Proiect de Hotărâre al autorității deliberative
Nr. 18
/
27.05.2022
Caracter normativ
Proiect de hotărâre
privind aprobarea modificării organigramei şi statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al primarului comunei ARDUSAT
Inițiator proiect
Ciprian-Vasile RUS
Primarul comunei
Avizul comisiilor de specialitate
-
Comisia 1
-
Comisia 2
-
Comisia 3
Raportul compartimentelor de resort
Raport Secretarul general
Forma inițiatorului
România
Județul Maramureș
Consiliul Local al comunei Ardusat
Proiect de hotărâre
Nr. 18 din 27.05.2022
privind aprobarea modificării organigramei şi statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al primarului comunei ARDUSAT
În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
Consiliul local al comunei ardusat
adoptă prezenta hotărâre.
INIȚIATOR PROIECT:
PRIMARUL COMUNEI ARDUSAT
Ciprian-Vasile RUS
AVIZEAZĂ PENTRU LEGALITATE:
SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI ARDUSATOana-Teodora-Augusta MĂRIEȘ