăz pentru recepția ce va avea loc la finalizarea lucrărilor;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea raportul de evaluare a terenurilor înscrise în CF 405118 și CF 405119, în suprafață de 550 mp, localitatea Giulvăz, aparținând domeniului privat al comunei Giulvăz, în administrarea Consiliului Local Giulvăz;
- Proiect de hotărâre privind vânzarea prin licitație publică cu strigare, a terenului în suprafață totală de 550 mp, înscris în CF 405118, localitatea Giulvăz, aparținând domeniului privat al comunei Giulvăz, în administrarea Consiliului Local Giulvăz;
- Proiect de hotărâre privind vânzarea prin licitație publică cu strigare, a terenului în suprafață totală de 550 mp, înscris în CF 405119, localitatea Giulvăz, aparținând domeniului privat al comunei Giulvăz, în administrarea Consiliului Local Giulvăz;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea unei facilități salariaților primăriei comunei Giulvăz, județul Timiș privind cerințele minime de securitate și sănătate în muncă referitoare la utilizarea echipamentelor cu ecran de vizualizare pentru salariații primăriei comunei Giulvăz;
- Cereri adresate Consiliului Local Giulvăz.
- Adrese primite spre rezolvare de către Consiliul Local Giulvăz.
- Întrebări, interpelări, petiţii şi informarea consilierilor locali.
Art. 2 De convocarea consilierilor, răspunde secretarul general al UAT Giulvăz.
Art. 3 Prezența dispoziţie se comunică:
- Cetăţenilor prin afişare;
- Consilierilor locali;
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- D-lui primar.
- Materiale înscrise pe proiectul ordinii de zi: rapoartele compartimentelor de resort, legislație;
- Materialele înscrise pe ordinea de zi, sunt puse la dispoziția consilierilor locali, în format electronic.
- Comisiile de specialitate, cărora le-au fost trimise proiectele de hotătâri, spre avizare:
Comisia 1 - Comisia pentru domeniile de Administrarea domeniului public şi privat al comunei Giulvăz, Agricultură, Activităţi economico – financiare, Amenajarea teritoriului şi urbanism, Protectia mediului şi Gospodărirea Apelor, Studii şi Strategii, Buget, Finanţe, Impozite şi Taxe, Administraţie locală şi Ordine publică : toate proiectele înscrise pe ordinea de zi
Comisia 2 – Comisia pentru domeniile – Activităţi social-culturale, Culte, Învăţământ, Sănătate şi Familie, Tineret şi Sport, Drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Ştiinţă, Turism, Servicii publice şi Comerţ: toate proiectele înscrise pe ordinea de zi
Comisia 3 – Muncă şi protecţie socială, Protecţie copii, Juridică şi de disciplină, Cooperarea interinstituţională pe plan intern şi extern, Cooperarea sau Asocierea cu persoane juridice române sau străine, Înfrăţirea, Cooperarea comunei cu unităţi administrativ – teritoriale din ţară sau din alte ţări, Aderarea la Asociaţii naţionale şi internaţionale: toate proiectele înscrise pe ordinea de zi.
Domnii consilieri sunt invitați să formuleze amendamente, dacă este necesar.