Art.I. - Articolul 30 lit.”l” din Anexa nr.1 la Hotărârea Consiliului local al municipiului Deva nr.521/2022 pentru aprobarea Regulamentului privind ocuparea temporară a domeniului public al municipiului Deva, în vederea amplasării și funcționării de terase sezoniere, cu modificările ulterioare, se modifică și va avea următorul conținut:
”l) Contravenientul poate achita, în termen de cel mult 15 zile de la data înmânării sau comunicării procesului-verbal, jumătate din minimul amenzii prevăzute în prezentul Regulament, agentul constatator făcând menţiune despre această posibilitate în procesul-verbal, conform Ordonanței Guvernului nr.2/2001, privind regimul juridic al contravențiilor.”
Art.II. - Celelalte prevederi ale Hotărârii Consiliului local nr.521/2022 pentru aprobarea Regulamentului privind ocuparea temporară a domeniului public al municipiului Deva, în vederea amplasării și funcționării de terase sezoniere, cu modificările ulterioare, rămân neschimbate.
Art.III. - Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărârii se împuterniceşte Direcția urbanism și Serviciul administrarea domeniului public şi privat.
Art.IV. - Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului Judeţului Hunedoara
- Primarului municipiului Deva;
- Direcției urbanism;
- Serviciului administrarea domeniului public şi privat;
- Direcției Poliția locală.