Nr. 13 / 21.02.2025
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind punerea la dispoziția operatorului regional Hidro Prahova SA Ploiești a unor bunuri ce aparțin domeniului public al Comunei Dumbrăvești, aferente obiectivului de investiție Modernizare rețea de apa prin construire bazin și statie de pompare din Comuna Dumbrăvești

Inițiator proiect

Dorin-Gabriel RĂDUCANU

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Prahova

Consiliul Local al comunei Dumbrăvești

Comuna Dumbrăvești

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 13 din 21.02.2025

privind punerea la dispoziția operatorului regional Hidro Prahova SA Ploiești a unor bunuri ce aparțin domeniului public al Comunei Dumbrăvești, aferente obiectivului de investiție Modernizare rețea de apa prin construire bazin și statie de pompare din Comuna Dumbrăvești

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

a) art.2, lit. j), art. 8 alin. (3) lit. d) teza finala art. 22 alin. (11) art. 24 alin. (1) lit. b) si alin. (2) si art. 25 alin. (3) , art. 22 alin (1), art. 29 alin. (7), alin (10), lit. c) si d) , alin. 11 lit. d) din Legea nr. 51/2006 – Legea serviciilor comunitare de   utilitati publice – republicata modificată și completată;

b) art. 12 alin. 1 ,lit. e) teza finala si art. 20 alin. (1), art. 24 alin. (2) si art. 25 alin. (2) din Legea nr. 241/2006 – Legea serviciului de alimentare cu apa si canalizare, republicată, modificată și completată;

c) art. 81 - art. 83 din Legea nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, modificată și completată

d) Legea nr. 52/2003 privind transparenta decizionala, republicată, modificată și completată

Ținând cont de:


  1. Hotărârea Consiliului Local al Comunei Drumbrăvesti nr. 12/27.02.2009 privind modificarea Actului Constitutiv și a Statului    Asociatiei „Parteneriatul Oraselor Mici si Mijlocii din Judetul Prahova în vederea realizării obiectivelor de interes comun";
  2. Contractul de delegare a gestiunii serviciului de apa-canal înregistrat la A.D.I Parteneriatul pentru Managementul Apei Prahova    sub nr. 116/09.07.2009 și înregistrat la Primăria Comunei Dumbraăești la nr. 3943/17.07.2009 încheiat între Asociatia de dezvoltare Intercomunitara „Parteneriat pentru Managementul Apei Prahova” și SC Hidro Prahova SA;
  3. Hotărârea Consiliului Local al Comunei Drumbravesti nr. 65 din 14.11.2023 privind aprobarea documentației tehnico-economică și Studiul de fezabilitate pentru obiectivul Modernizare rețea de apă prin construire bazin și stație pompare în comuna Dumbrăvești
  4.  Contractul de executie lucrari nr. 7993 din 06.11.2024 încheiat între Comuna Dumbravesti si SC TANKROM CONSTRUCT SRL având ca obiectiv ” Modernizare rețea de apa prin construire bazin și stație pompare în comuna Dumbrăvești ”.
  5. Contractul de parteneriat încheiat cu Consiliul Județean Prahova nr. 8986 din 12.04.2023
  6. Autorizația de construire nr. 12 din 10.10.2023 emisă de Primarul Comunei Dumbrăvești privind executarea lucrărilor de construire
  7.  Procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor nr. 8648 din 12.12.2024;
  8. Hotărârea Consiliului Local al Comunei Drumbravesti nr. 12 din 21.02.2025 privind  includerea în domeniul public al comunei Dumbrăvești a investiție Modernizare rețea de apa prin construire bazin și statie de pompare din Comuna Dumbrăvești
  9. Avizul nr. 11 din 20.02.2025  al Comisiei pentru programe de dezvoltare economico-sociala, buget finante, administratia domeniului public si privat al comunei, agricultura, gospodarie comunala, protectia mediului, servicii si comerț;
  10. Avizul nr. 12 din 20.02.2025 al Comisiei pentru invatamant, sanatate, cultura si religie, protectie sociala, activitati sportive si de agrement;
  11. Avizul nr.13 din 20.02.2025 al Comisiei pentru administratie publica locala, juridica, apararea oridinii silinistii publice a drepturilor cetatenilor;
  12. Avizul nr.1040 din 12.02.2025  al Secretarul general al Comunei Dumbravesti;

