Proiect de Hotărâre al autorității deliberative

Nr. 18 / 27.05.2022
Caracter normativ

Proiect de hotărâre

privind aprobarea modificării organigramei şi statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al primarului comunei ARDUSAT

Avizul comisiilor de specialitate

  • Comisia 1

  • Comisia 2

  • Comisia 3

Raportul compartimentelor de resort

Raport Secretarul general

Forma inițiatorului

România

România

Județul Maramureș

Consiliul Local al comunei Ardusat

Comuna Ardusat

Proiect de hotărâre

Nr. 18 din 27.05.2022

privind aprobarea modificării organigramei şi statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al primarului comunei ARDUSAT

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei ardusat

adoptă prezenta hotărâre.

INIȚIATOR PROIECT:

PRIMARUL COMUNEI ARDUSAT

Ciprian-Vasile RUS

AVIZEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI ARDUSAT

Oana-Teodora-Augusta MĂRIEȘ

Rezultate voturi