ANEXA NR. 3 la hotărârea nr. 271 din 31.07.2025


        ROMÂNIA                                                                 

JUDEŢUL HUNEDOARA

MUNICIPIUL      D E V A

    CONSILIUL  LOCAL

 

 

Cerere de înscriere în lista privind ordinea de prioritate în soluţionarea 

cererilor de locuinţe din fondul locativ aflat în proprietatea statului 

şi a Unității Administrativ-Teritoriale Municipiul Deva


Către,

Consiliul Local Deva – Direcția de Asistență Socială Deva 

 

Subsemnatul (a) _______________________________________________, domiciliat (ă) în _________, str. _______________, nr. ____, bl. ____, sc. ___, et. __, ap. ____, legitimat (ă) cu B.I./C.I. seria ____ nr. ___________, eliberat (ă) de ________________ la data de ___________, vă rog să-mi aprobați înscrierea în Lista privind ordinea de prioritate în soluționarea cererilor de locuințe din fondul locativ aflat în proprietatea statului şi a Unității Administrativ-Teritoriale Municipiul Deva, destinate închirierii. 

            Familia mea este compusă din _______ persoane, respectiv:

a.Solicitantul cererii (nume, prenume, CNP) ___________________________________ având calitatea de :

Salariat:            Pensionar:            Șomer:             Beneficiar de VMI:              și/sau  alte beneficii

              

sociale         , respectiv_______________________________________, Persoană care nu realizează

venituri:          Persoană care realizează venituri în străinătate:            Victimă a violenței domestice, în condițiile prevederilor art.48 alin.2 din Legea nr.114/1996 privind locuințele, actualizată, cu modificările și completările ulterioare:      

b.Soț/soție solicitant (nume, prenume, CNP) _________________________________________

având calitatea de :

Salariat:            Pensionar:            Șomer:            Beneficiar de VMI:              și/sau   alte beneficii  sociale:          , respectiv______________________________________, Persoană care nu realizează

venituri:           Persoană care realizează venituri în străinătate:           

c.Copil I  (nume, prenume, CNP) ______________________________________________

d.Copil II (nume, prenume, CNP)______________________________________________

e.Copil III (nume, prenume, CNP) _____________________________________________

f.Copil IV (nume, prenume, CNP) _____________________________________________

g.Alte persoane (nume, prenume, CNP) _________________________________________

având calitatea de :

Salariat:             Pensionar:            Șomer:            Beneficiar de VMI:              și/sau   alte beneficii

sociale:          , respectiv _____________________________________, Persoană care nu realizează 

venituri:            Persoană care realizează venituri în străinătate:             Elev/student: 

iar în prezent locuim:

a.Cu chirie (contract de închiriere/comodat)         la adresa situată în _____________________

b.Tolerat la: Părinți               Rude               Alte persoane  

La adresa            de domiciliu; 

                            în localitatea____________str.______________ nr.__ bl.___ sc.___, ap.__    

c.Cu chirie în imobilele aflate în proprietatea Municipiului Deva (contract de închiriere)

la adresa din municipiul Deva, str. _________________ nr. ___, bl. ___, et. __, ap. ____ 

d.Nu pot face dovada situației locative 

Dosarul pentru solicitarea unei locuințe, în vederea închirierii, completat conform Listei cu actele necesare, conține un număr de ___   file (inclusiv prezenta cerere). 

Menționez că adresa mea de poștă electronică este _________________________ și sunt de acord să fie folosită de Direcția de Asistență Socială Deva pentru comunicarea oricăror informații legate de prezentul dosar de locuință.

Declar că sunt de acord ca, în calitate de solicitant al unei locuințe cu chirie din fondul locativ aflat în proprietatea statului şi a municipiului Deva, Direcția de Asistență Socială Deva să solicite altor instituții publice, organe de specialitate ale administrației publice centrale și locale, precum și persoanelor juridice de drept privat care, potrivit legii, au obținut statut de utilitate publică sau sunt autorizate să presteze un serviciu public, în regim de putere publică, copii sau extrase de pe alte documente emise de acestea, care îmi sunt necesare pentru completarea prezentului dosar de locuință.    

Declar că sunt de acord ca informațiile furnizate despre situația socio-economică-locativă a mea și a membrilor familiei mele să fie verificate de către Direcția de Asistență Socială Deva la instituțiile competente.   

Am luat la cunoștință că informațiile din prezenta cerere și din actele atașate la aceasta, vor fi prelucrate de Direcția de Asistență Socială Deva în scopul și pentru îndeplinirea atribuțiilor legale ale instituției și cu respectarea prevederilor Regulamentului UE 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului Uniunii Europene privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.

Declar pe proprie răspundere și sub sancțiunile Codului penal că datele și informațiile prezentate sunt complete și corespund realității și mă oblig ca, în cel mai scurt timp, să aduc la cunoștința Direcției de Asistență Socială Deva, orice modificare apărută în situația socio-economică-locativă a mea și/sau a familiei mele.

De asemenea, voi actualiza anual dosarul de locuință până la termenul limită stabilit. În caz contrar, îmi asum responsabilitatea neînscrierii în Lista privind ordinea de prioritate în soluţionarea cererilor de locuinţe din fondul locativ aflat în proprietatea statului şi a Unității Administrativ-Teritoriale Municipiul Deva, care se va întocmi pentru anul următor, respectiv clasarea dosarului, dacă nu a fost reactualizat complet timp de 3 – trei ani consecutiv.

 

Adresa de e-mail pentru primirea în format electronic a copiilor după actele solicitate este: dasdeva@primariadeva.ro

 

Telefon de contact: _____________________________ 

 

            Data _____________                                                              Semnătura _______________

 

            Durata de completare a cererii – 15 min.

            Motivul colectării informațiilor – întocmirea /actualizarea dosarului de locuință.

 

             

                    Inițiator,                                                                                         AVIZEAZĂ,

                     Primar,                                                                                      Secretar general           

              Lucian Ioan Rus                                                                           Florina-Doris Visirin