la proiectul de hotărâre pentru modificarea organigramei si a statului de functii pentru Serviciul public de întreținere și gospodărire municipală Deva
Prin Hotărârea Consiliului local nr.53/2021 s-a aprobat organigrama, statul de funcții și Regulamentul de organizare și funcționare pentru Serviciul public de întreținere și gospodărire municipală Deva. Ulterior această hotărâre a suferit mai multe modificări.
În prezent organigrama, statul de funcții și Regulamentul de Organizare și Funcționare pentru Serviciul public de întreținere și gospodărire municipală Deva din subordinea Consiliului local al municipiului Deva sunt aprobate prin Hotărârea Consiliului local nr.146/2023.
Ținând cont de solicitarea de modificare a organigramei si a statului de functii al Serviciul public de întreținere și gospodărire municipală Deva transmisă de conducerea instituției prin Referatul nr.6913/19.10.2023, propun următoarele:
I.Modificarea statului de funcții:
1. Serviciul Administrare Fântâni, Parcuri și Mijloace Auto- Compartiment Administrare Fântâni, Parcuri:
- Se diminuează cu un post ocupat de paznic, cu acordul salariatului prin preluarea acestuia în cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Deva.
Serviciul Administrare Fântani, Parcuri și Mijloace Auto - Compartiment Administrare Fântani, Parcuri va avea următoarea componență:
- 1 post ocupat de inspector de specialitate gr IA
- 2 posturi ocupate de inspector de specialitate gr II
- 8 posturi ocupate de muncitor calificat.
2. Serviciul Întreținere Zone Verzi- Zone 2:
- Se diminuează cu un post ocupat de muncitor calificat, cu acordul salariatului, prin preluarea acestuia în cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Deva.
Serviciul Întreținere Zone Verzi, Zone 2, va avea următoarea componență:
- 1 post ocupat de inspector de specialitate gr IA
- 5 posturi ocupate de muncitor calificat
- 2 posturi ocupate de muncitor necalificat.
II.Modificarea organigramei:
Organigrama se modifică corespunzător.
În temeiul prevederilor art.129 alin.2 lit.“a”, alin.3 lit.“c”, art.139 alin.1 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
Supunem atenției Consiliului Local al municipiului Deva proiectul de hotărâre în forma prezentată .
DIRECTOR SEF SERV. BUGET, CONTAB., RU, ARHIVA
FAUR IRINEL- IOAN VIRDEA LAURA
AVIZAT
SERVICIUL RESURSE UMANE- PRIMARIA DEVA
BREZAN CLAUDIU
INTOCMIT
INSPECTOR DE SPECIALITATE GR IA
MITITELU ANDREEA