Art. 1. Se aprobă inițierea demersurilor pentru reorganizarea fondului de carte și modernizarea activității Bibliotecii Comunale Bârnova.
Art. 2. Se constituie comisia de lucru în vederea constatării și verificării evidențelor din Registrul de Mișcare a Fondurilor (RMF) și Registrul Inventar, după cum urmează:
Președinte: Șoșu Georgeta-Iuliana, consilier local la Consiliul Local Bârnova;
Membri: Acatrinei Florin, consilier local la Consiliul Local Bârnova;
Ivan Ana-Simona, referent financiar contabil la Primăria comunei Bârnova;
Dăscălescu Aurora, bibliotecar la Primăria comunei Bârnova;
Iliescu Oana-Maria, consilier primar la Primăria comunei Bârnova.
Secretariatul comisiei va fi asigurat de către dna Ivan Ana-Simona, referent financiar contabil la Primăria comunei Bârnova.
Art. 3. Se constituie comisia de lucru în vederea evaluării financiar-contabile, după cum urmează:
Președinte: Șoșu Georgeta-Iuliana, consilier local la Consiliul Local Bârnova;
Membri: Acatrinei Florin, consilier local la Consiliul Local Bârnova;
Ivan Ana-Simona, referent financiar contabil la Primăria comunei Bârnova;
Dăscălescu Aurora, bibliotecar la Primăria comunei Bârnova;
Iliescu Oana-Maria, consilier primar la Primăria comunei Bârnova.
Secretariatul comisiei va fi asigurat de către dna Ivan Ana-Simona, referent financiar contabil la Primăria comunei Bârnova.
Art. 4. Stabilirea atribuțiilor comisiei menționate la art. 2 al prezentei, după cum urmează:
● evaluarea fizică a volumelor existente;
● identificarea cărților infestate, acțiune coroborată cu rapoartele întocmite analizele de laborator emise de Universitatea pentru Științele Vieții „Ion Ionescu de la Brad” din Iași, referitoare la infestarea fondului de carte;
● redactarea unui raport de observație, în baza căruia Comisia II poate iniția demersurile financiar-contabile de scoatere din patrimoniu.
Art. 5. Stabilirea atribuțiilor comisiei menționate la art. 3 al prezentei, după cum urmează:
- corelarea fondului de carte cu evidența contabilă;
- constatarea valorii bunurilor propuse pentru casare;
- verificarea concordanței cu fondul scriptic împreună cu evidența contabilă a U.A.T.;
- elaborarea documentelor justificative din punct de vedere contabil;
- redactarea unui raport contabil aferent casării.
Art. 6. Comisiile prevăzute la art. 2 și art. 3 au obligația de a include în rapoartele întocmite analizele de laborator emise de Universitatea pentru Științele Vieții „Ion Ionescu de la Brad” din Iași, referitoare la infestarea fondului de carte.
Art. 7. Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se va ocupa d-nul primar al comunei Bârnova, d-nul Balan Mihai şi compartimentele de specialitate din cadrul Primăriei comunei Bârnova.
Art. 8. Copii de pe prezenta hotărâre se vor comunica: Primarului Comunei Bârnova, pentru luarea la cunoştinţă şi ducerea la îndeplinire, Instituţiei Prefectului judeţului Iaşi, pentru controlul legalităţii acesteia; persoanelor nominalizate pentru luare la cunoştinţă şi ducere la îndeplinire; altor persoane fizice sau juridice interesate, autorităţi sau instituţii publice, toate prin grija secretarului general al Comunei Bârnova în termen de cel mult 10 zile de la data adoptării prezentei.