Proiect de Hotărâre al autorității deliberative

Nr. 23 / 18.03.2025
Caracter normativ

Proiect de hotărâre

privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli al comunei Gura Raului pe anul 2025

Avizul comisiilor de specialitate

  • Comisia 1

  • Comisia 2

  • Comisia 3

Raportul compartimentelor de resort

Raport Secretarul general

Forma inițiatorului

România

România

Județul Sibiu

Consiliul Local al comunei Gura Râului

Comuna Gura Râului

Proiect de hotărâre

Nr. 23 din 18.03.2025

privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli al comunei Gura Raului pe anul 2025

       

Consiliul local al comunei Gura Râului,  în şedinţă publică ordinară,  la data de 24 martie 2025;

Având în vedere referatul de aprobare nr. 1003/1/09.02.2024 al inițiatorului proiectului și raportul de specialitate nr. 1003/2/09.02.2024 întocmit de inspectorul din compartimentul financiar din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Gura Râului privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli al comunei Gura Raului pe anul 2025;  

Văzând avizul comisiei pentru programe de dezvoltare economico-socială, buget-finanțe, administrarea domeniului public și privat, agricultură, gospodărire comunală, protecția mediului, servicii și comerț, comisiei pentru învățământ, sănătate, cultură, protecția socială, activități sportive și de agrement și comisiei pentru administrație publică locală, juridică, apărarea ordinii, a liniștii publice și a drepturilor cetățenilor;      

Ținând cont de adresa ANAF nr. SBG-DEX-377/10.01.2024 inregistrată in cadrul Primariei sub nr. 232/11.01.2024   si de repartizarea sumelor de la Consiliul Judetean Sibiu prin adresa nr. 234/11.01.2024,

În conformitate cu prevederile Legii nr. 9/2025 a bugetului de stat pe anul 2025, prevederile, art.19 alin.1 lit.a, art.20 alin.1 lit.c, din Legea nr.273/2006 privind finantele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare, ale Legii nr. 82/1991, Legea contabilităţii republicată, cu modificările și completările ulteriare,    

În temeiul prevederilor art.129, alin.1, alin.2 lit.b, alin.4 lit.a, art.139 alin.1,art.196 alin.1 lit.a, art.197,  din Ordonanța de Urgență a Guvernului  nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,


Consiliul Local al Comunei Gura Râului adoptă următoarea hotărâre:

 

 

Art.1 Se aprobă bugetul local de venituri și cheltuieli al comunei Gura Râului, județul Sibiu pentru anul 2025, conform anexei nr.1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2  Se aprobă lista de investiţii pentru anul 2025, conform anexei nr.2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.3. Se aprobă utilizarea vărsămintelor din secţiunea de funcţionare pentru finanţarea secţiunii de dezvoltare a bugetului local pe anul 2025 în sumă de 2265,10 mii lei.

Art.4  Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se desemnează primarul şi compartimentul financiar – contabil din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Gura Râului.

Art.5  Prezenta hotărâre va fi comunicată în termen legal prin grija secretarului comunei Gura Râului către Institutia Prefectului Judetului Sibiu, către persoanele interesate și va fi făcută publică prin publicarea în Monitorul Oficial Local.

 

 

INIȚIATOR PROIECT:

PRIMARUL COMUNEI GURA RÂULUI

Ioan-Toma ZAV

AVIZEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI GURA RÂULUI

Anca-Maria VITAN

Documente de prezentare și motivare

  • Forma inițiatorului
    Forma inițiatorului
  • Raport Secretarul general
    Raport Secretarul general
  • Avizul comisiei de specialitate ( Comisia 1 )
    Avizul comisiei de specialitate ( Comisia 1 )
  • Avizul comisiei de specialitate ( Comisia 2 )
    Avizul comisiei de specialitate ( Comisia 2 )
  • Avizul comisiei de specialitate ( Comisia 3 )
    Avizul comisiei de specialitate ( Comisia 3 )

Rezultate voturi