România

România

Județul Hunedoara

Municipiul Deva

Municipiul Deva

Referat de aprobare

      Conform art. 129 alin.3 lit c)  din O.U.G. nr. 57 / 2019  privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare, Consiliul Local aprobă, la propunerea primarului, organigrama, statul de funcții și Regulamentul de Organizare și Funcționare al instituției.

     Având în vedere că în data de 18 iulie 2025 s-a desfășurat, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, examenul de promovare în grad profesional imediat superior, în urma căruia un angajat care a îndeplinit condițiile de promovare a fost declarat ADMIS,

     Ținând cont de prevederile Hotărârii nr.1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea   carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, propun transformarea postului în regim contractual astfel:

  • 1 post ocupat în regim contractual de inspector de specialitate gr II, din cadrul Serviciului Buget, Contabilitate, Resurse Umane, Salarizare, Arhivă- Compartiment Evidență Patrimoniu, Aprovizionare, se transformă în inspector de specialitate gr I.

       Transformarea postului în urma promovării în gradul profesional, va modifica corespunzător statul de funcții al instituției.

Faţă de cele de mai sus, în temeiul prevederilor art.129 alin.2 lit.“a”, alin.3 lit.“c” și art.139 alin.1 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, propun Consiliului local Deva adoptarea hotărârii în forma prezentată.

 

 

 

 

PRIMAR,

Lucian Ioan Rus