Nr. 165 / 17.12.2024
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind aprobarea implementării proiectului „Eficientizare servicii publice în Comuna Cumpăna, județul Constanța”, precum și aprobarea indicatorilor tehnico-economici

Inițiator proiect

Mariana GÂJU

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Constanța

Consiliul Local al comunei Cumpăna

Comuna Cumpăna

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 165 din 17.12.2024

privind aprobarea implementării proiectului „Eficientizare servicii publice în Comuna Cumpăna, județul Constanța”, precum și aprobarea indicatorilor tehnico-economici

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) și alin. (3) lit. d) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei cumpăna

întrunit în a 3-a ședință ordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Gheorghe DĂNILĂ

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI CUMPĂNA,

Sorin-Daniel NICOLAE

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 165 / 17.12.2024

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității absolute a consilierilor locali în funcție
Voturi necesare 9
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 17
2 Numărul consilierilor locali în funcție 17
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 17
4 Numărul voturilor „PENTRU” 17
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 165 / 17.12.2024

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 17.12.2024
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 06.01.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 18.12.2024
5 Aducerea la cunoștință publică 19.12.2024
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu