Proiect de Hotărâre al autorității deliberative

Nr. 5 / 23.01.2025
Caracter individual

Proiect de hotărâre

privind aprobarea organigramei și a statului de funcții ale Primăriei comunei Costuleni , județul Iași

Raportul compartimentelor de resort

Raport Secretarul general

Forma inițiatorului

România

România

Județul Iași

Consiliul Local al comunei Costuleni

Comuna Costuleni

Proiect de hotărâre

Nr. 5 din 23.01.2025

privind aprobarea organigramei și a statului de funcții ale Primăriei comunei Costuleni , județul Iași

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

a) art. 5 , lit. g și hh), art. 129,   alin. 3 , lit. c , art. 405  și art. 409 alin. 1 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ;

b) art. III din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 63/2010 pentru modificarea și completarea Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale , precum și pentru stabilirea unor măsuri financiare, cu modificările și completările ulterioare ;

c) Legea  nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică;

Luând act de:

  1. Dispoziția primarului comunei Costuleni nr 7/23.01.2025 privind promovarea d-nei Arusandei Luminița - consilier juridic în cadrul Aparatului de specialitate al primarului comunei Costuleni la gradul de consilier juridic superior – Compartiment administraţie publică locală, juridic şi administrativ; stare civilă
  2. Dispoziția primarului comunei Costuleni nr 8/23.01.2025 privind promovarea d-nei Mocanu Aneta inspector în cadrul Aparatului de specialitate al primarului comunei Costuleni la gradul de inspector superior Compartiment urbanism şi amenajarea teritoriului; disciplina în construcţii; protecţia mediului
  3. referatul de aprobare întocmit de d-l primar Mirică Dodan, înregistrat sub nr. 9CL din data de 23.01.2025 ;
  4. proiect de hotărâre nr. 5 din 23.01.2025 inițiat de d-l primar Mirică Dodan ;
  5. raport de specialitate al secretarului general la proiectului de hotărâre privind aprobarea organigramei și a statului de funcții ale Primăriei comunei Costuleni , înregistrat sub nr. 10CL din data de 23.01.2025;
  6. Avizele  comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului Local al comunei Costuleni;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei costuleni

adoptă prezenta hotărâre.

Art.1  Se aprobă  organigrama și statul de funcții ale Primăriei comunei Costuleni conform Anexelor  nr. 1și 2   la prezenta hotărâre;

Art.2 Primarul comunei Costuleni , prin compartimentele de specialitate,  va pune în aplicare prevederile prezentei hotărâri. 

Art. 3 La data intrării în vigoare a prezentei hotărîri, orice prevederi contrare își încetează aplicarea .

Art.4  Secretarul general va comunica prezenta hotarare  :

  •       Primarului comunei Costuleni 
  •      Instituției Prefectului – județul Iași 
  •      Agenției Naționale a Funcționarilor Publici 

INIȚIATOR PROIECT:

PRIMARUL COMUNEI COSTULENI

Mirică DODAN

AVIZEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI COSTULENI

Loredana-Manuela ANCHIDIM

Rezultate voturi