Direcția administrarea domeniului public și privat, din cadrul aparatului de specialitate al primarului, analizând Referatul de aprobare prezentat de Primarul municipiului Deva, domnul Lucian Ioan Rus, prin care se propune aprobarea Actului adițional nr.2 la Contractul de închiriere nr.125640 din data de 15 decembrie 2022, supunem atenției Consiliului local următoarele:
Prin Hotărârea Consiliului local al municipiului Deva nr.473/2022 s-a aprobat închirierea pentru o perioadă de 18 luni a unui teren intravilan în suprafață de 4500 mp și a unei hale industriale în suprafață de 100 mp, înscrise în cartea funciară nr.75961, situate în Deva, strada Depozitelor nr.16. Imobilul se află în proprietatea S.C. Stradivari Intercom S.R.L. și este înscris în cartea funciară nr.75961.
Ulterior, prin Hotărârea Consiliului local al municipiului Deva nr.175/2024 s-a aprobat Actul adițional nr.1 la Contractul de închiriere nr.125640 din data de 15 decembrie 2022, act prin care perioada de închiriere s-a modificat de la 18 luni la 24 de luni iar suprafața halei industriale închiriate inițial, a fost redusă de la 100 m.p. la 30 m.p., urmare a relocării stațiilor de încărcare a vehiculelor electrice pe locurile de amplasare.
Întrucât perioada de închiriere a acestui imobil, destinat asigurării garării/parcării vehiculelor electrice respectiv depozitării accesoriilor acestora(roți rezervă, ambalajele stațiilor de încărcare instalate/montate pe platformă...etc.) achiziționate în cadrul proiectului Cod SMIS 127218 „Modernizarea sistemului de transport public local prin achiziționarea de autobuze electrice și stații de încărcare” urmează să expire, prin adresa cu numărul 116797 din data de 21.11.2024, Serviciul Unitatea Municipală pentru Monitorizarea Serviciilor Comunitare de Utilități Publice a solicitat Direcției tehnice/Serviciul Programe Dezvoltare, comunicarea datei la care obiectivele depou și stația capăt de linie realizate în cadrul proiectului Cod SMIS 127928 „Modernizarea infrastructurii sistemului de transport public local” vor deveni operaționale.
Urmare a răspunsului Direcției tehnice/Serviciul Programe Dezvoltare prin adresa cu nr.118223 din data de 25.11.2024, din care rezultă o estimare a finalizării/operaționalizării celor două obiective în luna martie 2025, se impune astfel modificarea duratei contractului de la 24 de luni la 30 de luni, cu următoarele precizări:
- Conform punctului 2.2 din contract, este precizat: „ Durata contractului poate fi modificată de către părți prin act adițional”;
- Conform articolului 6 „Încetarea contractului”, punctul 6.3, este precizat : „Contractul încetează în cazul în care chiriașul notifică proprietarului intenția de încetare a contractului cu cel puțin 30 de zile înainte”.
Ținând cont de prevederile art. 1777-1823 din Legea nr.287/2009 privind Codul civil, republicată, cu modificările și completările ulterioare, ale art.2 și ale art.29 alin.1 lit.“a” din Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale art.45 alin.1 din Legea nr.273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare,
În temeiul art.87 alin.5, art.129 alin.1, alin.2 lit.”d”, alin.7 lit.”n”, alin..14, precum și al art.139 alin.3 lit.”a” din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ cu modificările și completările ulterioare,
Supunem atenției Consiliului local al municipiului Deva proiectul de hotărâre privind aprobarea Actului adițional nr.2 la Contractul de închiriere nr.125640 din data de 15 decembrie 2022.
DIRECȚIA ECONOMICĂ DIRECȚIA ADMINISTRARE DOMENIU PUBLIC și PRIVAT
Director executiv, Director executiv,
Claudia STOICA Lăcrămioara-Suzana PETRUȚESC-BOARU
DIRECȚIA JURIDICĂ și A.P.L.
Director executiv,
Bogdan-Ciprian BĂLAN
Șef serviciu U.M.M.S.C.U.P.,
Larisa STOICA Serviciul U.M.M.S.C.U.P.,
Gheorghe MIHAI