Având în vedere:
- – adresa nr.92372/25.06.2024, a Inspectoratului Judeţean de Poliţie Ialomiţa înregistrată la Primăria Griviţa sub nr.2338 din 25.06.2024 ;
- referat de aprobare al primarului comunei Griviţa înregistrat sub nr.2407 din26.06.2024; - raportul compartimentului de specialitate nr.2407 din 26.06.2024;
- – raportul de avizare al Comisiei pentru buget, finanţe, urbanism, lucrări publice,
administrarea domeniului public şi privat, agricultură, gospodărie comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ nr.2350 din 25.06.2024;
- raportul de avizare al Comisia juridică şi de administraţie publică nr.2351 din 25.06.2024;
- prevederile art. 349 din OUG nr.57/2019 privind Codul Administrativ cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 129 alin. (2) lit. c) şi d), alin. (6) lit. a),alin. (7) lit. g) art. 349, respectiv ale art. 139 alin. (3) lit.g), din ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
H O T Ă R Ă Ş T E :
Art. 1 – Se aprobă încheierea unui contract de comodat, având ca obiect spaţiul în care funcționează Postul de Poliție Grivița, bun ce aparţine domeniului public al comunei Griviţa, pe o perioadă de 10 ani, începând cu data de 12.07.2024.
Art. 2 – Inspectorul urbanism din cadrul aparatului de specialitate al primarului vor duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.