Nr. 105 / 23.12.2024
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind reorganizarea aparatului de specialitate al Primarului comunei Bustuchin, județul Gorj, aprobarea organigramei și a ștatului de funcții;

Inițiator proiect

Ion CIOCEA

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Gorj

Consiliul Local al comunei Bustuchin

Comuna Bustuchin

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 105 din 23.12.2024

privind reorganizarea aparatului de specialitate al Primarului comunei Bustuchin, județul Gorj, aprobarea organigramei și a ștatului de funcții;

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. Ordinul nr. 130/26.03.2024  privind aprobarea  numărului maxim de posturi din aparatele de specialitate al Consiliului Județean Gorj, din aparatele de specialitate ale primarilor unităților administrativ-teritoriale din județul Gorj precum și din instituțiile publice în ințate prin hotărâri ale autorităților deliberative de la nivelul județului Gorj;
  2. prevederile art. XVII, alin. (8) din Legea nr. 296/2023 privind unele măsuri scal-bugetare pentru asigurarea sustenabilităţii financiare a României pe termen lung;
  3. prevederile art.129 alin.(3) lit. c) și e), art.130, art.370, art.382, art. 391, art.404, art.405, art.407, art.408, art. 409, art. 518, și art.610 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ;
  4. prevederile Legii nr.53/2003 - Codul Muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  5. prevederile art.8 alin.(l) și art.11 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
  6. prevederile O.U.G. nr. 63/2010 pentru modificarea și completarea Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, precum și pentru stabilirea unor măsuri nanciare, cu modi cările și completările ulterioare;
  7. Ordinul nr. 29/2019 pentru serviciile sociale acordate in comunitate;

Ținând cont de:

  1. Referatul de aprobare nr. 15696 din 23.12.2024 la proiectul de hotărâre privind reorganizarea aparatului de specialitate al Primarului comunei Bustuchin, județul Gorj, aprobarea organigramei și a ștatului de funcții;
  2. Raportul de specialitate nr. 15697 din 23.12.2024 întocmit de Secretarul General al comunei Bustuchin;
  3. Referatul de necesitate al Centrului Multifunctional Bustuchin cu nr. 266 din 20.12.2024 si inregistrat la Primaria comunei Bustuchin cu nr. 15620 din 20.12.2024 

Luând act de:

  1. HOTĂRÂREA NR. 62 din 23.08.2024 privind reorganizarea aparatului de specialitate al Primarului comunei Bustuchin, județul Gorj, aprobarea organigramei și a ștatului de funcții

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei bustuchin

întrunit în a 2-a ședință ordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1 - Se aprobă modificarea si completarea Organigramei si a Statului de functii al aparatului de specialitate al primarului comunei Bustuchin, judetul Gorj,  conform următoarei operatiuni:

            Se infiinteaza un post vacant de executie contractual de educator, nivel de studii S in cadrul ,,Centrului Multifunctional Bustuchin - Serviciul social de zi - Centrul de socializare si petrecere a timpului liber pentru varstnici.''

Art. 2 - Anexa nr.1 - Organigrama si Anexa nr. 2 – Statul de functii, fac parte integranta din prezenta hotărare. 

Art. 3 - Primarul comunei Bustuchin si compartimentele de resort din cadrul aparatului de specialitate al primarului,  vor asigura ducerea la indeplinire a prezentei hotărâri. 

Art. 4 - Prezenta hotarare poate fi contestata la Tribunalul Gorj în conformitate cu prevederile Legii nr. 554/2004 privind  contenciosul admnistrativ, cu modificarile si completarile ulterioare.  

Art. 5 - Secretarul general al unitatii administrativ-teritoriale va comunicata prezenta hotarare, Prefectului judetului Gorj, Primarului comunei Bustuchin,  ANFP  şi se aduce la cunoştinţă publică prin afișare sau publicare pe   site-ul institutiei.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Virgil POPA

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI BUSTUCHIN,

Radu-Dănuț MIHĂILESCU

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 105 / 23.12.2024

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 7
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 13
2 Numărul consilierilor locali în funcție 13
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 13
4 Numărul voturilor „PENTRU” 12
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 1
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 105 / 23.12.2024

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 23.12.2024
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 10.01.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 10.02.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu