Ștrandul Municipal Deva este proprietatea Municipiului Deva iar desfășurarea activităților specifice ale acestuia sunt transmise spre coordonare și gestionare Serviciului Baze Agrement din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Deva.
Pentru o bună desfășurare a activităților din incinta Ștrandului Municipal Deva este necesar aprobarea unui regulament care va stabili funcționarea, întreținerea, exploatarea, modul de organizare a activității ștrandului, precum și raporturile dintre administrator și utilizatorii activităților organizate în cadrul bazinelor de înot, drepturile şi obligaţiile părților, interdicţiile și sancţiunile ce pot fi aplicate, în vederea desfăşurării corespunzătoare a scopului pentru care a fost realizat.
Regulamentul va conține reguli generale și specifice atât pentru administrator, cât și pentru utilizatori.
În temeiul art.129 alin.1, alin.2 lit.“c”, alin.14 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
Supun atenției comisiilor de specialitate și plenului Consiliului local al municipiului Deva, proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului privind aprobarea Regulamentului privind funcționarea Ștrandului Municipal Deva, Calea Zarandului, fn
PRIMAR,
NICOLAE - FLORIN OANCEA