Dispoziție a autorității executive

Nr. 57 / 24.04.2025
Caracter normativ

Dispoziție

privind convocarea consiliului în şedinţă ordinară, în data de 30.04.2025, ora 12:00

Stare

Dispoziție

emisă

contrasemnată

devine obligatorie sau produce efecte juridice din:

24 Aprilie 2025

Dispoziție

România

România

Județul Timiș

primarul comunei Giulvăz

Comuna Giulvăz

Dispoziția

nr. 57 din 24.04.2025

privind convocarea consiliului în şedinţă ordinară, în data de 30.04.2025, ora 12:00

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. În temeiul art. 133, alin. 2, lit.a, art. 134, alin. 1, alin. 4, alin. 5, art. 196, alin. 1, lit.b, art. 197, alin. 4, art. 198, alin. 1 și 2, art. 199, alin. 1 și 2, din OUG nr. 57/2019, privind Codul Administrativ

În temeiul prevederilor art. 196 alin. (1) lit. b) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Primarul comunei Giulvăz

emite următoarea dispoziție.

Art.1 Se convoacă consilierii locali din cadrul Consiliului Local Giulvăz în şedinţă ordinară, pentru data de 30.04.2025, ora 12:00, la sediul primăriei,  având următoarea:

O R D I N E    D E    Z I

  1. Depunerea jurământului de către domnul Dunăreanu Eugen, din partea Partidului Social Democrat, în baza validării mandatului de consilier local în cadrul Consiliului Local Giulvăz, de către Judecătoria Timişoara, conform Hotărârii nr.10082/2025;
  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea desemnării preşedintelui de şedinţă în perioada mai 2025– iulie 2025;
  3. Cereri adresate Consiliului Local Giulvăz.
  4. Adrese primite spre rezolvare de către Consiliul Local Giulvăz.
  5. Întrebări, interpelări, petiţii şi informarea consilierilor locali.

Art. 2 De convocarea consilierilor, răspunde secretarul general al UAT Giulvăz.

Art. 3 Prezența dispoziţie se comunică:

-    Cetăţenilor prin afişare;

-    Consilierilor locali;

-     Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;

-     D-lui primar.

  • Materiale înscrise pe proiectul ordinii de zi: rapoartele compartimentelor de resort,  legislație;
  • Materialele înscrise pe ordinea de zi, sunt puse la dispoziția consilierilor locali, în format electronic.
  • Comisiile de specialitate, cărora le-au fost trimise proiectele de hotătâri, spre avizare:

Comisia 1 - Comisia pentru domeniile de Administrarea domeniului public şi privat al comunei Giulvăz, Agricultură, Activităţi economico – financiare, Amenajarea teritoriului şi urbanism, Protectia mediului şi Gospodărirea Apelor, Studii şi Strategii, Buget, Finanţe, Impozite şi Taxe, Administraţie locală şi Ordine publică : toate proiectele înscrise pe ordinea de zi

Comisia 2 – Comisia pentru domeniile – Activităţi social-culturale, Culte, Învăţământ, Sănătate şi Familie, Tineret şi Sport, Drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Ştiinţă, Turism, Servicii publice şi Comerţ: toate proiectele înscrise pe ordinea de zi

Comisia 3 – Muncă şi protecţie socială, Protecţie copii, Juridică şi de disciplină, Cooperarea interinstituţională pe plan intern şi extern, Cooperarea sau Asocierea cu persoane juridice române sau străine, Înfrăţirea, Cooperarea comunei cu unităţi administrativ – teritoriale din ţară sau din alte ţări, Aderarea la Asociaţii naţionale şi internaţionale: toate proiectele înscrise pe ordinea de zi.

Domnii consilieri sunt invitați să formuleze amendamente, dacă este necesar.

PRIMARUL COMUNEI GIULVĂZ

Florentin-Gheorghe CRISTEȚI

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

p SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI GIULVĂZ

Ioana COBRAC

inspector asistent

cu atribuții delegate specifice secretarului general

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare emiterii dispoziției autorității executive nr. 57 / 24.04.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Semnarea dispoziției 24.04.2025
2 Data până la care dispoziția trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 09.05.2025
3 Comunicarea către prefectul județului 09.05.2025
4 Aducerea la cunoștință publică
5 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu 24.04.2025

Anexe