Nr. 12 / 28.02.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind mandatarea reprezentantului UAT oraș Baia de Aramă în Adunarea Generală a Asociaţiei pentru Managementul Serviciilor de Apă şi de Canalizare Mehedinţi pentru a vota aprobarea modificării Contractului de Delegare a Gestiunii serviciilor publice de alimentare cu apă şi de canalizare nr. 20 din 06.11.2009

Inițiator proiect

Ilie-Ion TUDORESCU

Primarul orașului

Hotărâre

România

România

Județul Mehedinți

Consiliul Local al orașului Baia de Aramă

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 12 din 28.02.2025

privind mandatarea reprezentantului UAT oraș Baia de Aramă în Adunarea Generală a Asociaţiei pentru Managementul Serviciilor de Apă şi de Canalizare Mehedinţi pentru a vota aprobarea modificării Contractului de Delegare a Gestiunii serviciilor publice de alimentare cu apă şi de canalizare nr. 20 din 06.11.2009

Ținând cont de:

- Prevederile Statutului Asociaţiei pentru Managementul Serviciilor de Apă şi de Canalizare Mehedinţi, art. 16, alin. (2), lit. l);

- Prevederile Legii nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, art. 8, alin. (3), lit. d2, coroborat cu art. 10 alin. (5);

- Prevederile Contractului de Delegare a Gestiunii Serviciilor Publice de Alimentare cu Apă şi de Canalizare nr. 20 din 06.11.2009;

- HCL nr. 54/30.08.2024 emisă de Consiliul Local Baia de Aramă, privind predarea sistemului integrat de canalizare şi alimentare cu apă realizat prin proiectul ,,Sistem de canalizare şi staţii de epurare, reţeţele de alimentare cu apă în satul Negoieşti, oraş Baia de Aramă” către SC SECOM S.A.;

- Adresa Asociaţiei pentru Managementul Serviciilor de Apă şi de Canalizare Mehedinţi nr. 39/05.02.2025, înregistrată la Primăria orașului Baia de Aramă sub nr. 7478/05.02.2025, prin care solicită mandatarea reprezentantului Consiliului Local al orașului Baia de Aramă în Adunarea Generală a Asociaţiei;

Luând act de:

- referatul de aprobare al primarului orașului Baia de Aramă, înregistrat sub nr. 7726/20.02.2025 și de raportul de specialitate întocmit de către doamna Oana BÎLTEANU - consilier juridic, înregistrat sub nr. 7727/20.02.2025; 

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al orașului baia de aramă

întrunit în a 4-a ședință ordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre.

Art.1 Se aprobă modificarea Contractului de Delegare a Gestiunii Serviciilor Publice de Alimentare cu Apă şi de Canalizare nr. 20 din 06.11.2009, în urmă emiterii HCL Baia de Aramă nr. 54/30.08.2024, în sensul actualizării art. 76 alin.1 lit. b)  Dispozitii Generale ,,Lista bunurilor proprietate publică şi privată, aferente Serviciilor şi care sunt transmise spre folosinţă Operatorului pe durata contractului”, prin adăugarea listei bunurilor de retur aferente obiectivului de investiţii ,,Sistem de canalizare, staţie de epurare şi alimentare cu apă în satul Negoieşti, oraş Baia de Aramă”, conform. HCL nr. 54/30.08.2024.

Art.2 Se împuterniceşte domnul Mirel BUNCIANU, reprezentant al UAT oraș  Baia de Aramă, în Adunarea Generală a Asociaţiei pentru Managementul Serviciilor de Apă şi de Canalizare Mehedinți, să voteze în favoarea adoptării prezentei hotărâri în cadrul ședinței A.G.A.  

Art.3 Prezenta hotărâre se comunică Instituției Prefectului – județul Mehedinți, Primarului orașului Baia de Aramă, Asociației pentru Managementul Serviciilor de Apă și de Canalizare Mehedinți, și se aduce la cunoștința publică prin grija secretarului general al UAT oraș Baia de Aramă. 

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Ionuț-Victor BĂLOI

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL ORAȘULUI BAIA DE ARAMĂ,

Victor-Sabin CURELEA

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 12 / 28.02.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității absolute a consilierilor locali în funcție
Voturi necesare 8
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 15
2 Numărul consilierilor locali în funcție 14
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 14
4 Numărul voturilor „PENTRU” 14
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 12 / 28.02.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 28.02.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 13.03.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 14.03.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu