Nr. 251 / 18.07.2022
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind aprobarea Studiului de fezabilitate pentru obiectivul de investiții „Extindere sistem supraveghere video în zona de acțiune urbană a municipiului Deva”

Hotărâre

România

România

Județul Hunedoara

Consiliul Local al municipiului Deva

Municipiul Deva

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 251 din 18.07.2022

privind aprobarea Studiului de fezabilitate pentru obiectivul de investiții „Extindere sistem supraveghere video în zona de acțiune urbană a municipiului Deva”

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

Art.44 alin.1, art.45 alin.1 din Legea nr.273/2006, privind finanţele publice locale, cu modificările si completările ulterioare,

Art.129 alin.2 lit.”b”, alin.4 lit.”d” din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările si completarile ulterioare,

Luând act de:

Proiectul de hotărâre nr.267/2022, Referatul de aprobare nr.267/2022, prezentat de Primarul municipiului Deva, domnul Nicolae - Florin Oancea, din care reiese necesitatea si oportunitatea adoptării unei hotărâri privind Studiul de fezabilitate pentru obiectivul de investiții „Extindere sistem supraveghere video în zona de acțiune urbană a municipiului Deva”,

Raportul Serviciului investiții și reparații publice nr.70712/14.07.2022,

Avizul Comisiei de studii, prognoze economico-sociale, buget-finanțe nr.442/82285/18.07.2022, precum și de avizul Comisiei de organizare şi dezvoltare urbanistică, administrarea domeniului public şi privat al municipiului, realizarea lucrărilor publice, conservarea monumentelor istorice şi de arhitectură nr.547/82282/18.07.2022,


În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al municipiului deva

adoptă prezenta hotărâre.


Art.1. - Se aprobă Studiul de fezabilitate pentru obiectivul de investiții „Extindere sistem supraveghere video în zona de acțiune urbană a municipiului Deva”, cu caracteristicile principale și indicatorii tehnico – economici din Anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2. - Valoarea estimată a lucrărilor conform Devizului general este 13.170.592,90 lei cu TVA, din care C+M este 7.911.235,77 lei cu TVA.

Art.3. - Finanțarea acestor lucrări se va face din Bugetul general al municipiului Deva, Cap.61.02 - „Ordine publică și siguranță națională”.

Art.4. - Prezenta hotărâre se poate ataca potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările si completările ulterioare.

Art.5. - Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se împuterniceşte Direcția Deva 2020 prin Serviciul investiții si reparații publice.

Art.6. - Prezenta se comunică:

-   Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara;

 -  Primarului municipiului Deva;

-   Direcţiei Deva 2020;

-   Serviciului investiții și reparații publice.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Ovidiu-Gabriel IORGA

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI DEVA,

Florina-Doris VISIRIN

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 251 / 18.07.2022

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 9
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 21
2 Numărul consilierilor locali în funcție 21
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 16
4 Numărul voturilor „PENTRU” 16
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 251 / 18.07.2022

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 18.07.2022
2 Comunicarea către primar 21.07.2022
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 29.07.2022
4 Comunicarea către prefectul județului 20.07.2022
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu