Nr. 12 / 21.02.2025
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind includerea în domeniul public al comunei Dumbravesti a investitiei "Modernizare rețea de apă prin construire bazin și stație pompare în Comuna Dumbrăvești"

Inițiator proiect

Dorin-Gabriel RĂDUCANU

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Prahova

Consiliul Local al comunei Dumbrăvești

Comuna Dumbrăvești

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 12 din 21.02.2025

privind includerea în domeniul public al comunei Dumbravesti a investitiei "Modernizare rețea de apă prin construire bazin și stație pompare în Comuna Dumbrăvești"

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. art.286 alin.(4), (pct. 4 din Anexa 4)  și art.287 lit.b) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, modificată şi completată;
  2. art. 554 si art. 863 din Legea nr. 87/2009 privind Codul civil, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  3. Legea nr. 82/1991, legea contabilității, republicată, modificată;
  4. art. 81 - art. 83 din Legea nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, modificată și completată
  5. Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională, republicată;

Ținând cont de:

a) Hotararea Consiliului Local al Comunei Drumbravesti nr. 65 din 14.11.2023 privind aprobarea documentației tehnico-economică  și Studiul de fezabilitate pentru obiectivul Modernizare rețea de apă prin construire bazin și stație pompare în comuna Dumbrăvești

b) Contractul de executie lucrari nr. 7993 din 06.11.2024  încheiat între Comuna Dumbravesti si  SC TANKROM CONSTRUCT SRL având ca obiectiv  ” Modernizare rețea de apa prin construire bazinșsi stație pompare în comuna Dumbrăvești ”.

c) Autorizatia de construire nr. 12 din 10.10.2023  emisă de Primarul Comunei Dumbravesti privind executarea lucrarilor de construire 

d)  Contractul de parteneriat încheiat cu Consiliul Județean Prahova nr. 8986 din 12.04.2023

e) Procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor nr. 8648 din 12.12.2024;

f) Avizul nr. 12 din 20.02.2025 al Comisiei pentru programe de dezvoltare economico-sociala, buget finante, administratia domeniului public si privat al comunei, agricultura, gospodarie comunala, protectia mediului, servicii si comert;

g) Avizul nr. 11 din  20.02.2025 al Comisiei pentru invatamant, sanatate, cultura si religie, protectie sociala, activitati sportive si de agrement;

h) Avizul nr. 12 din 20.02.2025 al Comisiei pentru administratie publica locala, juridica, apararea oridinii silinistii publice a drepturilor cetatenilor;

i) Avizul nr.900 din 07.02.2025  al Secretarul general al Comunei iDumbravesti;

Luând act de:

a) Referatul  de  aprobare  nr. 736 din 03.02.2025 al  Primarului Comunei Dumbravesti,  în calitatea sa de inițiator al proiectului de hotărâre;

b) Raportul de specialitate  nr.737 din 03.02.2024 întocmit de dna. Radu Adriana Alina Inspector în cadrul Compartimentului financiar-contabil și resurse umane,  compartiment de resort din  aparatul de specialitate al primarului Comunei Dumbrăvești;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) și alin. (3) lit. g) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei dumbrăvești

întrunit în a 5-a ședință extraordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre.

      Art. 1 - Se aprobă includerea  în domeniul public al comunei Dumbrăvești, ca urmare a recepției, a investiţiei Modernizare retea de apa prin construire bazin și stație pompare în comuna Dumbrăvești cu o valoare de inventar de  1.075.981,32 lei.

      Art. 2 - Se aprobă Lista de inventar a bunurilor  ce aparțin obiectivului de investitie Modernizare retea de apa prin construire bazin și stație pompare în comuna Dumbrăvești, conform Anexei  care face parte integranta din prezenta hotărâre.

     Art. 3 - Prezenta hotărâre va fi dusă la îndeplinire de Primarul Comunei Dumbrăvești prin compartimentele de specialitate din cadrul aparatului de specialitate .

      Art. 4 - Prezenta hotărâre va fi comunicată instituțiilor și persoanelor interesate prin grija Secretarului general al comunei Dumbrăvești.

     Art. 5 - Prezenta hotărâre poate fi atacată la Tribunalul Prahova, în condițiile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, modificată și completată.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Marian JARAVETE

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI DUMBRĂVEȘTI,

Luminița-Mihaela DESPA

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 12 / 21.02.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității absolute a consilierilor locali în funcție
Voturi necesare 7
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 13
2 Numărul consilierilor locali în funcție 13
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 12
4 Numărul voturilor „PENTRU” 12
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 1
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 12 / 21.02.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 21.02.2025
2 Comunicarea către primar 03.03.2025
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 06.03.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 03.03.2025
5 Aducerea la cunoștință publică 10.03.2025
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu