Nr. 13 / 22.01.2025
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind utilizarea in anul 2025 a excedentului rezultat la închiderea exercițiului bugetar al anului 2024

Inițiator proiect

Petru CAREBIA

Primarul comunei

Stare

Hotărâre

adoptată

devine obligatorie sau produce efecte juridice din:

18 Februarie 2025

Hotărâre

România

România

Județul Timiș

Consiliul Local al comunei Coșteiu

Comuna Coșteiu

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 13 din 22.01.2025

privind utilizarea in anul 2025 a excedentului rezultat la închiderea exercițiului bugetar al anului 2024

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. Prevederile O.M.F.P. nr. 6767/2024 pentru modificarea normelor metodologice privind încheierea exercițiului bugetar al anului 2024, aprobate prin Ordinul Ministerului Finanțelor Publice nr. 6688/18.12.2024 pentru aprobarea Normelor metodologice privind încheierea exercițiului bugetar al anului 2024.
  2. Prevederile Legii 273/2006 privind finanțele publice locale cu modificările si completările ulterioare.

Ținând cont de:

  1. Referatul de aprobare nr. 327 din 15.01.2025 al d-lui primar Petru Carebia din cadrul Primăriei Comunei Coșteiu;
  2. Raportul de specialitate nr. 329/2025 întocmit de compartimentul financiar – contabilitate;
  3. Avizul comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului Local Coșteiu; 

Luând act de:

  1. Extrasele de cont nr. 7808/23.12.2024 prin care ne-a fost virata suma de 256.621,48 lei si extrasul de cont nr. 8033/23.12.2024 prin care ne-a fost virata suma de 48.758,08 lei – plata de la UEFISCDI in cadrul proiectului “Dotarea cu mobilier, materiale didactice si echipamente digitale a Scolii Gimnaziale  Coșteiu”.

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei coșteiu

întrunit în a 4-a ședință ordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1. - Se aproba utilizarea in 2025 a excedentului rezultat la închiderea exercițiului bugetar al anului 2024 in suma de 3.952.079,49 lei, suma repartizata astfel:

Planul National de Redresare si Reziliența (PNRR), Componenta C15 : Educație – Dotarea cu mobilier, materiale didactice si echipamente digitale a Scolii Gimnaziale  Coșteiu – 305.379,56 lei.

Suma de repartizat pentru obiectivele de investiții la aprobarea bugetului local – 3.646.699,93 lei.

Art. 2. - Cu punerea în aplicare a prevederilor prezentei hotărâri se încredințează primarul comunei Coșteiu, prin Compartimentul financiar – contabilitate.

Art.  3. - Prezenta hotărâre are caracter normativ și intra in vigoare la data comunicării;

Art. 4. - Prezenta hotărâre poate fi contestată în condițiile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, modificată și completată.

Art. 5. - Prezenta hotărâre se comunica Instituției Prefectului Județului Timiș, Primarului comunei Coșteiu, Compartimentului financiar – contabilitate, Direcției Generale a Finanțelor Publice si Trezoreriei Municipiului Lugoj Județul Timiș, se publica in Monitorul Oficial Local www.costeiu.ro.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Elisabeta FENCHEA

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI COȘTEIU,

Mariana ARDELEAN

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 13 / 22.01.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 7
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 13
2 Numărul consilierilor locali în funcție 13
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 13
4 Numărul voturilor „PENTRU” 13
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 13 / 22.01.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 22.01.2025
2 Comunicarea către primar 18.02.2025
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 05.02.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 18.02.2025
5 Aducerea la cunoștință publică 25.02.2025
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu 18.02.2025