Luând act de:

a) Referatul  de  aprobare  nr. 1018 din 11.02.2025 al  Primarului Comunei Dumbravesti, în calitatea sa de inițiator al proiectului de hotarâre;

b) Raportul de specialitate  nr. 1019 din 11.02.2025 al Compartimentelor de resort din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Dumbrăvești;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) și alin. (3) lit. g) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei dumbrăvești

întrunit în a 5-a ședință extraordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre.

       Art. 1 - Se aprobă punerea la dispoziția  SC HIDRO PRAHOVA SA, în calitate de operator regional al serviciului public de alimentare apă și canalizare, conform Contractului de delegare a gestiunii serviciilor publice de alimentare cu apă și de canalizare nr. 116/09.07.2009, înregistrat la Primăria Comunei Dumbrăvești la nr. 3943/17.07.2009, încheiat între Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara „Parteneriat pentru Managementul Apei Prahova” în numele și pe seama unor Unități Administrativ Teritoriale de pe raza Județului Prahova, a bunurilor imobile aparținând domeniului public al Comunei Dumbrăvești, aferente obiectivului de investiţie Modernizare rețea de apa prin construire bazin și statie de pompare din Comuna Dumbrăvești

      Art. 2 - Bunurile imobile puse la dispoziția operatorului regional în vederea administrării, exploatării și întreținerii acestora, pe durata delegarii gestiunii serviciului de canalizare  reprezintă bunuri de retur și sunt cuprinse în Anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

        Art. 3 - Predarea-primirea bunurilor menționate în art. 2  se face pe baza de Proces-verbal de catre o comisie numita de Primarul Comunei Dumbravesti prin act administrativ.

           Art. 4 -  Se desemneaza pentru a face parte din comisia prevazuta la art. 3 din partea Consiliului Local al Comunei Dumbrăvești :

1. dl. State Petruș - consilier local

2. dl. Jaravete Marian  - consilier local

       Art. 5 - Se acordă mandat Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Parteneriat pentru Managementul Apei Prahova” să semneze în numele și pe seama Comunei Dumbrăvești, Judetul Prahova, Actul aditional la contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice de alimentare cu apa și de canalizare nr. 116/09.07.2009, înregistrat la Primăria Comunei Dumbrăvești la nr. 3943/17.07.2009, încheiat între Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara „Parteneriat pentru Managementul Apei Prahova” în numele și pe seama unor Unități Administrativ Teritoriale de pe raza Judetului Prahova și SC HIDRO PRAHOVA SA.

     Art. 6 -  Prezenta hotărâre va fi dusă la îndeplinire de Primarul Comunei Dumbrăvești prin compartimentele de specialitate din cadrul aparatului de specialitate.

       Art. 7 - Prezenta hotărâre va fi comunicată instituțiilor și persoanelor interesate prin grija Secretarului general al comunei Dumbrăvești.

       Art. 8 - Prezenta hotărâre poate fi atacată la Tribunalul Prahova, în  termenul și în condițiile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, modificată si completată..

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Marian JARAVETE

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI DUMBRĂVEȘTI,

Luminița-Mihaela DESPA

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 13 / 21.02.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității absolute a consilierilor locali în funcție
Voturi necesare 7
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 13
2 Numărul consilierilor locali în funcție 13
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 12
4 Numărul voturilor „PENTRU” 12
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 1
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 13 / 21.02.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 21.02.2025
2 Comunicarea către primar 03.03.2025
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 06.03.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 03.03.2025
5 Aducerea la cunoștință publică 10.03.2025
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu