ANEXĂ la proiectul de hotărâre nr. 356 din 08.09.2022


REGULAMENTUL  DE ORGANIZARE ŞI FUNCŢIONARE AL SERVICIULUI PUBLIC AGREMENT - CAPITOLUL II - OBIECTUL DE ACTIVITATE – art. 3, art. 5, art. 16 și art. 17 se modifică și vor avea următorul conținut :

 

” Art. 3  - SPA are ca principal obiect de activitate întreţinerea bazelor de agrement, cu administrarea urmatoarelor obiective: Complex Aqualand Deva,   Strandul Municipal Deva și obiectivele aflate în jurul Dealului Cetăţii Deva: Centrul National de Informare și Promovare Turistică, efectuarea de activitati economice și organizarea de evenimente în Complexul Aqualand Deva, Ștrandul Municipal Deva, Patinoarul Deva și Cetate Deva.

SPA Deva desfăşoară  în principal următoarele activităţi :

  • întreținerea bazelor de agrement de pe domeniul public si privat al municipiului Deva;
  • administrarea urmatoarele obiective:
  • Complex Aqualand Deva
  • Strandul Municipal Deva
  • Centrul National de Informare si Promovare Turistica
  • Patinoar

- prestari de activitati economice- comert (vanzari de marfuri in zonele de agrement) ;

- prestari de activitati economice de inchirieri de spatii care fac parte din baza de agrement catre persoane fizice si juridice;

- inchirierea terenurilor care fac parte din baza de agrement in vederea organizarii de intreceri sportive, activitati recreative si sportive;

- prestari servicii economice pentru activitati de agrement, recreative si sportive catre persoane fizice si juridice; 

- prestari servicii economice pentru obiectivele: Complex Aqualand Deva, Strand Municipal Deva, Centrul National de Informare si Promovare Turistica, Patinoar.”

..............................

”Art. 5 -   În vederea realizării obiectului de activitate pentru care a fost creat serviciul public are urmatoarele atribuţii:

- realizează demersurile necesare înfiinţării (dupa caz), întreţinerii şi gospodăriri zonelor de agrement aflate în administrarea SPA; 

- prestari servicii economice si administrarea urmatoarele obiective:

  • Ø        Complex Aqualand Deva
  • Ø        Strandul Municipal Deva
  • Ø        Centrul National de Informare si Promovare Turistica
  • Ø        Patinoar

- prestari de activitati economice- comert (vanzari de marfuri in zonele de agrement) ;

- prestari de activitati economice de inchirieri de spatii si baze de agrement catre persoane fizice si juridice;

- inchirierea terenurilor care fac parte din baza de agrement in vederea organizarii de intreceri sportive;

- prestari servicii economice de agrement, recreative si sportive catre persoane fizice si juridice;

- închirieri spații în vederea desfășurării de activități comerciale, activități de masaj/întreținere corporală, spații bazin de înot etc. ;

- închirieri de spații (teren+căsuțe) din cadrul Ștrandului Municipal Deva în vederea desfășurării de activități comerciale de food. ”

....................................

” Art. 16 Șef Serviciu Administrativ

Servicul Administrativ are în subordine: ”Compartiment Arhivă, Secretariat”,  ”Compartiment Achiziții, Aprovizionare, Patrimoniu” și ”Birou Contabilitate, Buget, Resurse Umane” .

