Nr. 5 / 21.02.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind aprobarea înființării unui centru fix pentru colectarea deșeurilor textile și a achiziționării serviciilor de salubrizare pentru anul 2025 la comanda Grivița, județul Galați

Inițiator proiect

Niță CHEBAC

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Galați

Consiliul Local al comunei Grivița

Comuna Grivița

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 5 din 21.02.2025

privind aprobarea înființării unui centru fix pentru colectarea deșeurilor textile și a achiziționării serviciilor de salubrizare pentru anul 2025 la comanda Grivița, județul Galați

În conformitate cu prevederile :

-art. 15 alin. (2), art. 121 alin. (1) şi alin. (2) din Constituţia României, republicată;

- art. 7, alin. (2) din Codul civil al României, adoptat prin Legea nr. 287/2009, republicat, cu modificările şi completările ulterioare;

- art. 3 alin. (2), art. 31, art. 40-49 și art. 80-83 din Legea nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările și completările ulterioare;   

- Ordinul nr. 119/2014 pentru aprobarea Normelor de igienă şi sănătate publică privind mediul de viaţă al populaţiei, cu modificările şi completările ulterioare; 

- art. 17, alin. (5), lit. i) , art. 60 alin. (1) A. lit. g1 ), pct. 11 din Anexa nr. 1 la Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 92/2021 privind regimul deșeurilor;

 - art. 3 alin. (2) lit. f), art. 4 lit. c), art. 8 alin. (3), art. 11 alin. (1) și art. 12 din Ordonanța Guvernului

 nr. 2/2021 privind depozitarea deșeurilor; 

- Secțiunea 2, pct. 4 din Anexa la Ordinul nr. 95/2005 privind stabilirea criteriilor de acceptare şi procedurilor preliminare de acceptare a deşeurilor la depozitare şi lista naţională de deşeuri acceptate în fiecare clasă de depozit de deşeuri;

 - anexa 1 la Hotărârea Guvernului nr. 1061/2008 privind transportul deşeurilor periculoase şi nepericuloase pe teritoriul României;

 - Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 195/2005 privind protecția mediului, cu modificările și completările ulterioare;

- art. 8 alin. (1), , ale art. 43 alin. (1), din Legea nr. 51/2006 privind serviciile comunitare de utilități publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare,;

- Legea nr.101/2006 a serviciului de salubrizare a localităţilor, republicată (r1), cu modificările şi completările ulterioare 

- Legea nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor si a deseurilor de ambalaje, cu modificările şi completările ulterioare;

-Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 195/2005 privind Protectia mediului,cu modificarile si completarile ulterioare;

-art.7 ,alin 5 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice,actualizata cu modificarile si completarile ulterioare

-art. 7 din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, cu modificările și completările ulterioare;

-art. 129 alin. (2) lit. b) și d), alin. (4) lit. e) și alin. (7) lit. i) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare

Luand act de :

-Raportul de specialitate, inregistrat sub nr.1049/14.02.2025 ,intocmit    conform prevederilor art. 136, alin. (8), lit. b) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare

Avand in  vedere :

-Referatul de aprobare  a d-lui Chebac Nita  – primarul comunei Grivita , judetul Galati, inregistrat sub nr._1050/14.02.2025 intocmit    conform prevederilor art. 136, alin. (8), lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

- Avizele favorabile  ale comisiilor de specialitate 1,2 si 3 emise in conformitate cu

 prevederile art. 136, alin. (6) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;  ale consiliului local;

In baza prevederilor art. 196 alin (1) “a” din Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare

 

 

Consiliul Local al comunei  Grivita județul Galati,

Intrunit in sedinta ordinara   convocata in data de 21.02.2025

                                                                                                                      HOTARASTE    

 Art. 1. Se aproba infiintarea unui centru fix de colectare a deseurilor textile ,provenite de la cetatenii comunei Grivita, judetul Galati,in in zona fostului sector zootehnic,respectiv magazia C.A.P. 

 Art. 2. Se aprobă modalitatea  provizorie de  delegare a Serviciului public de salubrizare al comunei Grivita  din județul Galați prin contract de achizitie publica de servicii conform Legii nr.98/2016 actualizata cu modificarile si completarile ulterioare ,catre o societate licentiata in executarea de servicii de salubrizare,avand in vedere necesitatea asigurarii continuitatii seviciilor   publice de salubrizare .

Art.3 Prezenta hotarare ,va fi dusa la indeplinire,cu respectarea cadrului legal incident, prin compartimentul de specialitate,de catre primarul comunei Grivita,judetul Galati.

Art.4. Prezenta hotarare poate fi contestata in conditiile si termenele prevazute de Legea nr.554/2004 a contenciosului administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare.

Art.5Prezenta hotărâre se comunică, în mod obligatoriu, prin intermediul secretarului general al comunei, în termenul prevăzut de lege, primarului comunei Grivita , prefectului județului Galați, și se publică în Monitorul Oficial al Comunei Grivita , la pagina de internet www.primariagrivita ro, în subeticheta „HOTĂRÂRI CONSILIUL LOCAL”.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Florin ANGHELUȚĂ

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI GRIVIȚA,

Maricica NIȚU

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 5 / 21.02.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii deschis
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 7
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 13
2 Numărul consilierilor locali în funcție 13
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 12
4 Numărul voturilor „PENTRU” 12
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 1
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 5 / 21.02.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 21.02.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 06.03.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 21.02.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu