Nr. 12 / 24.03.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind neasumarea responsabilității organizării și derulării procedurilor de atribuire a contractelor/acordurilor - cadru pentru achiziția produselor și a contractelor/acordurilor - cadru de prestare a serviciilor pentru derularea măsurilor educative aferente Programului pentru școli al României în perioada 2023-2029 pentru unitățile de învățământ din Comuna Dăeni, pentru anul școlar 2025-2027

Hotărâre

România

România

Județul Tulcea

Consiliul Local al comunei Dăeni

Comuna Dăeni

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 12 din 24.03.2025

privind neasumarea responsabilității organizării și derulării procedurilor de atribuire a contractelor/acordurilor - cadru pentru achiziția produselor și a contractelor/acordurilor - cadru de prestare a serviciilor pentru derularea măsurilor educative aferente Programului pentru școli al României în perioada 2023-2029 pentru unitățile de învățământ din Comuna Dăeni, pentru anul școlar 2025-2027

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. art. 20 alin.(3) litera a) și punctul 1.4 din Anexa nr.6 la Hotărârea Guvernului nr.652/2023 privind aprobarea Programului pentru școli al României în perioada 2023-2029, precum și pentru stabilirea bugetului pentru implementarea acestuia în anul școlar 2023-2024;
  2. art. 129, alin. (2), lit. d), alin. (7), lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Ținând cont de:

  1. referatul de aprobare al Primarului comunei Dăeni, înregistrat sub nr. 595/03.03.2025;
  2. raportul compartimentului de resort din cadrul aparatului de specialitate al primarului, înregistrat sub nr. 618/05.03.2025;
  3. avizele comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului Local al comunei Dăeni;

Luând act de:

  1. adresa Consiliului Județean Tulcea nr. 38/6544 din 04.02.2025;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei dăeni

întrunit în a 5-a ședință ordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1 - Se aprobă neasumarea responsabilității organizării și derulării procedurilor de atribuire a contractelor/acordurilor - cadru pentru achiziția produselor și a contractelor/acordurilor - cadru de prestare a serviciilor pentru derularea măsurilor educative aferente Programului pentru școli al României în perioada 2023-2029 pentru unitățile de învățământ din Comuna Dăeni, pentru anul școlar 2025-2027.


Art. 2 - Primarul comunei Dăeni va duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri, prin compartimentele de specialitate.


Art. 3 - Prezenta hotărâre se comunică, prin intermediul secretarului general al comunei, în termenul prevăzut de lege, Primarului comunei Dăeni, Instituției Prefectului Județul Tulcea, compartimentului financiar contabil, impozite și taxe locale, administrare patrimoniu, Consiliului Județean Tulcea și se aduce la cunoștință publică prin publicarea în Monitorul Oficial al Comunei Dăeni, în format electronic, la pagina de internet www.comuna-daeni.ro, în subeticheta ,,HOTĂRÂRIILE AUTORITĂȚII DELIBERATIVE”.



PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Florin POPA

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI DĂENI,

Mihaela IVAN

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 12 / 24.03.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 6
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 11
2 Numărul consilierilor locali în funcție 11
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 11
4 Numărul voturilor „PENTRU” 11
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 12 / 24.03.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 24.03.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 04.04.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 27.03.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu