România

România

Județul Hunedoara

Municipiul Deva

Municipiul Deva

Referat de aprobare

 

 

        R O M Â N I A

JUDEŢUL HUNEDOARA

MUNICIPIUL D   E  V  A

          PRIMARUL

 


 

 

     Referat de aprobare

         la proiectul de hotărâre privind alegerea preşedintelui de şedinţă

 

 

 

 

 

 

Potrivit art.123 alin.1 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, ”după declararea ca legal constituit, consiliul local alege dintre membrii săi, în termenul stabilit prin regulamentul de organizare şi funcţionare a consiliului local, un preşedinte de şedinţă, pe o perioadă de cel mult 3 luni, care conduce şedinţele consiliului şi semnează hotărârile adoptate de acesta.” 

Conform Regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului local al municipiului Deva, aprobat prin Hotărârea Consiliului local nr.269/2021, cu modificările ulterioare, președintele de ședință se alege pe o perioadă de 3 luni.

Prin Hotărârea Consiliului local nr.159/2024 domnul consilier local Ionașcu Gabriel a fost ales în funcția de președinte de ședință pentru o perioadă de 3 luni, respectiv pentru lunile mai, iunie și iulie 2025. 

Pentru desfășurarea în bune condiții a ședințelor consiliului local se impune alegerea unui  consilier local care să conducă lucrările ședințelor consiliului local pentru următoarele 3 luni, respectiv pentru lunile august, septembrie și octombrie 2025.

Supun atenției Consiliului local proiectul de hotărâre privind alegerea preşedintelui de şedinţă. 

 

 

                     Primar,

                       Lucian Ioan Rus