  • Organizeaza, coordoneaza si asigura buna desfasurare a activitatii Biroului Contabilitate, Buget, Resurse Umane;
  • Urmareste si verifica inregistrarea corecta a actelor interne specifice activitatii biroului pe care il coordoneaza;
  • Exercita control financiar preventiv ;
  • Verifica intocmirea si legalitatea documentelor de incasari si plati ;
  • Verifica statele de plata si situatiile statistice ;
  • Verifica incadrarea in creditele bugetare aprobate;
  • Verifică bugetul de venituri si cheltuieli, pe baza propunerilor de buget de venituri si cheltuieli primite de la sefii de servicii, compartimente si birouri;
  • Verifică bilanţul contabil, balanţa de verificare lunara şi dările de seamă trimestriale şi anuale;
  • Verificarea rapoartelor, semnarea electronică şi transmiterea electronică a acestora către sistemul naţional de raportare-ForExeBug, potrivit metodologiei, formatului şi la termenele prevăzute în procedura de funcţionare a sistemului;
  • Coordonează întocmirea unor dări de seama statistice, rapoarte şi informări şi le transmite celor în drept, la termenele scadente;
  • Organizează inventarierea patrimoniului SPA, stabilirea rezultatelor obţinute şi asigură măsuri pentru recuperarea eventualelor lipsuri în gestiune de la cei vinovaţi;
  • Fundamentează propunerile Bugetului de venituri si cheltuieli al SPA, necesare activitatii de functionare si dezvoltare al SPA pe baza propunerile Bugetului de venituri si cheltuieli intocmite de catre sefii de servicii si birouri;
  • Respecta cerintele ordinului OSGG 600/2018 actualizat (pentru aprobarea controlului intern managerial).
  • Urmăreşte permanent contul de execuţie bugetară, lunar, trimestrial, anual, stabilind măsurile necesare şi legale pentru buna gestionare şi executare a sumelor alocate la buget;
  • Orice modificare a bugetului initial se face numai cu intocmirea unui Referat de rectificare de buget prin diminuarea sau suplimentarea cheltuielilor bugetare care trebuie sa fie conform cu realitatea, regularitatea şi legalitatea, intocmit de sefii de servicii, birouri, in care trebuie sa justifice necesitatea survenita, cat si aprobat de director si inregistrat la secretariatul SPA;
  • Coordoneaza si verifica activitatea compartimentelor din subordinea serviciului;
  • Supravegheaza respectarea programului de lucru si disciplina ;
  • Raspunde si respecta cu strictete S.S.M. si normele S.U. la locul de munca;
  • Participă în cadrul comisiilor de evaluare pentru atribuirea contractelor de achiziţie publică ;
  • Respecta prevederile Regulamentului intern, a legislatiei in domeniu, procedurile de lucru, precum si celelalte reguli si regulamente existente in unitate, decizii si hotarari ale conducerii.

Art. 17 Biroul Contabilitate, Buget, Resurse Umane 

Are în subordine: Compartimentul Contabilitate, Buget și Compartimentul Resurse Umane.

  • -    Organizeaza, coordoneaza si asigura buna desfasurare a activitatii Biroului Contabilitate, Buget, Resurse Umane ;
  • -    Întocmește statele de plata, face salarizarea si situatiile statistice ;
  • -    Ofera relatii si asistenta de specialitate ;
  • -    Urmareste si verifica inregistrarea corecta a actelor interne specifice activitatii biroului pe care il coordoneaza;
  • -    Intocmeste bugetul de venituri si cheltuieli, pe compartimentul din subordine;
  • -    Propune proiecte de dispoziţii sau hotărâri legate de activitatea contabilă;
  • -    Participă la întocmirea periodică a situaţiilor privind execuţia bugetară;
  • -    Respecta cerintele ordinului OSGG 600/2018 actualizat (pentru aprobarea controlului intern managerial) ;
  • -    Orice modificare a bugetului initial se face numai cu intocmirea unui Referat de rectificare de buget prin diminuarea sau suplimentarea cheltuielilor bugetare care trebuie sa fie conform cu realitatea, regularitatea şi legalitatea, intocmit de sefii de servicii, birouri, in care trebuie sa justifice necesitatea survenita, cat si aprobat de director si inregistrat la secretariatul SPA;
  • -    Coordoneaza si verifica activitatea compartimentelor din subordinea biroului;
  • -    Supravegheaza respectarea programului de lucru si disciplina ;
  • -    Raspunde si respecta cu strictete S.S.M. si normele S.U. la locul de munca;
  • -    Participă în cadrul comisiilor de evaluare pentru atribuirea contractelor de achiziţie publică ;
  • -    Respecta prevederile Regulamentului intern, a legislatiei in domeniu, procedurile de lucru, precum si celelalte reguli si regulamente existente in unitate, decizii si hotarari ale conducerii;
  • -    Sa isi insuseasca si sa respecte normele de securitate si sanatate in munca si masurile de aplicare a acestora. ”

 

Celelalte prevederi ale REGULAMENTULUI  DE ORGANIZARE ŞI FUNCŢIONARE AL SERVICIULUI PUBLIC AGREMENT aprobat prin Hotărârea Consiliului Local nr. 234 / 2022 , cu modificările ulterioare, rămân neschimbate .

 

Deva, _______________2022

                   INIŢIATOR,                                                                                       AVIZEAZĂ,                                      

Primar,                                                                                        Secretar general,   

                      Florin – Nicolae Oancea                                                                  Florina – Doris Visirin