România

România

Județul Hunedoara

Municipiul Deva

Municipiul Deva

Raport Direcţia administrarea domeniului public și privat - Serviciul cadastru, fond funciar

 

ROMÂNIA

JUDEŢUL HUNEDOARA

MUNICIPIULUI DEVA

DIRECTIA ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT

SERVICIUL CADASTRU, FOND FUNCIAR

COMPARTIMENT REGISTRUL AGRICOL

 

 

 

 

 

 

 

 

RAPORT

privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol și stabilirea  măsurilor pentru eficientizarea acestei activități

 

 

 

 

 

Compartimentul Registrul Agricol, din cadrul Direcției Administrarea Domeniului Public și Privat,  analizând Referatul de aprobare a domnului Primar Lucian Ioan Rus, ce însotește proiectul de hotărâre privind  analiza   stadiului de înscriere a datelor in registrul agricol si stabilirea  măsurilor pentru eficientizarea acestei activități,  supunem atenţiei următoarele:

Înscrierea și actualizarea datelor din registrul agricol se face cu respectarea prevederilor Ordonanței Guvernului nr.28/2008 privind registrul agricol, cu modificările și completările ulterioare și a Normelor tehnice privind completarea registrului agricol în perioada 2025-2029.

Prin Hotărârea Consiliului local nr.417/2019 a fost aprobat modul de întocmire și ținere la zi a Registrului agricol în format electronic, începând cu data de 01.01.2020.

Registrul agricol se întocmește în format electronic, pe fiecare componentă a unității administrativ-teritoriale cu obligația de a se interconecta cu Registrul agricol național (RAN), în vederea raportării unitare către instituțiile interesate a datelor gestionate către acesta.

Conform prevederilor art.7 alin.4 din Anexa la Ordinul nr.51/2025 pentru aprobarea Normelor privind completarea registrului agricol pentru perioada 2025-2029, trimestrial, în şedinţa consiliului local, prin grija primarului, se face analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol şi, prin hotărâre, se stabilesc măsuri pentru eficientizarea acestei activităţi, inclusiv pentru soluționarea situațiilor particulare identificate la nivelul localității pe linia completării registrului agricol și care nu sunt reglementate prin  norme,

În temeiul prevederilor art.7 alin.4 din Anexa la Ordinul nr.51/2025 pentru aprobarea Normelor tehnice privind completarea registrului agricol pentru perioada 2025-2029,

În temeiul art.129 alin.14, art.139  alin.1 și art.196 alin.1 lit.”a” din Ordonanța   de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările  ulterioare,                                                                

Supunem dezbaterii  plenului   Consiliului local al municipiului Deva, proiectul de hotărâre privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol și stabilirea  măsurilor pentru eficientizarea acestei activități.

 

 

Direcția administrarea domeniului                                          Direcția Juridică

              public și privat,                                                  și Administrației Publice Locale,

           Director Executiv,                                                          Director Executiv,

Petruțesc Boaru Lăcrămioara Suzana                                   Oana Diana Mura

 

 

                                                                                                                 

                                                                                   Șef Serviciu  Cadastru, Fond Funciar 

                                                                                                 Horia  Jarnea

                                                                                                              

  

 

                                                                                                        Întocmit,

                                                                                                  Adina Turnescu